مقام انگلیسی: پوتین خطرناک تر از داعش است!
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۴۷    ۱۳۹۳/۶/۲۸ کد خبر: 79874 منبع: پرینت

یک مقام پیشین انگلستان می‌گوید: ولادیمیر پوتین به اندازه استالین خطرناک است. به گزارش منابع خبری، باب اینسورث، وزیر دفاع سابق دولت لندن بر این باور است که رییس جمهوری روسیه به اندازه استالین، رهبر سابق اتحاد جماهیر شوروی، خطرناک است و برای صلح جهانی نسبت به داعش تهدید بزرگتری محسوب می‌شود.

وزیر دفاع پیشین انگلستان گفته است: پوتین بسیار قدرتمندتر از شبه نظامیان داعش در خاورمیانه است، چرا که وی یک دولت و یک ارتش قوی برای تحقق جاه طلبی‌های خود دارد.

وی از دولت انگلستان خواسته است تا کاهش بودجه در بخش نظامی را مورد بازبینی و بازنگری قراردهد و در مقابل توسعه طلبی روسیه جبهه قوی تری بگیرد.

به نوشته وب سایت رادیو فرانسه، این مقام سابق انگلستان با اشاره به رویدادهای اوکراین و سیاست تهاجمی روسیه درکریمه گفته است: از آنجایی که اقلیت‌های روس زبان در تمامی کشورهای به وجود آمده پس از فروپاشی جماهیر شوروی و حتی دیگر کشور‌ها حضور دارند، پوتین مدعی است که حق دارد تا در امور تمامی کشورهای مستقل شرق اروپا مداخله کند. سیاست‌های استالین جهان را به جنگ سرد سوق داد، پوتین نیز به اندازه استالین خطرناک است.

اینسورث که از نمایندگان باسابقه حزب کارگر به شمارمی رود که در دوره‌های پیشین در پارلمان حضور داشته است.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   هرکسی مخالف استعار شود چنین تاپه ی حتمن میخورد .

>>>   اگر از حقیقت تیر نشویم پوتین اینکه یک دولت نیو فاشیستی است شک و تردیدی نیست .پوتین کله استالین و تمام افراطی ها را خارنده.

>>>   واقعیت امر اینست که غرب میخواهد چهان را به یکه تازی سوق دهد، اینکه پوتین با سیاست هژمونی غرب موفق نیست به این خاطر اورا ستالین نام میبرد


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است