قابل توجه فرمانده امنیه کابل
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۳۹    ۱۳۹۳/۶/۹ کد خبر: 78586 منبع: پرینت

موضوع تجاوز بالای خانم ها را در پغمان جدی بگیرید.

در این اواخر افراد لچک و اوباش با موهای زیاد و چندین بادیگارد و سلاح های بی اسناد و موترهای لوکس در شهرکابل به چشم می خورند و پولیس کابل بعوض پرسان برای این لچک هاسلامی می زنند.

قسمی که ازطریق مطبوعات خبر تجاوز بالای چهار خانم عضو یک خانواده که از عروسی برمیگشتند درمنطقه ده عربان والسوالی پغمان به نشر رسید که سخت مایه غم واندوه برای تمام ملت افغانستان است که چند لچک و اوباش با استفاده ازسلاح موتر و یونیفورم پولیس دست به چنین جنایت بزرگ و نابخشودنی زدند و دو تن از جمع این دوازده تن اوباش دستگیر گردیده اند.

خدا کند که تمام این بی ناموس ها و بی دین ها دستگیر شوند و در ده عربان پغمان در جایی که دست به جنایت زدند به دار مجازات کشانده شوند.


حاجی نجیب الله انتظار


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   حاجی صاحف اقای انتظارمحکه کردن وبه جزا رساندن مجرمین را از دولت کرزی که خرم و سباوون جمعه همدرد و غیره اعضای حزب خیانت پیشه گلبیدین در همه امور دست بالا دارند نباید توقع کرد و اگر اشرف غنی که بیشترین اعضای تیم اش را نفرات گلبیدین و طالبان تشکیل میدهد باساس همان رای های تقلبی بقدرت برسند ازین بدتر فجایع و رسوایی ها را پیش بین باشید گلبیدین این جاسوس معلم واحال ای اس ای خودش درپاکستان زیر نظر ای اس ای زندگی میکند شاگردان خود چون خرم و سباوون و جمعه همدرد و غیره را در کابل فرستاده تا از دست داشتن در ارگ ریاست جمهوری بی بهره نمانند و هم برای ترور شخصیت ها و قتل و قتال به رهنمایی همین افرادش در داخل سلطنت کرزی دقیق عملی سازند و اکنون همان چاسوس زاده های گلبیدین به اشرف غنی هم یکجا شده تا در حکومت بعدی هم دور نمانده باشند و خیانت و جنایت را به در حق وطن و مردم ما بدستور و اشاره ای اس ای انجام دهند.

>>>   لعنت به افراد متذکره که تجاوز نمودند باید ایشان محاکمه و مجازات شوند.

>>>   این فرمانده پولیس کابل به فکر خدمت به تنظیم خود یعنی جمعیت اسلامی است ، پس امنیت را کدام جوان دیگر به فکرش باشد

>>>   اینها افراد جناب سیاف و یا مجددی بودند چون پدر کس جرئت چنین فجایع را در محل انها کرده نمیتواند تا از طرف آنها پشتیبانی نشود .
آ


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است