ویندوز 9 سه شنبه رونمایی می‌شود
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۴۳    ۱۳۹۳/۷/۷ کد خبر: 80502 منبع: پرینت

مایکروسافت در حال تدارک یک رویداد ویژه برای سه شنبه ی هفته جاری می باشد، و قصد دارد در این کنفرانس در باره نسخه ی جدید سیستم عامل ویندوز صحبت کند.

البته مایکروسافت هنوز معرفی و یا عدم معرفی سیستم عامل ویندوز 9 را در این کنفرانس تایید نکرده است، اما رویترز و برخی دیگر از رسانه از معرفی نسخه ی جدید سیستم عامل ویندوز توسط مایکروسافت در این مراسم خبر می دهند. پروژه ویندوز 9 که با کد رمز Threshold در داخل شرکت مایکروسافت شناخته می شود و از زمان مدیریت استیو پالمر کلید خورده است.

عده ای از کارشناسان معتقدند که مایکروسافت قصد دارد تمام سیستم عامل های ویندوز را از جمله نسخه ی دسکتاپ، نسخه ی RT، و ویندوزفون تحت یک برند واحد به نام ویندوز به بازار عرضه کند و همه ی آن ها در ویندوز 9 اجماع شوند، در واقع تغییر نام سیستم عامل های مایکروسافت به نام Windows باعث خواهد شد تا سرعت ردموندی ها در نفوذ به بازار پی سی ها و گجت های قابل حمل بیش ار بیش افزایش یابد، این سیاستی است که پس از به روی کار آمدن سایا نادلا به شدت پیگیری می شود.

عملکرد ناموفق مایکروسافت در عرضه ی ویندوز 8 و تمرکز این سیستم عامل برروی گجت های لمسی، باعث سردرگمی و ناراحتی کاربران پلتفورم های مایکروسافت شد، در واقع آنها به دنبال کار با موس و کیبورد بودند و علاقه ای به تجربه ی ویندوز برروی دستگاه های لمسی نداشتند. در همین راستا مایکل سیلور، کارشناس گارتنر اعلام کرده است که ویندوز8 موفقیتی برای مایکروسافت به همراه نداشت که علت آن عرضه ی نسخه های مختلف و نام گذاری غیر صحیح آن ها بود. هم چنین حذف منوی استارت نیز علت نارضایتی بسیاری از کاربران از این سیستم عامل بود، به هر حال باید صبر کرد و دید که آیا نسخه ی جدید ویندوز می تواند برگ برنده ی ردموندی ها در بازار سیستم عامل ها محسوب شود یا نه.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   همان ويندوز ايكس پي از همه بهتر وسهل تر است

>>>   ویندوز هفت از همه بهتر است


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است