کاخ سفید از عملکرد خود در افغانستان راضی است
آمریکا بعد از لشکرکشی به کشور ما توانست عملیاتهای نظامی خود را به یمن، بحرین، لیبی، سودان و اکنون هم به سوریه و عراق بکشاند. حمله به چندین کشور مسلمان تنها در طول پانزده سال 
تاریخ انتشار:   ۰۷:۵۱    ۱۳۹۳/۶/۸ کد خبر: 78469 منبع: پرینت

اتفاقات، درگیری های نظامی، حملات انتحاری و ترورهایی انجام شده در کشورهای منطقه از جمله کشور ما افغانستان، عراق، سوریه و ... نشان می دهد که آمریکا حامی و پرورش دهنده تروریست ها در دنیا است.

بعد از عملکرد گروه داعش در عراق، امروز دیگر بر کسی پوشیده نیست که رهبران خارجی طالبان نیز به آنها وظیفه بدنام کردن اسلام را سپرده‌اند و تمامی این سالها طالبان به همین دلیل به مساجد، مراسم دینی و مردم عادی حمله می‌کردند و علمای دینی را می کشتند.

متاسفانه رییس جمهور کرزی تمام این سالها سعی داشت طالبان را برادران ناراضی خود بخواند و آنها را به آغوش وطن بازگرداند. در حالیکه به گفته آگاهان مسایل سیاسی، مخالفین دولت و صلح و ثبات یک گروه نبوده و گروه های مختلف می باشند.

دولت آینده (در صورت تشکیل شدن و به نتیجه رسیدن این انتخابات) باید بداند که: اگر ما خواهان صلح و ثبات هستیم، زمانی موفق به این می شویم که از مخالفان آدرس مشخص داشته باشیم تا بتوانیم آنها را تفکیک کرده و بگوییم فلانی ها تندرو و فلانی ها میانه رو هستند که در شرایط فعلی که نه یک آدرس مشخص و نه یک گروه مشخص از مخالفین داریم، چنین امری محقق نخواهد شد و اگر یک نفر از آنها می آید و می گوید ما با گفتگوهای صلح موافقیم، دلیل نمی شود که دنیا گل و گلزار شده زیرا آن شخص نظر شخصی خودش را اعلام کرده است.

مطلب دیگر اتفاقات شش ماه اخیر در ولایت کنر و ادامه ی راکت پراکنی ها اثبات کرده که: بحران افغانستان آبستن بحرانی می باشد که مرکز آن پاکستان است و چهار عنصر اصلی در پشت آن وجود دارد: 1. ارتش و استخبارات پاکستان (حمایت مستقیم آمریکا و انگلیس) 2. سازمان القاعده (با هماهنگی مستقیم سعودی ها) 3. طالبان پاکستانی (باهماهنگی مستقیم سازمان سیا) 4.طالبان افغانستانی (ناراضی ها و جیره خواران غیر مستقیم غربی ها) و سایر همپیمانان شان.

امروز دیگر به همگان اثبات شده که گروه های تکفیری و افراطی که طالبان جزیی از آنها می باشند، یک منبع بزرگ بحران در سطح منطقه هستند. هر آنچه جزء اصل دین باشد و باعث رشد تفکرات ناب اسلامی شود، آنها با آن مخالف هستند و با حمایت مفتی های تندروی سعودی برای براندازی وحدت اسلامی مبارزه می کنند که برادران ناراضی کرزی صاحب هم جزیی از این پدیده هستند.

در حال حاضر بیشتر از 5 میلیون طلاب دینی در پاکستان استقرار دارند، 40 هزار مدرسه و 120 هزار مدرس و تنها 20 هزار مدرس افغانستانی و بیش از 100 هزار غیر پاکستانی، در این مدارس تربیت می شوند که سازمان استخبارات و ارتش پاکستان پشت آنها است و آنها را برای اهداف ضدیت با هند و اسلام افراطی تربیت می کند. آنهم براساس تجاربی که جنرالهای پاکستانی از زمان جنگ سرد به دست آورده اند.

بلی جناب کرزی کاش در این سیزده سال می دانستی: طالبانی که از سوی آل سعود و پاکستانی های افراطی حمایت می شوند، هدفی جز بدنام کردن اسلام ناب محمدی ندارند. آنها با ترغیب پنهانی آمریکا و انگلیس دستور یافته اند تا آنچنان دین اسلام را نزد مردم جهان و حتی مسلمانان بد جلوه دهند که روز بروز فرار از روشنی اسلام به سوی ضلالت مسیحیت تحریف شده و بی دینی افزایش یابد.

غربی ها اگر دم از مبارزه با تروریزم و داعش و طالبان می زنند، تنها می خواهند مردم افغانستان را فریب دهند. در واقع آمریکایی ها به هیچ وجه از عملکرد خود در افغانستان پشیمان نیستند، زیرا به هر آنچه می خواستند در منطقه دست یافته اند. طالبان و ده ها گروه تکفیری و افراطی دیگر را ایجاد کردند و به بهانه مبارزه با طالبان و القاعده به افغانستان آمدند، سپس به همین بهانه به عراق حمله کردند و عملیاتهای نظامی خود را به یمن، بحرین، لیبی، سودان و اکنون هم به سوریه و عراق کشانده اند. حمله به چندین کشور مسلمان تنها در طول پانزده سال.

با این توضیحات خوب است کرزی در مراسم تحلیف رییس جمهور جدید اگر قصد داشت طالبان را معرفی کند، با وضاحت و روشنی بگوید که طالب، مخالف دولت افغانستان نیست، بلکه حامی و مهره دست نشانده کاخ سفید می باشد. چرا که طالبان هیچ مشکلی با آمریکایی ها ندارند!

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   ای کاش تنها طالبان بنام اسلام به کفار کار میکردند رهبران ... ما که ضد روسها جنگیدند نیز... غربی بودند اگر آنها واقعا به اسلام و کشور کفر میکردند بعد از رفتن روسها با حکومت داکترنجیب الله صلح میکردند انتخابات میکردند یک دولت قوی درکشور تشکیل میشد ولی چنین نشد چون آنها تمامی تجهیزات کشور را به جنرال حمید گل رئیس اسبق استخبارات پاکستان فروخته بودند بعد از سقوط حکومت داکترنجیب الله تمام تجهیزات کشور به پاکستان فروختن حساب های شانرا میلیاردی ساختن حالا هم پاکستان کشور را موشک باران کرده جوابش را داده نمیتوانیم

>>>   کدام کشوراست که راضی نباشد افغانستان ودولتمردان...فاسد آنهامانند...به همه باج داده اندوازناتووپاکستان گرفته تاسعودی و...
نواندیشان بلخ.شیوا


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است