کرزی از کشورهای منطقه درخواست کمک کرد!
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۵۳    ۱۳۹۳/۹/۱ کد خبر: 84014 منبع: پرینت

چین، روسیه و هند باید در برابر هراس افکنی مبارزه کنند.

حامد کرزی رییس جمهور سابق کشور به تازگی در دانشگاهی در هند درباره‌ مسایل امنیتی و سیاسی کشور گفته است که برای آوردن صلح و ثبات در منطقه و افغانستان به همکاری ‌های مشترک نیاز داریم.

وی گفته است از تمام کشورهای منطقه به ویژه چین، روسیه و هند می‌ خواهم با هم همکاری کنند تا در برابر نیرویی که افراط گرایی را در منطقه ایجاد کرده است و همچنین منبع اصلی افراط گرایی که در آنجا پشتیبانی می‌شود راهی پیدا کنند و بر علیه آن مبارزه نمایند.

به باور آقای کرزی، کشورهای منطقه برای منافع دراز مدت خود باید افغانستان را در ریشه کن ساختن هراس افکنی یاری کنند.

به گفته وی حمایت دوامدار از شبکه‌های هراس افکنی که از بیرون صورت می‌ گیرد یک مشکل بزرگ دیگر است که مانع پیشرفت های ما می ‌شود.



کد (18)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   کرزی صاحب ما نمی دانیم تو چگونه آدم هستی؟ از یک طرف طالبان را برادر خود می خوانی و تروریستهای افراطی را از زندان گروه گروه آزاد می کنی تا دوباره برای کشتن مردم آماده شوند و از طرف دیگر از کشورهای دیگر می خواهی که برای نابودی آنان شما را کمک کنند. والله هیچ نیازی به کمک دیگران نیست اگر دولت با ملت هماهنکگ باشد ریشه تروریستها در کشور خشک می شود. کرزی صاحب حالا در کجای دولت قرار دارد و چه مسئولیتی دارد که باز هم به امور سیاسی کشور دخالت می کند؟ مردم فریبی بس است جناب کرزی برو یک جایی برای خود در آمریکا یا همان هندوستان پیدا کن و فرزندانت را مثل خود بزرگ کن.
زابلی

>>>   کرزی هنوز قرتک میزند، ب این عنصر امریکایی پاکستانی باید سرجایش نشانده شود.
مرد سبیلو

>>>   کرزی و کوچی غنی و دار و دسته شان پاکستانی اند- نه امریکایی/ امریکا جنایتیکه نمود/ اینبود که به مشوره پاکستان این اتباع پاکستانی را حاکم ما تعیین نموده و بهمین علت جنایت امریکا بد تر از جنایت پاکستانست.
کابلی

>>>   اگر تو با برادرت ومعاون وبرادرش بانک را غارت نمیکردی حالا این ملامتی نبود از شروع کار الی ختم کار همیشه دزد ها و غاصبان مورد حمایت کرزی بودند

>>>   ...كرزى وغنى هر دو نوكر امريكا هستند. همانطور كه شاهان قديم را جنايتكار مى گوىٌيم پنجاه سال ديگر باز جنايات كرزى و غنى را مى فهميم، باز در آن روز اينها را جنايتكار مى گوىٌيم


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است