روس‌ها آمریکا را بزرگترین دشمن روسیه می‌دانند
 
تاریخ انتشار:   ۰۷:۳۳    ۱۳۹۳/۸/۸ کد خبر: 82517 منبع: پرینت

نتایج جدیدترین نظرسنجی نشان می‌دهد که اکثر مردم روسیه بر این باورند که آمریکا بزرگترین رقیب و دشمن این کشور به شمار می‌رود.

به گزارش ایتارتاس، والری فیودوروف رییس مرکز تحقیقاتی افکار عمومی روسیه امروز چهارشنبه تاکید کرد که نظرسنجی انجام شده حاکی است اکثر مردم روسیه، چین، بلاروس و قزاقستان را شرکای کلیدی و اصلی مسکو می دانند و بر یاین باورند که آمریکا بزرگترین رقیب و دشمن روسیه به شمار می رود.

بر اساس این گزارش، نظرسنجی جدید که در روزهای 25 و 26 اکتبر انجام شده نشان می دهد بیش از 51 درصد مردم روسیه اعلام کرده اند که چین بزرگترین دوست روسیه است. 32 درصد نیز بلاروس و 20 درصد نیز قزاقستان را مهمترین شرکای مسکو معرفی کرده اند.

کمتر از یک درصد مردم روسیه اعلام کرده اند که آمریکا یک شریک برای مسکو به شمار می رود. 73 درصد روس ها نیز اعلام کرده اند که آمریکا دشمن شماره یک روسیه است. در کنار آمریکا نیز 32 درصد مردم روسیه اتحادیه اروپا و 10 درصد نیز آلمان را مهمترین رقیب روسیه ارزیابی کرده اند.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   اما زنها و دختران روسی اینطور فکر نمیکنند ، چون ما که در امریکا میباشیم میبینیم که آنها بسیار راضی استند از امریکاییان و امریکایی تباران


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است