کمک 7 میلیون دالر هند به کشور
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۲۷    ۱۳۹۳/۶/۲۷ کد خبر: 79846 منبع: پرینت

کشور هند در ادامه کمک های خود 7 میلیون دالر دیگر به افغانستان کمک کرد.

این کمک ها برای بهبود زیر بناهای آموزشی، بهداشت و کشاروزی به شماری از وزارت ها داده خواهد شد.

تفاهمنامه این کمک ها از سوی سفارت هند در کابل با وزارت های تحصیلات عالی، معارف، فواید عامه و کمیته ملی المپیک به امضا رسید. هند جهت توسعه اقتصادی و اجتماعی مردم افغانستان به ویژه ایجاد زیربناهای آموزشی، بهداشت و تطبیق برنامه های کشاورزی که در انکشاف محلات نقش اساسی دارد همکاری مالی کرده است که شامل کمک های 20 میلیون دالری و 100 میلیون دالری می باشد.

همچنین تفاهمنامه 12 پروژه به ارزش 7.7 میلیون دالر که مربوط به کمک 100 میلیون دالری آن کشور می باشد در وزارت اقتصاد به امضا رسید.

کد (18)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   ما همیشه مدیون کمک های بلاعوض هندوستان هستمیم و خواهیم بود. اما امید میرود که این کمک ها توسط خود هندیا به مصرف برسد نه به دست هوتلی ها و فاشیتان خون خوار .

>>>   به نظر دهنده اول!
مردم باغیرت،شجاع،قهرمان که ابرقدرت ها را به زانو در آورده اند،دست گدایی شان به دنیا دراز است و از یک کشوری گدایی میکنند که ده ها میلیون نفرش در روی سرک به دنیا می آیند و در روی سرک کلان میشوند و بدون نان و آب در روی سرک در فقر میمیرند.
افغانستان زیر احسان دوصد مملکت جهان قرار گرفته و غیر از تشکر گفتن و خانه تان آباد گفتن، کدام چیز دیگر به گفتن ندارند. اما رییس جمهور شان یگان وقت میگوید که ما شیر هستیم.
شیر غذا خویش را با زور بازوی خویش بدست می آورد، نه به گدایی.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است