تشکیل یک شورای اقتصادی برای بهبود اقتصاد کشور
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۱۰    ۱۳۹۳/۷/۲۸ کد خبر: 81839 منبع: پرینت

شورای اقتصادی جهت بهبود وضعیت اقتصادی در کشور ایجاد شد.

محمد عمر زاخیلوال مشاور اقتصادی رییس جمهور و سرپرست وزارت مالیه می گوید: حکومت جدید در تلاش است تا با ایجاد شورای اقتصادی روابط میان حکومت و بخش خصوصی را تامین کند تا به این ترتیب وضعیت اقتصاد کشور بهبود یابد.

در همین حال بخش خصوصی و برخی از نهادهای حمایت از سرمایه گذاری از اقدامات حکومت جدید در کار مبارزه علیه فساد اقتصادی حمایت می کنند و تاکید دارند پیکار فساد اداری سبب علاقمندی سرمایه گذاران برای فعالیت در کشور می شود.


کد (18)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   واه واه واه زاخیلوال صاحب چقدر آدم خوب و صادق هستی . آفرین میگم صد آفرین به همین بی حیایی تان خیر است او بچه 11 صد میلیون دالر را تنها نخور یک کمی به آنطرف و اونطرف نیز تقسیم کن اگر نه ........
بهرا قل

>>>   زاخیل وال احتیاط که در کمیسون بهبود اقتصادی از عواید گمرکات جروبحث نکنی تا اعضای کمیسون از عواید گمرکات خبر نشوند در غیر ان اوگراهی هفته وار شما از طریق روسای گمرک قطع میگردد ودیگر بیشتر از ده بیست خانه که در تایمنی از پول اگراهی خریداری کرده اید بیشتر خریداری کرده نمیتوانید اگر ضربه اقتصادی از دوش دولت کم میشود وعواید ان بالامیرود برعکس شخص شما ضربه اقتصادی می بینید واز در امد شما کاسته میشود .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است