نوار صوتی محمد کریم خلیلی جعلی است
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۵۰    ۱۳۹۳/۶/۲۶ کد خبر: 79752 منبع: پرینت

نوار صوتی منسوب به محمد کریم خلیلی معاون دوم ریاست جمهوری جعلی اعلام شد.

پس از انتشار نوار صوتی منسوب به محمد کریم خلیلی معاون دوم ریاست جمهوری، حزب وحدت اسلامی افغانستان این نوار صوتی را به 3 نهاد معتبر جهانی برای روشن شدن قضیه فرستاد.

حزب وحدت اسلامی با اعلام این مطلب می گوید: نهادهای معتبر جهانی این نوار ساخته شده را جعلی اعلام کردند.

آنان می گویند: برخی از شخصیت ها برای رسیدن به قدرت دست به این اقدام زده اند. مسوولان این حزب می گویند: پس از بررسی های کارشناسانه معلوم شد که این نوار صوتی جعلی بوده است.

گفته شده است که این نوار 94 برش خورده است و حاوی صداهای مانند هم می باشد.

آنان تاکید دارند که اکنون مشخص شده است که این نوار جعلی است و حال حکومت و نهادهای امنیتی و قضایی وظیفه دارند تا به این قضیه رسیدگی جدی نمایند.


کد (18)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   نوار امرخیل چطور؟

>>>   برادران محترم کریم خلیلی یک انسان پاک است این کار را نکرده و وجدان او هم اجازه نمیدهد تا این کار را کنداگر میکرد باز به نفع اصلاحات وهمگرائی میکرد چرا که اکثر ملت هزاره طرفدار به اصلاحات و همگرائی هستند
قمبر علی از دشت برچی

>>>   از اول هم معلوم بود جعلی است . حالا خواست ملت این است که مجرمان را دولت به مجازات شان به طور کامل برسانند و به هیچ وجه ما سوکت و فراموشی در قبال این قضایا را قبول نداریم زیرا اگر این بار سکوت کردیم دفعات بعد خیلی راحت دانگیر کسان دیگر خواهد شد و این شیده اتهام زنی رسم خواهد شد
رضا - کابل

>>>   با تثبیت جعلی بودن صدای کریم خلیلی، دبل عبدالله و تیمش خودرا بزرگترین جعلکار کشور معرفی کردند.
خدا بشرماندشان.
روف کابلی

>>>   بر اساس این مدعا حتما ویدیوی جناب امر خیل نیز جعلی بوده .
ملا داد الله

>>>   همه مردم مجاهد افغانستان از اول میفهمید که جعلی است
غیرت خراسانی از پوهنتون کابل

>>>   باید از ارگانهای امنیتی و قضایی کشور بخواهد این دروغگویان را به محکمه بکشانند، از آغاز انتخابات تا اکنون این تیم عبدالله و یاران دروغ بافش در راه غلط و در راه دشمنی با ملت روان بودند.
کابورا

>>>   ایا کدام قانون است اشخاص که بالای مقام های دولتی یا دیگر اشخاص تهمت وارد مینمایند تحت پیگرد قانونی قرار گیرد ایا معاون ریس جمهور در حصه کدام اقدام خواهد کر یا نی
احمد از کابل

>>>   کدام نهاد معتبر همونای که در رسید به هدف تقلب این خائینین را همدستی کردند؟ خود این خبر که این حذب نشر کرده است جعلی هست خود این حذب دروغ میگوید

>>>   عبدلله مداند که اگر نتایج نهایی انتخابات اعلام شود سند محکمه پسندی برای آمر خلیل بر علیه اتهامات بی اساس اصلاحات و همگرایی خواهد بود چراکه باز شماری آرا بر اساس معیارهای توافق شده تیم اصلاحات و همگرایی - تحول و تداوم - سازمان ملل بوده و کمیسیون مستقل اجرای آن را به عهده داشته . بنائا تیم عبدلله دائما تلاش دارد تا خود را در دولت آینده و به عنوان رئیس اجرایی سهیم بسازد و از اختیارات فراقانونی سهم بگیرد و از طرف دیگر جلوی اعلان نتایج را قبل از به نتیجه رسیدن توافقات و مستحکم کردن جای خود در دولت آینده بگیرد. حتی عبدلله برای توافقات خود از اشرفغنی تعهد کتبی طلب دارد به عبارتی واضح تر فرار به جلو را در دستور کار اصلاحات قرار دارد. ادعای عبدلله برای به قدرت رساندن خود در حالیست که وی کمیسیون مستقل و قانون را زیر سوال برده و بعد از انتخابات اینگونه اعمال کودکانه عبدلله برای وی سنگین تمام خواهد شد . اختیارات فراقانونی برای خدمت به مردم نست بلکه برای فراری دادن خود از واکنش های سیاسیون کشور و اشخاص ملی کشور میباشد. رفتار عبدلله در انتخابات امسال ملامت است چراکه انتخابات به خاطر رفتارهای وی پنج ماه به منظور شفاف سازی متوقف بوده. سهیم شدن تیم اصلاحات در شورای امنیت ملی و همچنین رئیس کابینه بودن باعث خواهد شد حتی رئیس جمهور هم قدرت کافی و قانونی برای زیر سوال بردنش نداشته باشد . مقاومت اشرفغنی با خواسته های عبدلله هم به همین خاطر است که امکان اینکه عبدلله به نافرمانیها و خود سریهای خود ادامه بدهد زیاد است و هرگونه خرابکاری - دزدی - نا فرمانی و غیر قانونیهای عبدلله به عهده اشرفغنی خواهد بود چرا که رئیس دولت اشرفغنیست قسمی که ما در دولت حامد کرزی هم این گونه اقدامات را میبینیم . در حالی که دزدی و فساد را اطرافیان حامد کرزی انجام دادند اما این اقدامات به بدنامی حامد کرزی منجر شد و ایشان منحیث رئیس دولت ملامت خاص و عام شده است. عبدلله برای رسیدن به ارگ دست به هر اقدام و جنجالی زد منجمله اسناد دروغین و اتهامات پیاپی بر علیه مقامات کشور زد و آخرین برگه فشار عبدلله شورشهای مردمیست و دائم تهدید مکند که اگر به خواسته هایش رسیدگی نشود شورشهای مردمی به راه خواهد انداخت . حال باید دید مردم آیا از جنگهای داخلی عبرت گرفته اند یاخیر؟ و باید دید که مردم چطور از شورشهای مدنی پشتیبانی خواهند کرد. مردم از ادامه انتخابات زیر فشار هستند و بعید است که اینگونه اقدامات نتیجه مطلوبی برای تیم اصلاحات داشته باشد.
عبدلله با تقسیم مساوی قدرت متواند تیم تحول و تداوم را با مسئولیت اشرفغنی در میان اذهان عامه بدنام بسازد وبرای خود در انتخابات آینده زمینه سازی کند.

>>>   همه ادمهای دارای عقل سلیم و کسانی که بدانند 2+2 مساوی به 4 میشود بخوبی میدانند که تمام ادعاها و تهمتهای تیم عبدالله و همکاران او علیه کمیسیونها، علیه امر خیل ، علیه خلیلی همه و همه دروغ محض و تهمتهای ناروا است که از "کارخانه جعل سازی عبدلله" !!! او په تیره بیا "چوگره گک" بی همه جیز او "فضل الرحمن اوریا" بر آمده است!!!! " کارخانه شان خراب باد!!!!" نعره تکبیر. الله اکبر

>>>   شرکت های که گفتند صد ای ضبط شده صدا خلیلی نیست، خودشان -زیرنظر دولت انگلیس است، شما هم میدانید که سفیر انگلیس خودش درتقلب به نفع احمدزی دخیل است، پس این کارشناسی غرض آلود و غیر قابل قبول است.
احمدی

>>>   عجب دولتی داریم ،یعنی در جهان قانون ما بی نظیر است ‏!‏ آخه تا حالا دیده بودیم یک متهم برای خود حکوم صادر کند؟
غلام کچل.

>>>   روباه دم خود را شاهد میکشد.انگلیسها که خود در بحرانسازی و به تخت و تاج رساندن کوچی غنی بیشتر از امرخیل در تلاش اند- چطور میتوانند که - نظر منصفانه در قضایای جهان -بخصوص افغانستان داشته باشند؟؟؟؟؟؟
کابلی

>>>   من متیقین هستم تیمی که بتواند میلیون ها رای تقلب کند توانائی جعلی ثابت نمودن مدارک را هم دارد.
خلیلی متفکر سوم و امرخیل متفکر چهارم تیم تحول و تداوم هستند. البته در رشته تقلب وتقلب کاری.

>>>   نواری صوتی کریم خلیلی و امر خیل هردو جعلی بوده است اکنون عبدالله و باندی اش محاکمه شود تا در ایند مردم عبرت بیگرد.
زلمی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است