فراغت 150 تن از دانشکده های حقوق و اقتصاد
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۳۱    ۱۳۹۳/۱۱/۲ کد خبر: 87856 منبع: پرینت

سرپرست وزارت تحصیلات عالی نقش موسسه های تحصیلات عالی خصوصی را در تربیت کادرهای جوان ارزنده خواند و برتلاش محصلان این نهادها در جهت کسب علوم معاصر مطابق نیازهای کشور تاکید کرد.

محمد عثمان بابری معاون علمی و سرپرست وزارت تحصیلات عالی این مطلب را در محفل فراغت دور سوم دانشکده های حقوق و اقتصاد موسسه تحصیلات عالی تابش ابراز داشت و گفت که وزارت تحصیلات عالی مسوولیت خویش می داند زمینه بهتر تحصیلات عالی و معیاری را برای آن عده جوانان که در موسسه های تحصیلات عالی خصوصی مصروف تحصیل اند فراهم سازد.

وی در حالی که بری صدیقی معاون امور محصلان وزارت تحصیلات عالی نیز حاضر بود، روی همکاری های نهادهای تحصیلات عالی دولتی و خصوصی تاکید نمود و گفت که محصلان نهادهای تحصیلات عالی خصوصی می توانند از منابع و امکانات موجود در دانشگاه های دولتی در برنامه های تحقیقاتی شان استفاده نمایند.

بابری فراغت محصلان دور سوم موسسه تحصیلات عالی تابش را تبریک گفت و ابراز آرزومندی نمود تا زمینه برای استفاده از توانایی های این جوانان در راستای خدمت به وطن و تطبیق آنچه در جریان تحصیل آموخته اند مساعد گردد.

همچنان مسعود ترشتوال رییس موسسه های تحصیلات عالی خصوصی وزارت تحصیلات عالی نیز روی نقش موسسه های تحصیلات عالی خصوصی در شرایط کنونی کشور و کارکردهای وزارت تحصیلات عالی برای تقویت این نهادها صحبت کرد و فارغان را به استفاده موثر از اندوخته های علمی شان تشویق کرد.

در این محفل محسن فرید رییس موسسه تحصیلات عالی تابش پیرامون چگونگی عرضه خدمات تحصیلی در این موسسه صحبت کرد و از توجه وزارت تحصیلات عالی به نهادهای تحصیلات عالی خصوصی قدردانی نمود.

همچنان سیدخیلی عضو هیات مدیره موسسه تحصیلات عالی تابش و یک تن از محصلان روی برنامه ها و امکانات موسسه یاد شده در راستای ایجاد زمینه های بهتر تحصیل برای محصلان صحبت نمود.

محفل با توزیع تصدیق نامه های فراغت 150 تن از محصلان دختر و پسر از دانشکده های حقوق و اقتصاد موسسه تحصیلات عالی تابش و توزیع تحایف خاتمه یافت.


کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است