جاسوس بیگانه یا نماینده ملاعمر
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۵۵    ۱۳۹۳/۶/۲۷ کد خبر: 79822 منبع: پرینت

زمانی که بسم الله محمدی وزیر دفاع کشور می خواست به سوالات نماینده های مردم پاسخ دهد رمضان بشردوست صحبت های آقای محمدی را قطع کرده و او را "نماینده ملا محمد عمر" خطاب می کند و بعد هم مجلس را ترک می گوید.

بسم الله محمدی هم فورا پاسخ می دهد و آقای رمضان بشر دوست را "جاسوس بیگانه" می خواند و وی را متهم می کند که "به دستور بیگانه" این کارها را می کند.

آقای محمدی با احساسات خاص ادامه می دهد: "ملا محمد عمر خودت هستی، به دستور بیگانه آمدی اینجا، بشین که جوابت را بدهم، تو توهین می‌کنی، تو جاسوس بیگانه‌ای و به دستور بیگانه این حرف ها را می‌زنی، بیا حرف‌های من را بشنو" اما بشردوست با پشت گوش کردن گفته های آقای محمدی مجلس را ترک می کند


هموطن


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   اگر نماینده ملا محمدعمر نیست چراموشک باران پاکستانیهارا جواب نداد وازحریم کشور دفاع نکرد
فرخ

>>>   بشردوست میشه در بعضی مجالس یک حرف جنجالی را میزند وبدواینکه دلایل مقنع داده باشد جلس را ترک میکند این شیوه کار وراه حل مشکلات نیست باید مستند ومدلل کسی را اتهام بست وهمچنان در راه بیرون رفت از ان نظر خود را ارایه کرد اما اقای بشردوست ازین شیوه هیچ وقت کار نگرفته است باید مانند سایر وکلا انتقاد کند ودلایل انرا از جانب مقابل بشنود تا قضوت درست شده بتواند .

>>>   منظور جناب بشر دوست این است که بسم الله( افسر ماشینی و تنظیمی) بحیث وزیر دفاع حکومت کرزی، هرگزامنیت را تامین کرده نمیتواند ، زیرا حامد کرزی، طالبان را برادر خود، همتبار و همشهری قندهاری خود میداند!
وزیر دفاع، از حقوق ملت دفاع نمیکند، بلکه با کرزی، سر جوال مردم فریبی و وقت گزرانی را گرفته است!
بسم الله و تنظیم شورای نظار، در حال حاضر بدون مشورت با امریکا، حتا آب هم نمی خورد، پس جاسوس چه کسی است؟بشردوست یا روندگان به سوی کعبهء سفارخانه ء امریکا؟

>>>   بشردوست مشکل روانی دارد.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است