کرزی به مکان نامعلومی می رود!
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۰۳    ۱۳۹۳/۶/۱۰ کد خبر: 78653 منبع: پرینت

حامد کرزی و حلقه های خاص سعی دارند به زودترین فرصت ممکن از ارگ خارج شوند. کریم خرم لحظه به لحظه اوضاع را به رییس جمهور گزارش می کند.

هیچ کس نمی داند منابع اصلی گزارش های دریافتی کریم خرم در کجا است. مراجع مخالف ارگ می گویند که مشاوران نزدیک به کرزی گفته اند که وی باید قبل از اعلام کاندید برنده، به مکان نامعلومی منتقل شود. رییس جمهور گفته است که قدرت را به دادگاه عالی به ریاست سلام «عظیمی» واگذار کند و خودش حاضر به کناره گیری کامل از قدرت است.

آمریکایی ها و نیروهای مخالف ارگ درصدد جلوگیری از برنامه فرار آقای کرزی به خارج از کاخ ریاست جمهوری اند. اوضاع به وضوح بیانگر وضعیتی است که هرگاه آقای کرزی به سرنوشت داکتر نجیب الله گرفتار شود؛ هیچ تاسفی از سوی متحدان بین المللی ابراز نخواهد داشت.

سوال اساسی این است که رییس جمهور کجا می خواهد فرار کند؟

گویا شرایط به گونه ای است که پس از 22 سال از فرار ناکام داکتر نجیب الله، باردیگر تاریخ کرشمه غمبار خود را مکرر می کند. منبع خاصی در تماس با گزارش نامه افغانستان می گوید که وضعیت مرموز و ترسناکی در فضای شهر حاکم است و رهبرانی که خود را جنبش ضد تقلب می خوانند، حلقه ی خاص در ارگ به خصوص شخص رییس جمهور را مسوول اصلی بی ثباتی اوضاع و فساد انتخاباتی نشانی کرده اند.

آمریکایی ها در ظاهر امر موقعیت مشخصی از خود نشان نداده و به تماس های دیپلوماتیک اکتفا می کنند. منبع می گوید: وضع درشهر و حوالی آن به ظاهر آرام است اما دسته های گسترده نظامی مرکب از جوانان، منتظر فرمانده حرکت به سوی اهداف تعیین شده اند.

هموطن


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   بلی اکثریت مردم کابل می دانند که خرم با تبانی به اشرفغنی و شخص رییس جمهور را مسوول اصلی بی ثباتی اوضاع و فساد انتخاباتی است.

>>>   به قندها رفت تا از دست شما بی غم شود ولی انجا قندهار است شاید یکروز در بازار پیسه بیابد و بخاطر پول خود را خم کند .
گویند در قندهار طفل های خورد مورچه جنگی میکنند .
کمی بزرگ شدن زنبور ، مگس، بمبیرک را گرفته چوب را در جای مخصوصش تیر نموده و رها می کنند یعنی با انها بازی می کنند.
کمی دیگر که بزرگ شوند مرغ بازی ، کوک جنگی و سگ جنگی می کنند .
وقتکه ریس جمهور میشوند کاندید جنگی می کنند و خودش به قندهار می رود .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است