دومین فرمان رییس جمهور صادر شد
 
تاریخ انتشار:   ۱۸:۲۲    ۱۳۹۳/۷/۷ کد خبر: 80569 منبع: پرینت

بتاسی از فقره (13) ماده (64) قانون اساسی افغانستان و به منظور اصلاح اداره، بهبود و توسعه حکومتداری خوب تقرر محترم احمد ضیا مسعود، سابق معاون اول رییس جمهوری اسلامی افغانستان که از تجارب و اندوخته های خوبی در اداره کشور برخوردار می باشند، بحیث نمایندة فوق العاده رییس جمهوری ا.ا در امور اصلاحات و حکومتداری خوب، منظور است.

از بارگاه ایزد متعال، توفیقات مزید شان را خواهانم.

داکتر محمد اشرف غنی احمدزی
رییس جمهوری اسلامی افغانستان


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   عجب تجربه ای اغای ریس جمهور خواهش میکنم

>>>   نمایندة فوق العاده رییس جمهوری یعنی چه معنی دارد. احمد ضیا مسعود تحصیلات عالی دانشگاهی ندارد و محض در امور دولت داری بی سواد است.

>>>   من به عنوان پشتون در انتخبابات آینده به جناب احمد ضیا مسعود رای خواهم داد
زنده باد احمد ضیا مسعود

>>>   ... دلشه خوش کده این کدام تشکیل است .

>>>   آی چی حال است غنی از روی چی پست های نو جور میکند.ای نماینده فو ق العاده چی؟ به جای که تشکیلات کم باشد و کار بیشتر ،برعکس هر روز یک پست نو جور شود.گناه غنی نیست ریاست جمهوری را بازی فکر کرده.خدا رحم کند.
دختر افغان

>>>   خودش خود را داکتر می گوید. خوب است که ننوشته مغز متفکر دوم جهان داکتر اشرف غنی احمدزی! بیچاره عمرش با کمبود شخصیت گذرانده و در آخر عمر توانست با هر وسیله ای که بود خود را رئیس جمهور افغانستان کرد. این محمد از کجا پیدا شد که بر اسمش اضافه شده است؟

>>>   اینجانب که احمد ضیاء را می شناسم کار آرایی حتی فهم و دانش
درست هم ندارد تقرر او ملاحظات دیگر دارد
عطیه مظهری

>>>   جاوید....
این... را چه به اصلاحات و حکومت داری خوب..خودش را اصلاح کند.

>>>   آفرین جناب ریس جمهور
بسیار عالی جناب مسعود انسان وطن دوست و شرافت مندی میباشد. امید است که اصلاحات گسترده و همه جانبه ئی را در تمام امور هر چه سریعتر روی دست گیرید. و بعضی والی های سرکش و یاغی را نیز از کار برکنار و به ارگان های عدلی و قضای معرفی کنید تا از سرمایه های حرامی که جمع آوری نموده اند جواب ده باشند.
هراتی

>>>   نمیدانم چرا یک سلسله دولت مردان به صحنه بازیچه وارد میدان شده واشرف غنی به یک نام نو انرا قناعت میدهد که به شما این پست میدهم : خلاصه مطلب اینست که یک تیر ودو پاختک امکان ندارد

>>>   با این تقرر رئس جمهور توافقی می خواهد تاجک ها را بازی بدهد یعنی ترکیب رعایت شده در حالی سخت ترین جنایت را در حق تاجک ها انجام داده است ومردم در مقابل ریس جمهور استاده گی خواهند کرد.
بااحترام یک شهروند ولایت تخار

>>>   این هم نمونه از شایسته سالاری-
جلیل کابل

>>>   سلام.ضیا مسعود مهمترین کاری در برهه کنونی انجام داد به ...پروپاگندهای هم تباران کذابش پشت کرد وراه خود را ازانها جدا کرد.اکنون سزاوار است ازاقدام ان قدردانی شود.
پنجشیری پخته

>>>   من کاری ندارم می تواند هرکس را خواسته باشد درهرجای که خواسته باشد وبه هر مستوای که خواسته باشد ، در زمین و در آسمان در شهر وقریه مقرر کند ، حکومت داری خوب همین را گویند که در تیم اش شعاردادی مغز متفکر جهان هستی ، واگر در تیم نبودی وبه سویه انشتین وبم اتم هم بوده باشی بی شخصیتی مگر اشرف غنی نبود که خودرا از 31 فیصد به 55 فیصد برساند این کار هنر می خواهد ، به هرگونه که باشد حال همه را قبول داریم بشرطیکه بتواند برادران ناراضی ومرهون النعمة آی ایس آی را قناعت دهد وبه سر میز مذاکره بکشاند ، وآنگاه از ناراضی دیگر یعنی حکمتیار دعوت نماید که روز های رنج والم هردم شهیدی را پشت سرگذارد وبه وطن برگردد . ودر سایه های سوزان فقر وجنگ پهلو بزند تا بداند که این ملت جقدر درد ورنج کشیده است .

>>>   زنده باد مسعود زنده و در بهشت باد مسعود شهید!
مرده باد رهروانان دروغین مسعود شهیدو قهرمان ما!
زرین گل کنری
از کنر

>>>   زنده باد غنی بابا، واقعاً که مرد مفکر هستی
غیرت خراسانی از پوهنتون کابل

>>>   خلاصه احمدضیا پست بالاتر از عبدالله دارد

>>>   شایسته سالاری کوچی چی باشد.
عمر زاخیلوال و احدی و اشرفغنی در سیزده سال ملیاردها دالر را خودی شان در وزارتهای مالیه و تجارت حیف ومیل نمودند و امروزه هم میگویند که خزارنه دولت خالیست. ولی جیبهای خودی شان میکفد.
حنیف اتمر در سه وزارت -انکشاف دهات- معارف و داخله آنقدر خورد که هزار پشتشه بس است.
ضیا مسعود معاون کرزی - اگر کرزی شایسته سالار بود معاونش نیز بود- پس غنی چه فرقی با کرزی دارد؟؟؟؟؟
خلیلی هم معاون کرزی و حال صلاحیتش بالاتر از معاون اشرفغنیست -یعنی دانش را خلیلی تعین نموده و دانش هم وزیر کرزی بود- از لالی و حاجی قدیر و اروق وردک و کریم خرم وغیره طالبیها و گلبیدینیهای که خلطه -خلطه کلدار و یورو از... پاکستان برای جیب خرجی میگیرند و آموخته خور را خو نمیبرد- میگذریم.

>>>   یک پست کاملاً تشریفاتی، و مخصوص یک تملق گر حرفوی۰


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است