تربیت نسلی جدید با افکار تکفیری!
متاسفانه در کشور ما نیز بارها والدین از اعزام فرزندان خود به مدارس دینی پاکستان شکایت داشتند که در آن مدارس، تحت شستشوی مغزی قرار می گرفتند و به جای تعلیم معارف دینی، افکار و عقاید افراطی آموزش می دیدند 
تاریخ انتشار:   ۲۱:۲۶    ۱۳۹۳/۸/۹ کد خبر: 82614 منبع: yjc پرینت

مجله فارن پالسی امریکا، در مقاله ای به نوشته ی "کیت برانی" فاش ساخت که گروه تروریستی داعش، کودکان را به گرد خود جمع می کند و افکار افراطی خود و نیز شیوه های جنگی را بدان ها آموزش می دهد.

این مجله در مقاله‌ای تحت عنوان "کودکان دولت خلافت (داعش)" می‌نویسد: گروه تروریستی داعش، با امید به آنکه این کودکان آموزش دیده، جنگ علیه غرب را طی سالهای آتی، ادامه دهند، وعده جنگ طولانی علیه غرب را می دهد؛ علی رغم وجود آمار دقیق از تعداد این کودکان، اما اظهارات پناهندگان و دلایلی که سازمان ملل و سازمان های حقوق بشری و مطبوعاتی بر آن دست یافته اند، اشاره دارد که دامنه عملیات گردآوری و آموزش نظامی این کودکان، گسترش یافته است.

در این مقاله آمده است: "جنگجویان کودک وابسته به گروه تروریستی داعش، تهدیدی بلندمدت به شمار می‌روند؛ چرا که این کودکان، از حضور در مدارس عادی محروم بوده اند و به جای آن، تحت آموزش افکار افراطی و جنگ طلبانه قرار گرفته اند".

این مقاله اشاره کرده است، کودکانی که به گروه تروریستی می پیوندند و یا این گروه تروریستی آنان را می رباید، براساس سن شان، به پادگان های آموزش نظامی و عقایدی مختلف فرستاده می شوند و افکار افراطی داعش، و نیز شیوه های ذبح انسان‌ها، را فرا می گیرند.

این مقاله می نویسد: "گروه تروریستی داعش از این کودکان، در میدان های نبرد و خطوط مقدم، به عنوان سپر انسانی و نیز تامین کمبود خون مجروحان خود استفاده می کند".

شاهدان عینی در شهرهای موصل و تلعفر عراق می‌گویند: کودکانی را مشاهده کرده اند که سلاح و لباس سیاه این گروه تروریستی را با خود داشتند و اهالی این مناطق را اسیر می‌کردند.

طبق گزارشی که کمیساریای عالی حقوق بشر، وابسته به سازمان ملل منتشر کرده، گروه تروریستی داعش، کودکانی با سن 12 و 13 سال را در موصل، آموزش نظامی می‌دهد.

روزنامه "دیلی تلگراف" نیز، ماه گذشته فاش کرد که گروه تروریستی داعش، پادگان هایی برای آموزش کودکان زیر 16 سال در شرق الرقه تاسیس کرده تا حملات انتحاری انجام دهند و طبق اظهارات شاهدان عینی و ساکنان محلی، داعش، پس از شستشوی مغزی این کودکان، انان را برای انجام حملات انتحاری و اعدام اسرای خود در پادگان های نظامی واقع در الرقه، آموزش می‌دهد.

این روزنامه به نقل از یکی از شاهدان می‌گوید، حدود 200 تا 300 کودک در این پادگان ها وجود دارند و خانواده های آنان گمان می کنند فرزندانشان در آنجا، آموزش های اسلامی و قرآنی می بینند، این در حالی است که این کودکان به محض ورود به این پادگان ها،تحت آموزش افکار افراطی داعش و پس از شستشوی مغزی، روانه یگان‌های آموزش نظامی و انجام عملیات انتحاری قرار می‌گیرند.

گزارش‌های غربی نیز در ماه اوت فاش کردند که این گروه تروریستی، کودکان بی گناه را جمع آوری می کند و آنان را به حضور در مراسم های سربری و سنگسار زنان، به هدف تربیت نسلی جدید براساس افکار تروریستی و خشونت آمیز مجبور می سازد.

متاسفانه در سالهای پیش ما نیز شاهد این معضل در کشور خود بودیم و بارها والدین از اعزام فرزندان خود به مدارس دینی پاکستان شکایت داشتند که در آن مدارس تحت شستشوی مغزی قرار می گرفتند و به جای تعلیم معارف دینی، افکار و عقاید افراطی آموزش می دیدند.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   اگرایالات متحده درمبارزه صادق باشد کمک مالی این افراطیگری ازطرف کشورهای اسلامی همدوست امریکاتامین میگردد تحریم یا قطع نماید . تلاش صوررت گیرد تا دین ازدولت جداشودتا نظریات مفتخوری و آشوبگری ریشه کن گردد .
وطندوست

>>>   مطمړن باشید داعشی ها به غرب هیچکاری ندارند آنا فقط به مسلمانان کار دارندږ

>>>   داعش یک وسیله تبلغاتی برای امریکا گشته است.
وامریکا علنی جنگ خودرا با اسلام اعلان نموده است.پیش از داعش کی بود (القاعده) کجا شد.
یک روز داعش هم از بین خواهد رفت.ولی امریکایی شیطان این بار تصمیم گرفته که اسلام را از ریشه بد نام کند واین تبلغات را پیش که در مساجد دروس ترورستی داده میشود ولی مسلمانانی
که عقیده بسیار ضعیف دارد باز این همه را تاید میکند .ولی یک بار به مسجد کوچه خود سر نمی زند که ایا امریکا راست است ویا دین مقدس اسلام یگانه بد بختی بسیار کلان که ما همرایش دست به گریبان هستیم اینست که در دین خود حتا معلومات ابتدایی هم نداریم. و به تبله بیگانه خوب میرقصیم اگر.
صرف یک مدت کوتایی خودرا صرف نموده و درباره اهداف شوم امریکا مطالعه کنید بسیار دراز مدت نی بلکه از جنگ ویتنام شروع نماید در جایی که امریکا تجاوز نموده نتیجه ان چی بوده است.عراق. لیبا سوریه .یمن .مص.بلاخره فلسطین ایا چشم دید دارید که اسرایل در غزه چی نکرد. همین امریکایی صهیونست برای یهودیان هفت میلیو ن دالرداد صرف بخاطر تباهی مسلمان کجا بود چشم دید امریکا که از یهود پرسان کند چرا؟
میرزا استالف

>>>   اگر در افغانستان تحول سیاسی بار نمی آمد اکثریت از نگاه بی بضاعتی به مواد مخدر - انتحاری و حتی از مذاهب خو د می گشتند .
سیفی

>>>   .قتی یک فامیل افغانی هشت نه طفل تولد میکند بجای پاکستان اگر دوزخ هم باشد اورا روان میکند چون توانائی معیشیت آنرا ندارند

>>>   با حمایت کردن ازداعش نام دین پاک اسلام را بد نکنید !
افغان


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است