تیم هندبال کشور مدال برنز کسب کرد
 
تاریخ انتشار:   ۱۸:۴۹    ۱۳۹۳/۹/۱۷ کد خبر: 85198 منبع: پرینت

تیم هندبال افغانستان نخستین مدال برنز مسابقات چلنج ترافی فدارسیون جهان را در پاکستان کسب کرد.

مسابقات چلنج ترافی فدارسیون جهانی هندبال که هر 2 سال بین کشور های رو به انکشاف در 3 زون آسیا برگزار می شود امسال به میزبان پاکستان برگزار شد و افغانستان توانست به مقام سوم این مسابقات دست یابد.

تیم مردان زیر سن 20 سال هندبال افغانستان در این مسابقات با کشورهای نپال، هندوستان و یمن هم گروه بود که توانست با شکست نپال با تفاوت 20 گل و شکست مقابل یمن از گروه خود به دور نیمه نهایی صعود کند که در دور نیمه نهایی تیم کشور مقابل پاکستان بازی را واگذار کرد و راهی بازی رده بندی شد.

در بازی رده بندی افغانستان با ارایه یک بازی زیبا و تماشای برای نخستین بار توانست تیم هندبال بنگلادش را با تفاوت 8 گل شکست دهد و مقام سوم این مسابقات را به دست بیاورد.

در این مسابقات مهدی هاشمی بازیکن افغان مقیم ناروی که به درخواست فدارسیون هندبال افغانستان در این مسابقات حضور یافته بود بهترین بازیکن این مسابقات شناخته شد.

قابل یاد آوری است افغانستان پیش از این برای میزبانی این مسابقات اعلام آمادگی کرده بود اما فدارسیون جهانی هندبال بنابر مشکلات امنیتی در افغانستان این پیشنهاد را رد کرد و فدارسیون هندبال افغانستان امیدوار است که در سال 2016 میزبانی این مسابقات را کسب کند.

در اخیر این مسابقات پاکستان به مقام قهرمانی رسید و تیم های یمن و افغانستان به مقام های دوم و سوم دست یافتند.

کد (18)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   تبریک به تیم .
امید که نتایج بهتری درآینده کمایی نمایید
نظرماحمایت ازورزش عامه وسپس قهرمانی است .
سیدحسن شیوا.کاندیداحتمالی بلخ.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است