به شهید میر افغان لقب قهرمان پولیس داده شد
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۵۳    ۱۳۹۳/۹/۲۹ کد خبر: 85844 منبع: پرینت

یکی از منسوبان پولیس با فدا کردن جان خود، از وقوع یک حمله بزرگ تروریستی در کابل جلوگیری کرد.

صدیق صدیقی سخنگوی وزارت داخله در یک نشست خبری، با یاد آوری از شجاعت و فداکاری نیروهای پولیس گفت: یکی از منسوبان دلیر پولیس ملی با فداکردن جانش، مانع ورود تروریستان به شهر کابل گردید و از وقوع یک رویداد بزرگ تروریستی جلوگیری کرد.

سخنگوی وزارت داخله، تصریح کرد که بنا به اطلاعات واصله به پولیس، قرار بود یک گروه از مهاجمان انتحاری، با هدف انجام حمله تروریستی وارد شهر کابل شوند که پولیس تلاش خود را برای تعقیب و شناسایی تروریستان آغاز کرد و سرانجام تروریستان در نواحی حوزه نهم مورد شناسایی پولیس قرار گرفتند و پیش از اقدام پولیس خود را منفجر ساختند که در نتیجه یکی از منسوبان شجاع پولیس به نام میر افغان کشته شد و 3 تن از هم کاران وی که به تعقیب تروریستان بودند، زخم برداشتند.

صدیق صدیقی که همراه با عبدالرحمن رحیمی فرمانده امنیت کابل، به شفاخانه پولیس به دیدن 3 زخمی رویداد تروریستی رفته بود، با بیان این که وزارت
داخله لقب قهرمان پولیس را به شهید میر افغان اعطا می نماید، افزود: شهامت و مردانگی افسر میر افغان و همکاران او که با روحیه عالی و شجاعت بی نظیر به تعقیب تروریستان اقدام کردند، باعث شد تا از وقوع یک رویداد احتمالا مرگبار تروریستی در شهر کابل جلوگیری به عمل آید.

کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   روحش شاد و بهشت فردوس نصیبش باد و به فامیل محترمش صبر جمیل از بارگاه خداوند متعال میخواهم.
لمپاکی

>>>   زنده باد این قهرمان ملی

>>>   خــــــــداونــــد برایـــــش جنــــــــت را اعـــطـا کنــــد

>>>   درود بر پدر و مادرش با تربیت چنین فرزندی. خداوند رحتمش کند.

>>>   خداوند برای تمامی شهدای راه آزادی وطن و بخصوص بخصوص افغان دلیر شهید میر افغان جنت برین نصیب بگرداند . خداوند عنایت بفرماید و ما هم بتوانیم راه این ابر مرد قهرمان این شهید راه وطن را ادامه دهیم . حضور خانواده های معظم و محترم تمامی شهدای راه وطن و بخصوص خانواده محترم و گران قدر این شهید بزرگوار تبریک و تصلیت عرض میدارم . به عنوان یک افغان دست والدین این شهید را از دور میبوسم .

>>>   باید یک چهارراهی را بنام این مظلوم مینامیدند. لا اقل از برهان ال - دین و مس- عود بهتر بود که جانش را در راه دفاع از وطن فدا نمود. آن دو که چیزی نکرده اند.

>>>   روحش شاد جایش جنت الفردوس..

>>>   خداوندفداکاری این پولیس قهرمان را اجر عظیم خواهد داد . اما وزارت داخله بایدبرای خانواده این شهید ودیگرشهیدان این مملکت قدم بردارد که لااقل ازبی خانه گی رنج نبرنددادن لقب دردی رادوانمیکند.
محمدقاسم ازکابل

>>>   جنت جايت و خاطرات جاويدان ما افغنها برايت افتخار ميكنيم و براي والدينت صبر جميل ارزومنديم
رشيدي

>>>   در قدم نخست شهادت ابن ابر مرد را برای خوانواده اش تبریک میگویم و برای خودشان از بارگاه ایزد متعال بهشت برین خواهانم.تو همیشه زنده هستی جای تو همیشه در قلب ملت است تو از خود فدا کاری نشان دادی جان دها هموطن خود را ازین حمله وحشیانه نجات دادی لعت میفرستم برای این حیوان صفت ها حمله تروریستی خود را در کشور عزیز ما بر پا میگذارند باعث گرفتن جان هموطن های ما میشود
فدامحمد


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است