20 سال آزگار... طالبانی که جوانمرگ شدند!
بیست سال آزگار از اولین رونمایی از فرزند نامشروع و ناخلف مزدوران منطقه و ابر قدرت غرب می گذرد؛ آمیزشی که منجر به غده سرطانی تروریسم و طالبان در خاورمیانه شد 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۵۱    ۱۳۹۳/۸/۱ کد خبر: 82036 منبع: پرینت

بیست سال آزگار از اولین رونمایی از فرزند نامشروع و ناخلف مزدوران منطقه و ابر قدرت غرب می گذرد؛ آمیزشی که منجر به غده سرطانی تروریسم و طالبان در خاورمیانه شد و تاکنون به انواع و اقسام و اشکال و عناوین مختلف خون مردم را می مکد.

از 23 میزان 1373 که اولین حمله مرگبار و تصرف سریع الوقوع و سقوط ناگهانی یکی از ولسوالی های قندهار توسط کسانیکه با عنوان طالبان آمده بودند تا 23 میزان 1393 که اینان همچنان گیج و منگ به کشتار وحشیانه خود ادامه می دهند فاصله بسیار است.

اگر 20 سال قبل و ماه ها قبل از آن که اسلام آباد و واشنگتن مشغول سرهم کردن موجوداتی انسان نما برای وحشیانه ترین اعمال و ضد اسلامی ترین جنایات و ضد انسانی ترین اعتقادات بودند هدف و برنامه کوتاه مدتی نیز در پس پرده موجود بود با این که...

با اینکه پس از به قدرت رسیدن یک باره، اعلام حکومت کردن، ضعف، تنش و تشنج دسته ای و میان گروهی و در نهایت منزوی شدن و چنددستگی آشکار طالبان، مقام های پاکستانی و امریکایی اعلام انزجار و ابراز برائت از چنین گروهک تروریستی داشته اند اما...

اما آنچه که امروز با نقاب های سیاه بر صورت، ریش های دراز و مسلسل های آماده به شلیک در برخی خیابان ها و جاده های افغانستان دیده می شود نه هدف، نه برنامه و نه حمایت 20 سال گذشته غرب و شرق را با خود دارد و در منجلاب سرگردانی غوطه می خورد.

با این تفاسیر به صراحت می توان گفت طالبان جوانمرگ شده اند! براستی گروهکی که برای تصرف و تجاوز کشورهای همسایه و استکبار جهانی در سیطره بر قلب آسیا بوجود امدند و شکل گرفتند؛ در باتلاقی متضاد اهداف و برنامه های غرب و شرق در 20 سالگی فرو پاشیدند.

اینک مدت ها است از طالبانی که با چنان نظم و حمایت و سرعتی کابل را به تصرف درآوردند و حکومت تشکیل دادند جز حملات از هم گسیخته نامنظم، اشباح سرگردان در ولایات جنوب شرقی افغانستان و بیانیه های بی سر و ته از ذبیح الله مجاهد، چیزی باقی نمانده است.

کد (8)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   تمام جهان اهل اسلام واهل کفر این حقیقت رامیپزیرد که امریکایها بشمول بریتانوی ها ،فرایسه وههپیمان های شان جهت باقی ماندن قدرت ومنافع مشترک خود کوشش میکند که درجهان انارشیزم راایجاد نماید وان عده دولت های که روبه پیشرفت هست جلو انهارابګیرد دست به طوطیه ها مثل طالب ،داعش،جلوګیری ازګسترس تولیدات ذروی،حقوق بشر،ازادی بیان ،حقوق زن وامثال این میزند که درنتیجه به هدف خود میرسد درترتیب این طوطیه ها ازسران ممالک مثل افغانستان ،عراق ،لیبیا،مصر،لبنان،پاکستان ودیګرممالک که فعلا دراتش طوطیه امریکا میسوزد استفاده میکند اګرمتجه باشید سران افغانستان که دربدن همراه امریکایهای دربرابرسزنګون ساختن طالبان موافقه کرده بود استادربانی ،محمد محقق و....اشتراک ورزیده بود وازامریکایها خواستند که بالای طالبان بم های کته کته استعمال کند تا ما ازغم شان بیغم شویم اګرربانی کمی اسلامیت میداشت این حرفهای رابا کفار درمقابل طالبان نمیګفت ولی این یک حقیقت هست که طالبان هم مذدوران امریکا بودند وامریکایها طالبان رابه وجود اورده بود وجهت ازبین بردن طالبان امریکایها عملا داخل خاک افغانستان شدند ولی یک تعداد افغان ها که باطالبان پیوسته بود انها فقط وفقط جهت حصول رضای خداوند کریم درجنګ ها درمقابل امریکا میجنګیدن انها راکه رضای خداوند ج راهدف خود ګرفته بود جنت فردوس نصیب شان فرمایند ،،داعش دراصل زاده اسرایل است اسرایل داعش رابه کمک امریکا به وجود اورده داعش قتل عام راشروع کرده است هدف اش فقط وفقط بدنام ساختن دین مبین اسلام هست مسلمانان شکارداعش هستند به ممالک خاورمیانه یک خطر جدی میباشد ولی به اسرایل که درمیان ممالک خاورمیبانه میباشد هیچ تهدید نمیکند به هرصورت خداوند کریم به اهل اسلام رحم کند تاازانی بدبختی ها نجات یابد
(بهرا قل)

>>>   برعکس تصور باطل نویسنده
حملات چریکی مجاهدین کمر کفار
ومزدوران شانراشکسته است
ط.بیباک

>>>   اسلام نماهای افراطی ضربه های را به اسلام و هویت مسلمانان زدند که هیچ دشمن اسلام حتی رویای انرا نمی توانست داشته باشد. اسلام و مسلمانان فعلا در تمام دنیا برای غیر مسلمانان مظهر خوشونت قرون وسطی شده است و متاسفانه تلاش دیگر مسلمانان برای مقابله با آن هم ناکام بوده است. جنایاتی را که این افراطیون مسلمان نما با استفاده از نام اسلام کرده اند نام خشونت خود را در ردیف خشونت هیتلر و استالین قرار داده اند. تنها چاره مقابله با آن هم بیداری مسلمانان و مقابله جدی و جنگ در مقابل این اسلام نما ها است تا این ناپاکی از دامن سفید اسلام پاک گردد.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است