سربریدن کودکان مسیحی توسط داعش
 
تاریخ انتشار:   ۰۰:۰۸    ۱۳۹۳/۹/۱۹ کد خبر: 85285 منبع: پرینت

گروه تروریستی داعش شماری از کودکان مسیحی را در عراق سربریده است.

"اندرو وایت" یکی از کشیش‌های کلیسای انگلیکن عراق اعلام کرد که گروه تروریستی و تکفیری داعش، تعدادی از کودکان مسیحی را به بهانه خودداری از پذیرفتن دین اسلام، سر بریده است.

روزنامه انگلیسی "میرور" به نقل از این کشیش عراقی نوشت: داعش هنوز هم مسیحیان عراق را می کُشد و حتی مسیحیانی را که به ولایت نینوا فرار کرده اند و این استان را برای خود امن می دانند، تعقیب می کند و می کُشد.

وایت اعلام کرد: تعدادی زیادی از مسیحیان به علت نگفتن شهادتین کشته شدند و دردناک ترین مورد این بود که داعش یک مسیحی را تهدید کرد که در صورت نپذیرفتن اسلام فرزندش را به قتل می رسانند، و آن مسیحی برای نجات فرزندش کلمات گرویدن به اسلام را به زبان آورد.

عناصر گروه تروریستی داعش پس از یورش به مناطق مختلف در عراق و سوریه، برای ارعاب شهروندان، کسانی را که تفکرات آنان را قبول نداشته باشند به بدترین صورت به قتل می رسانند.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   این عمل آنها هیچ مغایرتی با احکام اسلامی و دین مبین اسلام ندارد این هم از حیله های شیطان بزرگ و اسرائیل است که به خاطر بدنام نمودن اسلام هر عمل زشت و نا پسندی را با نام اسلام انجام میدهند و این از غفلت و بی خبری ما مسلمان هاست که فریب حرفهای شیطان صفتان را میخوریم و از انها پیروی میکنیم
..م..ا..ر...

>>>   این ها توسط امریکا و دیگر کشور های غربی تمویل میشوند نه توسط مسلمانان واقعی. اسلام اجازه بریدن سری کودک و یا بزرگ سال را به هچ کسی نمی دهد و کسی چنین کار را انجام دهد مسلمان نیست بلکه کافر و بی دین است
بدخشانی

>>>   در کجای اسلا گفته شده که مردم به زور مسلمان کنید. اسلامی زوری اسلام نیست. در قرآن می گوید لا اکراه فی الدین. کسی که از اسلام حمایت می کند باید به این آیه شریفه عمل کند که ادعوا الی سبیل ربک بالحکمة والموعظة الحسنة و جادلهم بالتی هی احسن. خود از اسلام هیچی چیزی نمی داند دیگران را آن هم اطفال غیر مکلف را به زور مسلمان می کند. اصلا در دین اسلام تا قبل از پانزده سالگی تکلیفی وجود ندارد و علمای اسلامی می گویند که اسلام قبل از تکلیف مورد قبول نیست. م..ا..ر باید اول برود الفبای اسلام را یاد بگیرد و بعد در باره آن نظر بدهد.
زابلی.

>>>   داعش+طالبان+جنگسالاران... پروژه امریکایی برای نابودی و اشغال کشورهای اسلامی.
غیرت خراسانی از پوهنتون کابل


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است