جلسه رییس جمهور با رهبران و سران قومی در ارگ
 
تاریخ انتشار:   ۲۰:۵۹    ۱۳۹۳/۹/۱ کد خبر: 84063 منبع: پرینت

جلسه مشورتی با رهبران جهادی و شخصیت های ملی و سیاسی کشور، امروز در ارگ ریاست جمهوری دایر گردید.

در این جلسه، رییس جمهور ضمن صحبت در رابطه به اوضاع امنیتی و مسایل مهم کشور، در مورد سفر های اخیرش به کشور های عربستان سعودی، جمهوری خلق چین و جمهوری اسلامی پاکستان و همچنان سفر های قریب الوقوع اش به کشور نیپال جهت اشتراک در اجلاس سازمان سارک و کنفرانس لندن، معلومات داد.

رییس جمهور غنی، رهبران و بزرگان را ستون های مهم کشور دانسته، خاطر نشان کرد که حکومت جدید بخاطر آوردن اصلاحات در کشور در مشورت با افغانها از طریق اجماع ملی در چارچوب ارزشهای اسلامی و افغانی، متعهد است.

محمد اشرف غنی با تاکید بر اینکه صلح نیاز مبرم مردم افغانستان است، گفت: ما بخاطر برقراری صلح در افغانستان به یک نقشهء منسجم ملی در مشورت با تمام مردم افغانستان، نیاز داریم.

در مقابل رهبران جهادی و شخصیت های ملی و سیاسی کشور، خاطر نشان کردند که باید دولت با یک صدا و نظر واحد در راستای خدمتگذاری به مردم افغانستان، گام بردارد.

رهبران جهادی و شخصیت های ملی و سیاسی کشور در رابطه به بهبود وضعیت امنیتی و انتظارات مردم از حکومت وحدت ملی، نظریات شانرا با رییس جمهور کشور شریک ساختند.

در اخیر این جلسه، رییس جمهور غنی با اشاره بر اینکه وی همیشه به مشورت های رهبران و بزرگان کشور نیازمند است، گفت که سلسله جلسات مشورتی با رهبران جهادی و شخصیت های ملی و سیاسی کشور، ادامه خواهد داشت.

کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   بخاطر آوردن صلح در افغانستان رییس جمهور امریکا برای قوای خویش امر نموده است تا یک سال دیگر نیز به عملیات صلح آمیز خویش علیه طالبان صلح خواه را، بخاطر تلاش های صلح آمیز رییس جمهور جدید افغانستان که مثل رییس جمهور سابق افغانستان در راه آوردن صلح مبارزه میکند و تا حال نتایج مثمر نیز داده است. ادامه دهند.

>>>   همین رهبران... و بزرگان که دولت کرزی را به بدختی های بی حد و اندازه دچار ساختند جناب غنی نیز به آن خطا تکیه دارد بدون شک بازهم همان دیگ و همان کاسه خواهد بود ، به جای مشوره با این...چپاولگران جناب مغز متفکر از تفکر خود و انسانهای بیطرف و آگاه چرا مشوره نمیگیرد ؟

>>>   چادر نشینان ترجیح میدهد بیسواد اقوام خودش را نسبت به با سواد های دگر اقوام ساکن در افغانستان . ريس جمهور به عرف و عنعنات این گروه تکیه میزند تا اینکه به قانون توجه نموده و عرف نا پسند و ویران گر را ریشه کن کند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است