افغانستان نوین در آیینه فحشا
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۴۶    ۱۳۹۳/۷/۱۵ کد خبر: 80995 منبع: پرینت

آیا بطرف صلح و دموکراسی روان هستیم یا تسلیم شدن به فرهنگ سیاه یهودیت نصرانیت و...
هیچ نیروی تاب مقاومت با اسلام عزیز را ندارد! به جز از دو فتنه تبهکار.

۱: زمینه سازی جهت کشاندن امت مسلمه بطرف فقر، فقر اگر از دروازه داخل شود، دین و مذهب از راه کلکینچه فرار می کند.
۲: زمینه سازی گسترش مفاسد اخلاقی میان امت مسلمه، با داخل شدن مفاسد اخلاقی، دین و مذهب به طاق فراموشی کشانده می شود.

علل و عوامل گسترش این دو دشمن تباهکار امت مسلمه در افغانستان چیست؟
فقر: در باره عوامل فقر در افغانستان به صدها کتاب، به هزار ها مقاله و به هزار ها برنامه های رادیویی و تلویزیونی تهیه شده است. همه از طفل یکساله تا پیر صد ساله، از کور تا بینا از هوشیار تا معتاد افغانستانی می دانند، بالای زمین که زیست می کنند به میلیون ها تن طلا به بیلیون ها متر مکعب نفت و گاز به هزار ها تن اورانیوم و… معادن قیمتی غنی نهفته است اما استعمار، استثمار و استحمار بوسیله نوکران داخلی خود هیچگاه نگذاشتند تا این سرمایه ملی افغانستانی ها برای ترقی و تعادل ملت و کشور افغانستان استفاده شود و فقر نسل به نسل به افغانستانی ها به میراث گذاشته شده و می شود.
تنها با اعمار زیر پایه های آبی خود افغانستان می تواند سالانه (۵۰۰) میلیارد دالر منفعت حاصل کند اما کجاست نظام، عقل اتحاد و وحدت؟؟؟

مفاسد اخلاقی: موثرترین عنصر برای تضعیف رویه مسلمانان در عصر معاصر گسترش مفاسد اخلاقی است که بوسیله ها و آلات گوناگون و معجزه آسا امروز داخل خانه ها و حتی در بین جیب امت مسلمه جابه جا شده است. چیزی را که پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد ص بنام فتنه بزرگ یاد کرده، دجال، این دجال نیست, دجال صفت یا به اصطلاح فتوکپی یا مصوده دجال است. همانطور که دجال پرستان سرگین خر دجال را لدو گفته می بلعد. امروز از وسایل و آلات که از طریق اقمار مصنوعی و ستلایت ها رهبری می شوند، مانند موبایل سوپر مکس، انترنت و… در یک بخش بحیث کهکشان ارتباطات و اطلاعات و در بخش دیگر نشر مفاسد اخلاقی وارتباطات انزال کننده، استفاده به عمل میاید که هریک از این وسایل را ذیلاً به معرفی می گیریم.

۱: عشق در موبایل، امروز ۵۰% نسل جوان پسر و جامعه افغانستان زیر پوشش امواج دستگاه های موبایلی قرار دارند (بهترین وسیله استعمار) گرچه در ظاهر این آله جهت تبادل اطلاعات بکار می رود اما در عملکرد این آله موثر ترین وسیله کشاندن نسل جوان بطرف مفاسد اخلاقی است. در هیچ موبایل نزد جوانان نیست که تصاویر تحریک آمیز و انزال کننده روابط جنسی نباشد.

اگر برای یک مرتبه کمیسیون ترتیب شود، تا تماس ها چک و کنترل شوند، خصوصاً تماس های بعد از هشت شب دیده خواهد شد که این آله تباهکار چگونه اخلاق جوانان را فاسد ساخته و چگونه شیرازه خانواده های افغانستان را به لیلام گذاشته است و لهذا تماس های برنامه های رادیویی را گوش فرا دهید، به کدام آدرس نسل جوان راهنمایی می شوند، خصوصاً رادیو هایی که در ولایات روی امواج FM نشرات دارند، این تماس ها به جای رشد استعداد های جوانان، خود آگاه و نا خود آگاه نسل جوان را به سوی انحرافات اخلاقی سوق می دهند.

۲: عشق در اینترنت: اینترنت مانند دجال یک چشم دارد، دارای دوزخ و جنت ساختگی است. اینترنت کاملاً نقش این فتنه بزرگ را بازی می کند. در یک بخش معلومات به اصطلاح علمی و در بخش دیگر جهان از انحرافات اخلاقی میان دوست پسران و دوست دختران خصوصاً فیس بوک و اسکایپ نقش موثر را میان دوست پسران و دوست دختران ایفا می نماید. و این فرهنگ را رونق بیشتر بخشیده است.

۳: سوپر مکس، ستلایت ماهواره ای یا دیش آنتن: در ولسوالی خوست و فرنگ ولایت بغلان، پیر مرد ۶۵ ساله را دیدم که گاو شیری اش را بفروش رساند و پولش را دیش آنتن خرید تا از دیدن سریال ها و رقص و بازی باز نماند. امروز بیش از ۵۰ % خانواده های افغانستان دارای چنین دستگاه هایی اند. مایه تمام مفاسد اخلاقی در بین خانه های ما. چینل هایکه با رمز چهار صفری باز می شوند . بعضی از چینل هایکه بعد از ۱۲ شب به اصطلاح فرهنگ سیاه فیری می شوند. بالای نسل جوان ما چه تاثیر ات منفی را بجا می گذارد؟ در سابق ها در منطقه دروازه لوری خانه ها به اسم مستعار ۳۹ وجود داشت که تجارت فحشا را پیش می بردند اما امروز این تجارت (۳۹) تحت نام سوپر مکس یا دیش آنتن در بین خانه ها ی هر افغانستانی دیده می شود، پس از نمبر پلیت های شماره (۳۹) چرا عار و هراس دارند؟

۴: نشرات تلویزیون های آزاد مستقل (آزادی لجام گسیخته ) در تمام مرامنامه و اساسنامه این تلویزیون ها که از وزارت اطلاعات و فرهنگ جواز نشرات اخذ نموده اند. یک جمله به خط درشت به نظر می خورد. رشد ارزش های اسلامی و افغانستانی یا دفاع از ارزش های ملی و اسلامی، همچنان در قانون رسانه های همگانی واضح ذکر شده، اسناد و مطالب که خلاف قانون اساسی و خلاف قوانین اسلامی باشد نشر آن منع است.

از نظر علمی و خصوصاً ژورنالیزم، تمام داشته های نشراتی تلویزیون طور تهیه شوند که در رشد و غنامندی ارزش های ملی و مذهبی و دینی مومد واقع شوند و افکار عامه به استقامت نیل به اهداف ملی کشور بسیج و سازمان دهی و سوق داده شوند. آیا نشر سریال هایی که در آن بت پرستی، آموزش فرهنگ دوست دختر و دوست پسر میان جوانان، آموزش چگونه فرار نمودن دختران از خانه، آموزش ایجاد روابط عشقی با شوهر خواهر یا با همکار دفتر، آموزش پرورش اطفال نا جایز، موسیقی مبتذل با رقص نیمه برهنه دختران، آیا این است ماهیت اساسنامه تلویزیون ها آزاد برای رشد فرهنگ اصیل افغانستانی و اسلامی؟ آیا این خود تجاوز بر فرهنگ اصیل افغانستانی و اسلامی نیست؟ آیا تجاوز مستقیم به ناموس خانواده های افغانستان نیست؟

۵: انتقال فرهنگ هیرا مندوی لاهور پاکستان به کابل و سایر شهر های ولایات، اساس گذار این فرهنگ در پاکستان MI6 انگلیس بود که امروز در افغانستان کشانده شد.

امروز به صدها تعمیر لوکس و هوتل های ۵ ستاره در شهر کابل به تجارت فحشا پرداخته اند و از منفعت این تجارت مصارف حزب و تنظیم خود را تدارک می بخشند، احزاب که در مرامنامه شان حفظ رسالت اسلامی گنجانیده شده اما دیده می شود که اسلام نزد آنها مانند I S I هدف نیست، اسباب رسیدن به اهداف است وبس، اکثر حمایه گران این تجارت را فعلاً مقامات کارتن کلان داخلی و خارجی تشکیل می دهند.

امروز تجاوز جنسی بالای کودکان به اوج خود رسیده است و عاملین آن با گردن نمایی در میان اجتماع خود نمایی می کنند، گویا قانون نزد آنها کاغذ تشناب باشد.

هموطنان عزیز! آزادی از چه؟ برای چه؟
آنچه مردم افغانستان را وادار به سازش و پذیرش فرهنگ سیاه در حال تحمیل شدن می نماید. عزمشان برای رهایی از جنگ های تحمیلی استخباراتی (MI6- CIA- I S I- K G B و چنگ انداختن به آینده است (آینده صادر شده) به اطراف خود نگاه کنید و ببنید چگونه زیر فشار تبلیغات خرافاتی غربی، در حال از دست دادن اخلاق فردی و اجتماعی مان هستیم . بدون آنکه آگاه باشیم به گونه منظم زیر شستشوی مغزی هستیم، ما همان واکنش را از خود نشان میدهیم که طبق برنامه های از قبل تعین شده MI6 – CIA میباشد. وحشت توطعه و نیرنگ به گونه ای است که در هنگام نخستین رویاروی با این فجایع اکثر مردم ما آنها را نا دیده انگاشته و بخشی از دگرگونی ها را خبر زمان به شمار می آورند. خبر آورها، خبر خوان ها، خبر فروشان و خبرسازها ی تطمیع و تعلیق شده MI6-CIA افکار عامه ملت ما را زیر ضربات مهلک و پی در پی هجوم فرهنگی قرار داده و خسارات فراوان را به افکار عامه کشور ما تحمیل کرده اند.

تمام نیروهای اندیشمند و استعدادهای بی نام و نشان که در موسسات پژوهشی و جاسوسی صادر شده تحت نام آزادی، جامعه مدنی، حقوق بشر به خدمت گرفته شده اند، طی ۱۲ سال کوشش نموده اند و می نمایند، تا نقش رسانه های همگانی (رادیو، تلویزیون، سینما، روزنامه، جراید و مجلات) ما را در برنامه گسترش اغوای افکارعامه. ملت ما را از اصل قضایای سیاسی, نظامی، اقتصادی و اجتماعی با ضریب اطمینان کاملاً رضایت بخشی از وضعیت صادرشده پا برجا نگهدارند. به همین منوال رسانه های تطمیع شده نیز در پنهان نگهداشتن نیروهای که در پس ضربات فرهنگی حال و آینده داشته و دارند، نقش با اهمیت را به نفع MI6 و CIA بازی کرده اند و از افشای سرچشمه های شایع فرهنگ سیاه و بحران سیاه که در حال تحمیل شدن بر ما است، جلوگیری می نمایند.

بسیاری از اندیشمندان با استعداد ما که به خوب وجه آتش فرهنگ سیاه را لمس نموده اند، بازهم در تاریکی قدم می گذارند و خود و هم ملت را با اندیشه های تغییر و تحول تدریجی تسلی می دهند.

تحمیل نمودن چهار دهه جنگ استخباراتی MI6-CIA-I S I ، بالای ملت و کشور ما که درد، زجر و فریاد آن زمین و آسمان را به نا آرامی کشانیده است. ملت مارا وا دار ساخته که آگاهانه یا ناخود آگاه ارزش های مادی و معنوی اصیل خود را برای حفظ صلح صادر شده زیر پا و خود را در آغوش فرهنگ سیاه بیاندازند. خصوصاً نسل جوان ما به شکل از اشکال به طرف اندیشه پول انسان می سازد، بطرف بردگی و غلامی برای دالر روان هستند. آیا واقعاً آماده “چنج” نمودن فرهنگ اصیل خود هستیم؟ آیا داشته های ذکر شده فوق دستاوردهای ۱۲ ساله وزارت اطلاعات و فرهنگ، مخابرات و تکنولوژی معلوماتی و وزارت ارشاد حج و اوقاف نیست؟

راه نجات چیست؟ مقصر کیست؟ عیب در کجاست؟ چه باید کرد؟ این سوال ها را باید هرفرد ملت خصوصاً نسل جوان و با احساس ما از خود بپرسند تا بیدار کوشا و آینده مستقل و روشن ملی اسلامی داشته باشند.



سیف الله کوهبندی


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   درود بر شما
جمهوری اسلامی افغانستان، اگر متوجه شویم این نام تضاد قطعی با کردار دولت افغانستان دارد. در جمهوری اسلامی افغانستان واژه " اسلامی " یک چیز نمادین است که در درازای تاریخ در این سرزمین نه تنها که جامه عمل نپوشیده بل در 13 سال آخر حکومت نو شکل گرفته بر پایه دموکراسی، کاملا به باد فراموشی سپرده شده و از حد یک واژه فراتر نرفته است. نظام دموکراسی به گونه نو پا، 13 سال پیش وارد این خاک شد، اما تعریف درست از دموکراسی به مردم داده نشد. مردم ما پس از گذشتاندن دوره های گوناگون استبداد و تاریکی، با شنیدن دموکراسی از خوشی در کالا نگنجیدند و آن را " بی بند و باری، هر که هر چه دلش خواست بکند ، یا همان مقوله معروف دلم بایسکلم " تعبیر کردند یک تعبیر اشتباه.
همان که میگن خدا نادیده را موزه نته... مردم ما بی بند و باری را دموکراسی تصور کردند و رفتار و کردار شان را 180 درجه تغیر دادند و جنازه ارزش های دینی وفرهنگی شان را به پای فرهنگ بیگانه گان ریختند. البته مقصر مردم نیست بل تقصیر بیشتر مربوط کسانی میشه که در راس این دولت قرارد دارند و بنام دین دالر اندوخته اند و بدون دستور بادار های خود بینی خود را پاک کرده نمیتوانند. به طور نمونه اسلام عزیز میفرماید که دست دزد قطع شود اما این در تضاد با قانون ساخته شده غرب و رفیق هایش است بنا بر این.. فرض کنیم یکبار این حکم شریعت تطبیق شود دگر محال است کسی دست به سرقت بزند...
به همین گونه سایر احکام دین اسلام اگر در جامعه ما تطبیق شود بدون شک که منجر به آسایش مردم و جامعه سالم و خالی از جرم و انحرافات اخلاقی میشود.
محمد طیب بصیر وظیفه : خبرنگار کابل

>>>   راه نجات تبلیغ توسط علما. نه عالم چون ابوامان بدخشانی. نه مانند فرمانده های ... و حزب اسلامی
بدخشانی

>>>   جناب کوهبندی سلام؛ جوابی را که برای آقای شاکر نجرابی نوشتم برای شما نیز تکرار میکنم:
والله برادر جان بسیار تند میرویی. سالها بر طبل اسلامیت کوبیدید و وطن به کجا رسید. شما به اصطلاح اسلامگراها واقعا در دروه حکومت... و طالبان وطن را به کجا کشاندید. این چه رقم اسلام است که اولا آن را در درون حصار آهنین محصور کردید و ثانیا از پخش یک آهنگ و یک صحنه رقص ترس دارید که مبادا اسلام بخطر بیفتد. کدام اسلام؟ شیوه و رویه پیامبر که تمام انسانی و نرمی و غیر خشونت آمیز بود. اگر نبود بگویید. کدام جنگهای اسلام تهاجمی بود؟ هیچکدام همه دفاعی بودند. دینی را که پیامبر آورد مبتنی بر انسانیت بود و خود شما بگویید اگر انسانیت را از درون اسلام بگیریم چه در اسلام می ماند به غیر از یک مشت مسایل ظاهری مثل نماز و روزه. اسلامیت زمانی ازرش دارد که توام با انسانیت باشد. اصلا اسلامیت همان انسانیت است.غیر از ان هیچ ارزشی ندارد. انسانیت نیز یعنی هرچه را برای خود میخواهی برای دیگری( چه مسلمان و تمام غیر مسلمانان به حکم انسان بودن) نیز بخواه. جنابعالی مثل اینکه در خارج از افغانستان خصوصا جهان مدرن سفر نداشتید که سید جمال الدین افغان قریب به150 سال قبل گفت من اسلام را در اروپا دیدم و مسلمانان را در آسیا. هر عمل خوب،عمل اسلامی است ولو یک غیر مسلمان آن را انجام دهد. اسلام برای ترویج خوبی، راستی و حقیقت و عدالت و برابری و صلح و عقلانیت آمد. نه خشونت و تبعیض.
خواهشمند است نوشته خود را کمی با سنت پیامبر ص مقایسه کنید . ببینید با غیر خود در رهر زمیه چگونه رفتار میکرد.با احترام
هموطن از کابل


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است