جاسوس بازی، معمای چند مجهولی
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۲۵    ۱۳۹۳/۶/۲۷ کد خبر: 79826 منبع: پرینت

این وزیر دفاع گفت: رمضان بشردوست از بیگانه دستور می گیرد و جاسوس بوده است، اگر او عامل بیگانه می بود تا حالا خودش می گفت که من جاسوس هستم و اگر او نمی گفت حتما رفیقش بکتاش سیاوش می گفت که بشردوست جاسوس است. بنابراین چند دلیل روی این موضوع وجود دارد.

1- بین خودمان هستیم این وزیر دفاع از کجا خبر دارد که رمضان بشر دوست عامل بیگانه بوده است؟
2- این وزیر، حتما فکر کرده که این آدم با این 50 کیلوگرم وزنش چطور 50 هزار پرونده را پشت کرده و سر تمام وزیر و وکیل و مافیا و غیره سند کشیده می رود و اصولا اینهمه سند را از کجا کرده است پس حتما جاسوس بوده است.

3- آقای وزیر دفاع، داستان های جنایی آلفرد هیچکاک و آگاتا کریستی را زیاد خوانده است و بعد فهمیده که رمضان بشردوست شخصیت اصلی داستان بوده است.

4- آقای وزیر دفاع، بنده خدا زیاد آدم زحمت کشی است و کار خودش را مانده کار امنیت ملی را دلسوزانه پیش می برد.

5- حتما در نشست ناتو در ولز، رهبران نظامی جهان برایش گفتند بسم الله جان چه شده چرا در دامگام و کنر و چرخ و هلمند اینقدر تلفات دادی؟ بعد بسم الله خان کله مبارک شان را 360 درجه چرخاندند و فرمودند تمام این تقصیرات زیر سر این رمضان بشر دوست است از بس که جاسوس بازی می کند.

6- در نهایت این عامل بیگانه چیست؟ عامل است از طرف بیگانه یا بیگانه ای است از طرف عامل. اینهم معمای چند مجهولی در صحن پارلمان کشور است.


مهدی ثاقب


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   جاسوس ها خود می دانند که برای چه کشور هایی جاسوسی می کنند. و بدون دلیل و مدرک نباید کسی را متهم به جاسوسی. طبع مسئله در کشور ما اقتضاء میکند که مردم هزاره نمی تواند جاسوسی کند زیرا هیچ حمایت کننده ای در دنیا ندارد تا برای آن جاسوسی کند. بنابراین در کشور ما قدرت مندان که اطلاعات سیاسی کشور در دست آنان است و همیشه در اختیار دیگران بوده و در تحت حمایت آنان قرار دارند انگشت اتهام جاسوسی را به سوی مردم هزاره و علمای آن نشانه برده در حالی کههیچ دلیل و مدرکی برای آن نمی توانند اقامه کنند .

>>>   سلام و احترام خدمت دوستان
به نظر بنده اصلآ در کشوریکه بیش از 80 درصد مردمش زیرخط فقر زندگی میکنند. پارلمانی با چنین نماینده های معنی ندارد نماینده های با معاشات بلند و موتر های زره و خانه های زیبا. در حالیکه مردمش فقیر ومسکین که حتی نان خوردن ندارند. در عوض باید مصارف و معاشاتیکه برای وکیل صاحب ها داده میشود اگر جهت کمک و همکاری برای فقر زدای برای مردم داده شود فقیری در جامعه وجود نخواهد داشت. در حالیکه وکیل صاحب ها کارشان وکالت است اما از نام وکیل سوء استفاده کرده جاسوسی و وطن فروشی میکنند.
شیرعلی

>>>   رمضان معاف است او یک پاگل است

>>>   در این وطن هر دلسوز و وطن دوست را پاگل مینامند.

>>>   راست می گویند کسانیکه بشردوست را دیوانه خطاب می کنند! به غیر یک دیوانه چه کسی راهش را از راه وکیل صاحبان وند خور فرصت طلب استفاده جوی خائن به ملت که همیشه فقط به فکر چپاولگری هستند، جدا میسازد؟!! آنهم در شرایطی که اگربا آنها سازش داشته باشد مثل آنها از خون ملت به نان ونوا می رسد!!! دقیقأ راست گفتید برادر عزیز؛بشردوست دیوانه است که از فرصت استفاده نمی تواند وهی دنبال وکالت و وساطت شکم گرسنه هارا گرفته واز حاکمان نمی ترسد و فکر سر بی ارزشش نیست! آخر ازین مردم فقیر بی منصب سر گذر چی عایدش می شود این دیوانه!
می خواهد همرنگ ما باشد همرنگ ما بخورد همرنگ ما بپوشد ....همرنگ ماجان بکند! دیوانه خبر ندارد که اگر ما به جایگاه او برسیم دیگر همرنگ او نخواهیم ماند!!!...

>>>   راست گفته واقعا" که بشردوست جاسوس است وهمچنان خودرا به دیوانگی زده است.

>>>   درین جای شکی نیست که رمضان بشردوست یک از وکلای صادق ومتعهد به وطن می باشد. اما بدون اینکه خوب وبد را تفکیک کند مجددآ عکس عمل نشان میدهد
که تقریبآ با 90 در صد از شخصیت های سیاسی کشور در مخالفت شدید قرار دارد در افغانستان می باید یک نوع همدیگر پذیری وجود داشته باشد احساسات تند وبی معنی نمی تواند مشکلات را حل کند
ســــــــــیرت اندرابی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است