یک کندک از واحدهای جنگی به فراه اعزام شد
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۱۶    ۱۳۹۳/۶/۵ کد خبر: 78318 منبع: پرینت

یک کندک از واحدهای جنگی لوای امن و نظم عامه غرض کمک به تامین امنیت به ولایت فراه اعزام شدند.

به نقل از باختر، مسوولان فرماندهی لوای هفتم امن و نظم عامه که در ولایت هرات مستقر هستند اعزام کندک چهارم این لوا را به وظیفه عملیاتی و امنیتی ولایت فراه تایید می کنند و می گویند: قرار است این کندک که پرسنل آن تعلیمات جدید نظامی را برای مدت دو ماه فرا گرفته اند و مجهز با تجهیزات کافی نظامی جایگزین کندک دوم این لوا شوند.

این کندک با در اختیار قرار داشتن وسایط زرهی غرض کمک به تامین امنیت و اجرای عملیات های تصفیوی تعدادی از قریه جات مختلف ولسوالی بالابلوک ولایت فراه از وجود مخالفان مسلح مستقر می شوند.

سیدباقر مرتضوی فرمانده لوای هفتم امن و نظم عامه که غرض تشویق و تقدیر از این پرسنل به ولسوالی شیندند سفر نموده بود، از آنان خواست که در جریان وظایف شان برخورد سالم با مردم و احترام به عنعنات، کلتور و زبان شان را درصدر وظایف کاری خویش قرار دهند.

این در حالی است که در این اواخر کندک دوم لوای هفتم امن و نظم عامه در ولسوالی بالابلوک ولایت فراه به همکاری مردم آن ولایت توانسته است تعداد زیادی از حملات دشمن را دفع کند و از چندین حملات دسته جمعی و ماین گذاری های کنار جاده جلوگیری نماید.


کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   بازهم اکثر این نیروها از اقوام غیر اوغان هستند که مانند همیشه بخاطر دفاع از قوم احمدزی و کرزی جانهای شرین خودرا سپر میسازند. خداوند این قهرمانانرا در حفظ و امان خود داشته باشد.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است