از قتل یک مهندس تا انفجار در مزار شریف
 
تاریخ انتشار:   ۲۱:۱۴    ۱۳۹۳/۶/۱۰ کد خبر: 78696 منبع: پرینت

یک مهندس مسوول راه سازی در شمال روضه شریف در مرکز شهر مزار به قتل رسید.

به گزارش جمهور؛ گفته می شود که این قتل در فاصله یکصد متری یک پاسگاه امنیتی پولیس اتفاق افتاده و آنان هیچ واکنشی نسبت به این عمل انجام نداده اند.

شاهدان عینی می گویند که دو نفر موترسایکل سوار در حالی که صورت های شان را پوشیده بودند؛ به این شخص آتش گشوده و بعد باخیال راحت و بدون دست پاچگی محل حادثه را ترک گفتند.

عبدالرزاق قادری آمر امنیت پولیس در ولایت بلخ می گوید که این قتل در نقطه مخالف دید پاسگاه پولیس واقع شده، از این جهت آنان متوجه این قتل نشده اند.

آقای قادری تاکید کرد که تلاش ها برای یافتن قاتل و یا قاتلین فرد کشته شده ادامه دارد و پولیس تحقیقات خودش را در این زمینه آغاز کرده است.

در همین حال؛ حوالی ساعت چهار بعد از ظهر امروز یک انفجار در ساحه چهار راهی حاجی ایوب شهر مزار بوقوع پیوست که بر اثر آن، سه تن غیر نظامی کشته و عده ای نیز زخمی شده اند.

ولایت بلخ از جمله ولایات نسبتا امن شمال محسوب می شود؛ اما این ولایت نیز در ماه های اخیر شاهد نا امنی ها، دزدی و بمب گذاری بوده است.

مسوولان امنیتی این رویدادها را به مخالفان مسلح دولت ربط می دهند؛ اما بیکاری، فقر و نبود زمینه های کاری هم می تواند دلیل بسیاری از سرقت ها و آدم ربایی های غیرسازمان یافته باشد.

کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   کار جمعه همدرد و سایر جاسوسان پاکستان است...
نوراحمد

>>>   کار های جمعه همدرد طالب است که میخواهد استاد عطا را بد نام سازد.
... بر تقلب کاران و نوکران آی اس آی
حقگو

>>>   شاید هم کار استاد عطا باشد تا جمعه خان همدرد را متهم کند. جمعه خان چرا در طول 13 سال گذشته چنین کارهای نکرد که حالا که احتمال برد تیم مورد نظرش در انتخابات است بخواهد چنین کند؟! دزدی ها را چی میگویید؟!

>>>   ...به استاد اعطای ... که تمام باند ها را می شناسد ولی اقدام نمیکند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است