تصاویر: نشر تصاویر عاملان حمله به مدرسه پیشاور
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۰۱    ۱۳۹۳/۹/۳۰ کد خبر: 85910 منبع: پرینت

 

محمد خراسانی، سخنگوی جدید طالبان پاکستانی هشدار داد که این گروه در آینده نیز دست به حملاتی خواهد زد و به مردم پیشنهاد می‌شود که خود را از تاسیسات نظامی دور کنند.

طالبان پاکستان تصاویری از گروه عامل حمله وحشیانه اخیر به مدرسه‌ای در پاکستان را منتشر کرد.

گروه تروریستی طالبان پاکستان با انتشار تصاویری از عاملان حمله اخیر به مدرسه‌ای در پیشاور مدعی شد: انجام این حمله قابل توجیه است (!) زیرا نیروهای نظامی دولت خانواده‌های بی گناه اعضای طالبان را می‌کشند.

محمد خراسانی هشدار داد که این گروه در آینده نیز دست به حملاتی خواهد زد و به مردم پیشنهاد می‌شود که خود را از تاسیسات نظامی دور کنند.

کد (12)

http://files.afghanpaper.com/newsfiles/201412/201412210721254605.jpg

http://files.afghanpaper.com/newsfiles/201412/201412210721253238.jpg


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   افرین به شما درس خوبی ب سیاست کثیف پاکستان دادید
وطن پرست

>>>   خراسانی بودن و طالب بودن، هیچ باهم نمیخوانند.این هم ساختن یک رهبر خیالی توسط پشتون ها،برضد فارسی زبانان است.مثلی که ذبیح الله مجاهد را بنام سخنگوی طالبان میدانند.دولت افغانستان خودش هم ملا عمر است، هم طالب پاکستانی است، هم طالب افغانی است. هم ذبیح الله مجاهد است و هم محمد خراسانی است.

>>>   من هیچ نظری ندارم فعلا در هنگ مغزی به سر میبرم

>>>   نام جعلی خراسان داده شده است نظر بیننده دوم واقعیت ودر خور توجه است .

>>>   به نظر من این عمل جنایت وبسیار وحشتناک بود

>>>   آفرین بر شما کار خوبی میکنید . تا درس عبرتی باشد برای پاکستان ... و در مقابل افغانستانی های ما ایستادگی نکنند و حد وحدود خودرا بشناسد

>>>   ‎آقای بیوطن آیا اگر به خواهروبرادرمکتبی خودت حمله میشد اینگونه قضاوت میکردی؟
سردار

>>>   مبارک باشه یکروز طلاب های مدرسه تپه مرجان این فتوا را از کابل میدهند، ملا سازی و طالب سازی عاقبت اش همی است. عربستان بنیان گزار مدرسه و و پاکستان تقویه کننده می باشد.

>>>   خداوند جایشانرا بهشت گرداند! انها پیام مادران درددیده ما را به مادران حاکمان پاکستان رسانید!
راستگوی

>>>   برادران مطالبي را كه مي گوئيد روزي در پيشگاه الهي بايد پاسخ دهيد پس از خدا بترسيد ...بر امريكاي جنايتكار ...بر سعودي و وهابيت و طالبان كه كشور عزيزمان را به خاك و خون كشاندند و به اسم اسلام تيشه به ريشه اسلام مي زنند.
عبدالحي از تهران

>>>   جای آفرین نیست ... براینها

>>>   همین کلمه شریف اگر کرامت دارد خود درکمرتان بزند بر پدر مادرتان ...خوب از دین یک رشخندی جور کردین به خاطر خوشحالی باداران تان...خدابالای تان .
م.ی

>>>   برادران نویسنده ! حیف است که به کشتن کودکی ولو ازهرجایی که باشد خوشحال شویم . اگربرای یکمرتبه هم باشد انسانی واسلامی باندیشید . وبرای آبادی وطن خود فکرکنید . ازگفتن اینکه کشتن اطفال پاکستانی خوب است ویا خراب مارا بجایی نمیرساند بیائید بخاطر آبادی وطن خود وآنانیکه اسباب بدبختی مارا فراهم ساخته اند ونمیگذارند که حتی یک قدم به پیش بگذاریم . وازهمین وطن هستند ولی به نفع انگلیس وپاکستان کارمیکنند . آنهارا شناسایی کنیم ونگذاریم که دیگر مارا متوجه کشتن کسی ویا جنگ باکسی بسازند و ماهم فریب آنهارا خورده وبه کاراساسی وایمانی خویش رسیدگی کرده نتوانیم . درحالیکه بنده های خداوند ج حق کشتن کسی را ندارند زیرا خالق هرشی حق نابودکردن آنرا دارد وماخالق هیچ مخلوقی نیستیم که حق نابود کردن آنرا داشته باشیم . عقلمند باشید.

>>>   آقایون وخانومهایی که این عمل وحشیانه رو تحسین کردند،لازمه که به وجدان خودشون رجوع کنن .رفتار غیر انسانی و وحشیانه و کشتن افراد بی دفاع ،ذاتا ناپسند و مورد غضب الهی ست ،چه در مورد دوست صورت بگیره چه در مورد دشمن.

>>>   برخی چنان سیاست وکینه چشمشان راکورکرده اندکه ازکشته شدن نوجوانان واطفال خوش می شوند.درست است سیاست پاکستان اشتباه است ولی این تاوان رانباید غیرنظامیان و افرادبیگناه پاسخ دهد.
شیوا.کاندیداحتمالی بلخ

>>>   اگر چنین جنایتی در کابل یا هر نقطه دیگر افغانستان توسط برادران طالبی و جهادی صورت گیرد بخاطری تائید است که افغانستان را کفر گرفته ولی در پاکستان خوب نیست و باید از رحمانیت اسلامی کار بگیریم که مطابق آن کشتن اطفال معصوم بد است. این چه نوع اسلام است که کشتن اطفال معصوم در کابل مطابق قرآن و حدیث جهاد فی سبیل الله است ولی در پاکستان خطاست؟ جهاد در افغانستان از طریق حمله بالای مکاتب آغاز شد و ادامه دارد ولی تا امروز من یک مجاهد یا طالب با وجدان نیافتم که آن را نکوهش کرده باشد ولی در مورد پاکستان دفعتا و بصورت ناگهانی حس صله رحم اسلامی این برادران بر انگیخته می شود. علت در چیست؟ فاروق وردک مجاهد بخاطر مجروح شدن ملاله یوسفزی پاکستانی سه روز عزای ملی در افغانستان اعلام کرد ولی قتل یک دختر افغانستانی توسط طالبان را نه تنها تائید نمی کند بلکه از حرف زدن در مورد آن خوداری می ورزد.

>>>   انسان کشی در هیچ فرهنگ نیست خصوصا آنکه بیگناه باشد چه افغان باشد چه پاکستانی.
پویا حسینی کابل اقغانستان


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است