کرزی از حکومت آینده حمایت می کند
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۴۱    ۱۳۹۳/۷/۷ کد خبر: 80516 منبع: پرینت

کرزی از حکومت آینده و قانون اساسی کشور حمایت می کند.

رییس جمهور کرزی شب گذشته در آخرین سخنرانی خود گفت: مسوولیت های دولتی را به رییس جمهور منتخب کشور می سپارم و به عنوان یک شهروند افغانستان مرحله دیگری از زندگی ام را در کشور تاریخی مان آغاز می کنم.

وی همچنین تشکیل حکومت جدید را به اشرف غنی احمدزی، داکتر عبدالله و ملت افغانستان تبریک گفت و یک بار دیگر تاکید کرد که همواره از حکومت افغانستان حمایت می کند.

این در حالی است که امروز قرار است مراسم تحلیف ریاست جمهوری برگزار شود و حامد کرزی قدرت را پس از 13 سال حکومت به رییس جمهور منتخب کشور واگذار کند.


کد (18)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   ما را زخیر تو امید نیست شر مرسان 1
در طول سیزده سال زمام داری تفرقه افگنی واختلاف اندازی ورواداشتن تعصبات ناروای نژادی وبه اشغال دراوردن کشور اوردن 46 کشور حهان را در خاک کشوربه هدر دادن خیرات کشورهای خارج وتوزیع مناصب دولتی را به تیم متبوعش واندوختن سرمایه های هنگفت ذریعه ای اقربا ونزدیکان واقربای اقای کرزی و... از دست اورد های دوره ای حکومت داری ایشان بوده چیزی که به خیر ملت وکشور انجام داده باشند به یاد نداریم از برکت زمامداری انها کشور ما در لیست فاسدترین کشورهای جهان وتولید بیشترین مواد مخدر و...قرار گرفته است
این همه کشمکش های انتخاباتی وتقلب های گسترده ودو دستگی میان اقوام باهم برادر افغانستان نیز تاثیر فعالیت های مستقیم انها بحساب می اید{خود کوزه و خود کوزه گر وخود هم گل کوزه} جالب اینست که رئیس اینده ای ارگ را نیز ریس منتخب می نامندبا این همه خیر رسانی دیگر ملت وکشور ما مستغنی وبی نیاز از همکاری های بعدی ایشان اند تشکر کرزی صاحب
تبنگ چی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است