بازدید سرپرست وزارت داخله از وضعیت امنیتی کنر
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۰۰    ۱۳۹۳/۹/۲۹ کد خبر: 85845 منبع: پرینت

محمد ایوب سالنگی سرپرست وزارت داخله، چگونگی پیشبرد عملیات نیروهای امنیتی کشور را در برابر مخالفان مسلح دولت، در ولسوالی های دانگام و اسمار ولایت کنر از نزدیک بررسی نمود.

سرپرست وزارت داخله، در سفر یک روزه ای که به ولسوالی های دانگام و اسمار ولایت کنر داشت، به نیروهای پولیس ملی کشور دستور داد، تا با تمام توان و قدرت برای حفظ آرامش باشندگان این ولسوالی ها و مهار فعالیت های تروریستی و دهشت افکنی تلاش نمایند و نگذارند دشمنان سوگند خورده مردم آرامش مردم شریف و نجیب این ولایت را برهم زنند.

ولایت کنر هم مرز با خط دیورند، بخش های مختلف این ولسوالی ها گواه حملات مخالفان مسلح دولت است اما نیروهای پولیس ملی مستقر در این ولایت با پایمردی و شجاعت در برابر گروه های هراس افکن و تروریست ها مقابله می کنند.

سرپرست وزات داخله، نیروهای پولیس ملی کشور را در راستای چگونگی راه اندازی عملیات های تصفیه ای بر ضد دشمنان مردم راهنمایی کرد.

وی پس از بازدید از قطعات و جزوتام های نیروهای پولیس ملی در ولسوالی های دانگام و اسمار از زحمت کشی شبانه روزی این نیروها با تقدیر مادی و معنوی ستایش کرد و گفت: اکنون نیروهای پولیس ملی از توانایی های قابل ملاحظه ای برخوردار هستند و توانایی مهار هرگونه فعالیت های تروریستی و هراس افکنی را دارند و نیروهای پولیس ملی در ولایت کنر با تمام توان برای حفظ آرامش مردم این ولایت تلاش خواهند کرد.

سرپرست وزارت داخله، در دیدار جداگانه با شماری از مقام های محلی به ویژه سرپرست ولایت کنر، اعضای شورایی ولایتی، ولسوالان، شماری از باشندگان این ولایت به شمول سران قومی و موسفیدان از اعتماد مردم نجیب ولایت کنر و همکاری های آنان با نیروهای پولیس ملی قدردانی کرد و تاکید ورزید که نیروهای پولیس در از بین بردن گروهای تروریستی و حفظ آرامش مردم این ولسوالی ها از هیچ تلاشی دریغ نخواهند ورزید.

وی پس از شنیدن خواست های باشندگان ولسوالی های دانگام و اسمار مبنی بر چگونگی تامین امنیت در این ولسوالی ها به نیروهای پولیس هدایت داد تا به خواسته های آنان رسیدگی جدی صورت گیرد. همچنان باشندگان این ولسوالی ها با اعلام نفرت و انزجار نسبت به طالبان و گروهای تروریستی از همکاری های نزدیک و همه جانبه با نیروهای پولیس ملی ابراز آمادگی کردند.


کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است