آرای شورای ولایتی باید شفاف سازی شود
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۴۷    ۱۳۹۳/۷/۲۹ کد خبر: 81949 منبع: پرینت

نامزدان شوراهای ولایتی در ننگرهار خواستار شفاف بودن شمارش آرا هستند.

شماری از باشندگان و نامزدان شورای ولایتی ننگرهار از کمیسیون های انتخاباتی می خواهند که در بازشماری آرای انتخابات شوراهای ولایتی شفاف سازی و حق را به حق دار برسانند.

آنان هشدار می دهند در صورتی که کمیسیون های انتخاباتی خلاف نتایج ابتدایی، نتایج نهایی شوراهای ولایتی را اعلام کنند آن را نخواهند پذیرفت.

کمیسیون های انتخابات تاکنون زمان دقیق اعلام نتایج را مشخص نکرده است اما گفته می شود قرار است تا آخر هفته نتایج اعلام شود.


کد (18)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   کمیسون های انتخاباتی یعنی کمیسون ها نفاق افگنی کمیسون های تقلبکاری یا بهتر بگویم کمیسون های خود فروخته شده به گرفتن ماهوار 8000دار مبارزه با فساد را ریس جمهور سر داده اما مفسدین کمیسون های انتخاباتی با وصف جنایت شان که از مفسدین درجه یک اند کرنش کرده ویادی ازین متقلبین فساد پیشه نمیکند علت ان واضح است که به نفع تیم تحول وتداوم صندوق های رای را پر کاری کرده بودند .

>>>   انتخابات شورای گذشته غرق درفسادبود وآشکارارشوه درخاست می کردندخصوصااعضای مرکزی کمیسیون وسمع شکایات
به هربهانه ای ازتایید اسناد جعلی تاکارت رای دهی و...
اینجانب که لیسانس دانشگاه رادارم وکاملامستقل بودم ردصلاحیت شدم وفردی که نام خودرانوشته نمی تواندبامدرک 12تاییدصلاحیت شده .ومن برای کاندید شدن درانتخابات ولسی جرگه هم بسیارتشویش ازاین فساددارم حکومت باید کادرانتخابات راتغییردهد.
سیدحسن شیوا.مسئول نواندیشان بلخ


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است