ساخت الماس از بدن انسان!
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۳۴    ۱۳۹۳/۸/۲ کد خبر: 82105 منبع: پرینت

هر انسانی پس از زندگی خود، با توجه به عوامل طبیعی و حوادث مختلف جان خود را از دست خواهد داد، در این میان بازماندگان فرد تمام سعی خود را می کنند تا یاد عزیز از دست رفته را همواره زنده نگه دارند.

سوزاندن جسد در کنار به خاک سپردن آن یکی از کارهای رایج در بسیاری از کشورهای جهان است، به عنوان مثال رسم است که در کشور هند پس از سوزاندن جنازه مردگان آن را در رود گنگ می ریزند و یا در ظرفی، خاکستر باقی مانده را نگهداری می کنند.

در این میان یک شرکت سوییسی راه متفاوتی را در پیش گرفته است و خاکستر باقی مانده از مردگان را تبدیل به یک الماس تزیینی برای بازماندگان می کند.

در واقع کمپانی Algordanza با تحت دما و فشار قرار دادن خاکستر باقی مانده از جنازه ی موتوفی، این خاکستر را تبدیل به الماس های درخشان و مصنوعی می کند، که معمولا می توان از آن به عنوان جواهر تزیینی استفاده کرد و در عین حال یاد عزیز از دسته رفته را زنده نگاه داشت!

رنگ این الماس ها معمولا بین سفید تا آبی کبود است و قیمت آنها از 4529 فرانک سوییس آغاز می شود که هزینه ی خدمات و سرویس های اضافی نیز به آن افزوده می شود.

بدن انسان دارای 18 درصد کربن است که از این مقدار تنها دو درصد آن پس از سوزانده شدن در خاکستر باقی خواهد ماند و در واقع این همان کربنی است که این شرکت سوییسی از آن در ساخت الماس استفاده می‌کند.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   در روز قیامت این الماس دوباره به آدم تبدیل میشود. و صاحب الماس میگوید که این زیور من است و صاحب جسد میگوید که این جسد من است. حالا کوزه را بگیر و حوض را پر کن.

>>>   دوست عزیز از دید شریعت روح مقدس است نه جسم انسان متیقین باش که هیچ دعوای صورت نخواهد گرفت.

>>>   می خواهند که مسلمانان را هندوییزم بسازند این انسان که به صد نازجان خود را پرورده آیا می خواهد جسم خود را بسوزاند اگرقرارباشد که یاد اودربین مردم باقی بماند با کمک نمودن به مردم بیچاره ساختن مساجد تربیه اولاد مردم وغیره نامش درزبان مردم بعدازمرگ جاری خواهد بود ولی اگرخودراخاکسترهم کنید درقبروروز قیامت حتما ازشما پرسان خواهد ونتیجه اعمال خود را می بینید وای به حال کسی که ازاین دنیا می رود واعمال خوبی هم ازخود ندارد
سادات تخاری


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است