صحبت تلیفونی سرتاج عزیز با محمد حنیف اتمر
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۲۴    ۱۳۹۳/۹/۱ کد خبر: 83995 منبع: پرینت

سرتاج عزیز، مشاور نخست وزیر پاکستان در امور امنیت ملی و خارجه با محمد حنیف اتمر مشاور امنیت ملی افغانستان صحبت تلیفونی کرد و در مورد اظهارات اخیرش در مصاحبه با بخش ارتش تلویزیون بی بی سی، وضاحت داد.

سرتاج عزیز اطمینان داد که گفته های اصلی وی در این مصاحبه تحریف شده و هدف او اشاره به واقعات گذشته در یک متن تاریخی بوده است.

وی واضح ساخت که موقف کنونی پاکستان این است که در برابر همه تروریستان بدون تفکیک اقدام می کند. او همچنین افزود: پاکستان اراده نیرومند دارد تا برای رفع تهدیدات مشترکی که هر دو کشور با آن مواجه است، با افغانستان از نزدیک کار کند.

سرتاج عزیز تاکید کرد که صدراعظم میانواز شریف به این تعهد خویش پایبند است که اجازه ندهد تا از خاک پاکستان بر ضد افغانستان استفاده شود.

محمد حنیف اتمر، مشاور امنیت ملی کشور در مقابل گفت: ما شرایط کنونی را کاملا درک می کنیم و این وضاحت سبب اطمینان ما می گردد.

آقای اتمر افزود: ما به تعهدات خویش کاملا پایبند هستیم. اکنون، یک فصل جدید همکاری میان دو کشور گشوده شده است و توقع ما این است که با تلاش های مشترک بتوانیم هر دو ملت را از چنگال جنگ، بی ثباتی و سایر مشکلات برهانیم و صلح را در منطقه به ارمغان بیاوریم.


کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   ملت افغانستان هرگز به دروغ های زیرتاج رذل باور نمیکند زمانی این موضوع قابل باور است که به شکل عملی نشان دهد که واقعاً پاکستان میخواهند در برابر تروریستان مبارزه کند و دوباره اعتماد مردم افغانستان را بدست آورد محمد حنیف اتمر نیز انسان سوست عنصر نیست که به دروغ های پاکستان امیدوار شود بلکه منتظر نتجه خواهند بود.
ناشناس از کابل


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است