هرات استراحتگاه والی
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۱۷    ۱۳۹۳/۹/۲۷ کد خبر: 85816 منبع: پرینت

از آغاز سال نو ۱۳۹۲ آقای وحیدی والی کنر درخواست استعفای خود را به حامد کرزی سپرده و در انتظار جواب بوده است تا هرچه زود تر وظیفه اش در ولایت کنر را رها نماید.

گفته می شود ریس جمهورحامد کرزی ازاو خواسته است چند ماهی صبر کند تا او را از ولایت کنر تبدیل نماید.

این در حالی است که مبارزات علیه حضور داکتر صبا والی هرات از طرف حامد کرزی به مدریت ارگان های محلی در جریان بوده ، تا او را از وظیفه اش سبکدوش نمایند.

عدم همکاری ارگان های محلی و شماری از حرف سازان هرات برای استعفای داکتر داود شاه صبا پاچه ها را بالا زده و به کمک افراطگرایان زمینه کار را چنان برداکتر صبا تنگ نمودند تا او بالاخره استعفا نماید.

حالا راه برای آمدن آقای وحیدی، که دیگر توان ماندن درولایت کنر را نداشت به ولایت هرات آماده بود. گفته می شود حامد کرزی به آقای وحیدی تو در شهر هرات در باغی زندگی خواهی کرد که از ولسوالی کنر هم بزرگتراست، باغی با درحتان سر سبز و سربه فلک کشیده، گل های رنگارنگ و پرندگان خوش آواز که با نغمه سرایی شان صبح ها تو را ازخواب بیدار خواهند کرد، دیگر صدای انفجار و راکت های پاکستانی را نخواهی شنید دیگر حملات انتخاری جان ات را به خطر نخواهد انداخت و استخر آببازی در انتظار توست. از میوه های باغ هم میتوانی استفاده نمایی این باغی است که شاهان گذشته و والیانی مانند عبدالله خان ملکیار در آن اقامت داشته اند.

مردم این ولایت بسیار با صبر و حوصله می باشند و ترا زیاد به زحمت نخواهند انداخت می توانی بدون مشکلات چند صباهی درآن شهر که بیشتر به بهشت شباهت دارد زندگی کنی. از آبگوارا، هوای سالم و میوه های خوشمزه و گل های معطرآن بهره ببری این شانس دیگر در زندگی برایت میسر نخواهد شد
ولی احتیاط کن حرف های مفت، مفت نزنی که مردم هرات بسیار هوشیار اند برایت داستان ها جور می کنند ولی او همچنان حرف های مفت می زند.


منجم زاده


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   وحالا تو منجم زاده این گل های رنگارنگ ودرختان سر به فلک کشیده هرات را برای خانم سرابی وعده می دهی . که این خواب است وخیال است وجنون.
هراتی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است