هشدار تازه ستاد انتخاباتی تیم اصلاحات و همگرایی
 
تاریخ انتشار:   ۲۰:۵۰    ۱۳۹۳/۶/۴ کد خبر: 78290 منبع: پرینت

ستاد انتخاباتی داکتر عبدالله هشدار داد تا هنگامی که خواست های این تیم در باره روند بازرسی آرا درنظر گرفته نشود، گفتگوهای سیاسی هم بی معنی هستند.

فضل الرحمان اوریا عضو تیم انتخاباتی اصلاحات می گوید که روند فنی انتخابات یعنی روند بازرسی آرا بر بنیاد توافق های انجام شده به پیش نرود گفتگوهای سیاسی ادامه نخواهد داشت.

ارویا افزود: روند تخنیکی برای ما بسیار مهم است و این روند باید به گونه معیاری به پیش برود اکنون که روند باطل سازی آرا شروع شده دیده می شود که این روند یک چیز نمایشی بوده است و من از هم اکنون اعلام می کنم که اگر خواست های ما در روند تخنیکی درنظر گرفته نشود گفتگوهای سیاسی در نزد ما منتفی و بی منعی است.

کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   بلی این خواست ملت افغانستان است باید رای های تقلبی وگوسفندی باطل شود اگر نشود هیچ کسی نمیتواند درین کشور با تقلب حکومت کند

>>>   هر عقل سلیم باید بداند که تقلب گسترده که صورت گرفته مشکل است تا آنرا به شکل صحیح و درست ارزیابی وارای تقلبی وغیر تقلبی را از هم جدا کرد. در کشور که کسی تذکره ندارد یک نفر چندین کارت رای دهی اخذ کرده و گذشته از آن صندوق ها مانند گوسفند چاق شده بناٌ لاغر ساختن گوسفند ها نا ممکن است مگر اینکه این گوسفند ها ذبح گردد تا از شمارش خارج گردد.
هموطن

>>>   گل مرجان بچیم حالی باختی به قهرو غضب خداوند گرفتار شوی ملت یلاکو .

>>>   عبدالله جان کاری از دست ات نمی اید ولی ملت و مردم را همرای خود گدایکر کردی توکجاه و ریاست جمهوری کجاه
پنچشیری از پنجشیر


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است