بررسی 3هزار صندوق در جلسه علنی روز جمعه
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۵۹    ۱۳۹۳/۶/۶ کد خبر: 78434 منبع: پرینت

قرار است در حدود 3 هزار صندوق رای دهی در جلسه علنی مورد بررسی قرار گیرد.

نور محمد نور سخنگوی کمیسیون انتخابات در کنفرانس مطبوعاتی با حضور خبرنگاران گفت: تاکنون 2 جلسه علنی کمیسیون انتخابات پیرامون ابطال آرا برگزار شده است که در مجموع در مورد 6 هزار و 334 صندوق رای دهی تصمیم گیری و نتایج آن نیز اعلام شده است و قرار است فردا، روز جمعه در حدود 3 هزار صندوق رای دهی در جلسه علنی مورد بررسی قرار گیرد.

وی همچنین در مورد ادامه روند تفتیش آرا گفت: امروز در حدود 140 تیم کاری روند تفتیش و شمارش مجدد صندوق های رای دهی را انجام خواهند داد.
محمد نور همچنین ابراز امیدواری کرد که تیم های بیشتری برای تسریع بازشماری به این روند بپیوندند.

وی افزود: کمیسون انتخابات از نهادهای ملی و بین المللی که علاقمند به نظارت از تفتیش آرا هستند خواست تا در این روند شرکت کنند.

سخنگوی کمیسیون انتخابات همچنین در رابطه با عدم حضور ناظران دو تیم انتخاباتی گفت: برای جلوگیری از سوءتفاهم ها درختم هر روز از جزییات و نتایج تمام انکشافات صورت گرفته فتوکپی گرفته و به صورت مکتوب در اختیار هر دو ستاد انتخاباتی قرار خواهد گرفت.

آقای نور در مورد تعداد صندوق های بازشماری شده گفت: تا شب گذشته 17 هزار و 400 صندوق رای دهی بازشماری شده اند که 76.2 درصد کل آرا را تشکیل می دهد و از مجموع 22 هزار و 828 صندوق رای دهی 5 هزار و 428 صندوق باقی مانده است.

کد (18)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   نور محمد نور سخنگوی کمیسیون انتخابات یک فر خاین په پروسه ملی است هم دست بتبانی اشرف غنی داما یهودی فرستاده اسراییل برای بدختی مردم شریف مسلمان افغانستان هستند.

>>>   ...بر سری شان همرای انتخابات شان لطفآ دیگه در باره انتخابات خبر نشر نکنید تشکر

>>>   گپهای این کور موش مرا مریض میکند .نمیدانم این گرگی از کجا پیدا شده است . ناف آنرا با دروغ و تقلب بریده اند . ایکاش زبانش بریده می شد که آرام می بودیم.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است