اعلامیه مشترک نیروهای امنیت ملی کشور
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۱۲    ۱۳۹۳/۶/۲۷ کد خبر: 79813 منبع: پرینت

نیروهای امنیت ملی کشور مشترکا اعلام می دارند که با حقانیت کامل، در برابر اهداف شوم و جنگ ناروای هراس افکنان طالب و سایر گروه های تروریستی، برای حفظ ارزش های ملی و تمامیت ارضی کشور، مسوولیت ایمانی و وجدانی خود را به گونه شبانه روزی و روحیه عالی اسلامی ادا خواهند کرد.

به گزارش وزارت داخله، نیروهای امنیتی ملی کشور از مردم افغانستان به ویژه علمای بزرگ دینی همچون عبدالرب رسول سیاف، مبنی حمایت بی دریغ شان از نیروهای امنیتی و ارج گذاشتن به وظایف مقدس و بر حق این نیروها که در برابر جنگ نامشروع و غیر اسلامی هراس افکنان طالب و گروهای تروریستی قرار دارند سپاس گزاری می کنند.

اخیرا پشتیبانی و حمایت بی درنگ مردم و علمای دینی، به نیروهای امنیتی کشور انگیزه داده است تا با روحیه عالی میهنی، در برابر هرگونه فعالیت هراس افکنان طالب، گروه های تروریستی شبکه حقانی، لشکر طیبه، جنبش جنگوی، جنبش افراطی ترکستان شرقی و سایر گروهای تروریستی که عملکرد شان از دیدگاه علمای دین در اسلام جایگاه ندارد، بجنگند.

در این هم شکی نیست که طالبان به عنوان یک گروه متحجر مذهبی ریشه ها و بیشه های زیادی در بیرون از مرزهای افغانستان دارند و برخی کشورهای منطقه بانی و حامی وفادار این گروه هستند اما نیروهای ملی امنیتی، مردم ، علمای دین، روشنفکران،خبره گان سیاسی همه و همه به صراحت تمام از طریق اماکن مقدس دینی، رسانه ها و انزار عمومی اعلام می کنند که ما از طالبان نفرت داریم، طالبان و حامیان داخلی و خارجی این گروه را در هرجا که باشد در هم می کوبیم، حتی کسانی را که عبا و قبای روحانی بر تن کرده و به منبر مسجد سکان گزیده باشند و به نفع طالبان سخن بگویند.

رویکرد روز افزون ضد تفکر طالبانی در کشور به روشنی آفتاب نشان می دهد که طالب و طالبانیزم دیگر در افغانستان نه تنها که خریدار ندارد بلکه با موج عظیم و خود جوشی از انزجار و نفرت عمومی نیز روبرو است.

در پایان نیروهای امنیتی ملی کشور اطمینان می دهند که با تمام توان و انگیزه عالی میهنی، در راستای مبارزه با تروریزم و افراط گرایی، سترسرحدات، دفاع از ارزش های ملی و اسلامی، مبارزه با جرایم سازمان یافته، تامین صلح پایدار در کشور و زمینه سازی برای رشد اقتصادی و شکوفایی افغانستان با ثبات به گونه خستگی ناپذیر تلاش خواهند کرد.

کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   واقعاً ریاست عمومی امنیت ملی کشور از خود شاهکار های زیادی نشان داده و ثابت ساخته اند که فرزندان راسخ و راستکار این مرز و بوم هستند و منحیث یک فرد افغان از این اعلامیۀ شان به خصوص در مورد کسانیکه در اماکن مقدس علیه منافع دولت و مردم و به نفع جیره خواران پاکستان سخن میگویند، حمایت و پیشتیبانی میکنم. زنده باد تمامی نیرو های امنیتی کشور و به آرزوی صلح دایمی در کشور.
طاهر از کابل

>>>   به امید پیروزی اون روز وافغانستان آباد متشکرم نیروی امنیتی کشور عزیزم ما هم برای موفقیت روز
افزون شما دوعا میکنیم ضیا رحیمی تهران

>>>   نیروهای امنیت ملی کشور طالب از یک قبیله آدم کش است مانند زن اشرف غنی یهود و نصارا که خود غنی حامی طالب است . این طالبان فقد بگوی که زاد شان یا نسل و ریشه شان یا نژاده شان از قوم اسراییل یا نصارای اشغال گر باشند. بخاطریکه به کودک به زن به پیر و جوان در نواحی افغانستان رحم انسانی ندارند.

>>>   برادران عزیز و قهرمان افغانستان شما سر سپردگان وطن همه شما در قلب افغانان جای دارید و دعای مردم در حق شما است و هم مردم شم را نجات دهنده م مهافظ خویش می پندارند واز شما حمایت میکنند.
جمال

>>>   نیروی دلیر وباشهامت افغان قلب ودل ملت است هرفرد وطن دوست به وجود نیروهای رزمی مردمی خویش میبالد واینده روشن وطن از برکت جان فداکاری های همین شیر مردان تاریخ میباشد احترام به این نیروی بالنده برای هر فرد وطن واجب است .زنده وپاینده باد قوای مسلح کشور نابود باد دشمنان وطن وصلح وازادی . سید هاشمی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است