همایشی که با فریب برگزار شد
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۱۴    ۱۳۹۳/۶/۱۰ کد خبر: 78655 منبع: پرینت

حزب اسلامی به بهانه وضعیت معارف شمار زیادی از مهمانان را دعوت نموده بود.

در مصاحبه تلویزیونی که با چندین خانم و آقا هنگام خروج از جلسه، سوال شد جلسه چطور بود، آنها گفتند: به ما قبلا گفته شد جلسه درباره وضعیت معارف می باشد، اصلا نمی دانستیم که جلسه از طرف حزب اسلامی می باشد.

با نزدیک شدن نتایج انتخابات چهره های پشت برده آشکار می شوند. ریاست معارف ولایت کابل به بهانه بحث روی وضعیت معارف صد ها خانم معلم را به جلسه ای دعوت نمودند که بعدا معلوم شد برای تبلیغات حزب اسلامی( وقاد و سباوون) برای تقلب از احساسات پاک بانوان معلم استفاده کردند که فجیح ترین شکل دروغ و فریب می باشد.

قاضی محمد امین وقاد رییس اتحاد شورا های حزب اسلامی حکمتیار و حمیدالله سباوون عضو ارشد حزب اسلامی که به طالبان نیز بسیار نزدیک می باشد، به روز شنبه در همایشی اشتراک نمود که از نامزدان ریاست جمهوری خواستند، تا نتایج اعلام شده از سوی کمیسیون انتخابات را بپذیرند.

هموطن


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   این گپ راست است جلب الدین این جلسه !!!!!حزب اسلامی دگه نداریم

>>>   آغای وقاد و سباوون اعضای شورا های حزب اسلامی!
غنی... کی اشنایی کامل از جامعه اسلامی افغانستان دارد این زنان با افتخار پاکدامن ککوداد های پرورش یافت افغانستان حق زن اول و ملکه شندن را در افغانستان دارنند نه رولا یهودی این ککوداد های حق ملکه
خانم بلقیس روشن
لیلما احمدی
فاطمه گیلانی
ناهید فرید
فوزیه کوفی
ملای بهادری
فتانه گیلانی
ملایی جویا
سمین بارکزی
نیلوفر ابراهمی
مریم حرم
جمیله بیاض
حمیرا نور زایی
سیما صمر
ثریا پرلیکا
حمده یوسفی
فاطمه عزیز
سیده مژه گان مصطفوی

>>>   پنجاه نفر هم به این گروه نام نهاد حزب اسلامی صادق نیست دو شاخه حزب اسلامی یکی گروه استاد ارغندیوال از داکتر عبدالله حمایت کردند و یک عده دیگر هم که وفادار به امیر حزب اند یا اصلا در انتخابات شرکت نکردند و یا هم متفرقا و شخصا رای دادند.
سلیم کاشانی

>>>   بسیار جای تاسف این است که با تمام فریب ونیرنگ کا میکنند تقلب وتعصب عوان فریبی در چهره ها...ابنها موج میزد بسیار جای شرم که چنین افرادی ازدین خدا ورسول خدا گب میزنند در کشور آمریکا میرن درس میخوانند بدش به دین آنها میپیوندن بعدش با پول وصلاح بیگانگان به کشور افغانستان می آیند بعدش شعار وطن پرستی ومسلمانی سرمیدهند از ملا عمر کور گپ میزنند از گلب الد ین دعوت میکنند متاسفم برای تفکرات پلید و نا متقارن یک کمی شرم هم خوب است که افرادی مثل وقاد یون وغیره که از چنین وجدانی بی بهره اند
با احترام سمیع نظیری از پنجشیر


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است