در جلسه چه گذشت؟
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۴۸    ۱۳۹۳/۶/۵ کد خبر: 78325 منبع: پرینت

به اساس گفته یک منبع نزدیک به ارگ, سلطان کرزی به سلسله تقاضا های حیله گرایانه اش یک بار دیگر از هر دو نامزد تقاضا نموده است که بین خود جورآمد نمایند و در قصه تفتیش آرای پاک و ناپاک نگردند و یکی بیاد ارگ را تسلیم شود.

همچنان در جریان صحبت هایش چندین بار از عمر داودزی وزیر داخله کنونی اش نام برده است و اخطار گونه به گوش نامزد علل خصوص داکتر صاحب عبدالله رسانده است که آخرین گزینه اش در صورت توافق ننمودن شان تسلیمی قدرت به داودزی خواهد بود.

از آنجایی که اشرف غنی احمدزی نامزد سلطان کرزی است و هر فرمان مکارانه که کرزی صادر کند غنی صاحب به تمام معنی مورد اجرا قرار می دهد تا نشود با خشم سلطان برخورد و پلان های شوم عبدالرحمان خانی و نادر غداری اش نقش برآب گردد.

یکی از فرمان های کرزی برای غنی صاحب نپذیرفتن پست ریاست اجرایی است تا بتواند به اعمال شوم اش که همانا انتصاب داودزی است به آسانی برسد.
از اینرو تا زمانی که مردم با رهبران مردمی شان یکجا علیه کرزی و دارو دسته فاسد و جنایتکارش دست به عمل نشوند حامد کرزی به گفته خودش هیچ وقت ایلا دادنی ارگ نیست و با گذشت هر روز دسایس و فتنه هایش ریشه می گیرد و دروازه کوچکی که در میان دیوار ارگ و خانه فرعونی اش باز کرده است هیچ گاه بسته نخواهد شد.

هموطن


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   چرا داکتر عبدالله مارا فریب داد وچفت که چند روز بعد حکومت خودرا اعلان میکند باز هم مردم را منتظر مانده زیرا قدرت داکتر عبدالله هزاران بار بیشتر از کرزی وداوودزی است اگر قومنده کند ملیون ها نفر داخل کابل شده کرزی وهمه تقلب کاران را گرفته ودرهر 4 راهی به دار میزنیم تادیگر کسی درانتخابات تقلب نکند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است