نماینده سازمان ملل در دیدار با محمد محقق
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۵۶    ۱۳۹۳/۶/۴ کد خبر: 78260 منبع: پرینت

نماينده خاص سازمان ملل متحد در امور افغانستان با حضور در اقامتگاه استاد حاجى محمد محقق رهبر حزب وحدت اسلامى مردم افغانستان و معاون تيم اصلاحات و همگرايى، با ايشان ديدار و روى موضوعات پروسه سياسى تشكيل حكومت وحدت ملى و پروسه تکنيكى تفتيش و ابطال آرا بحث و گفتگو نمودند.

در اين ديدار، معاون تيم اصلاحات و همگرايى گفت: پروسه سياسى به بن بست رسيده است و در بخش پروسه تکنيكى، معيارهایی را كه بايد در نظر گرفته مى شد، در نظر گرفته نشده است، دلايل واضحی براى باطل بودن برخى مراكز گفته شده بود، مفتش ها اين مسايل را در نظر نمى گيرند و كميسيون انتخابات نيز معيارهاى قبول شده ابطال آرا را در نظر نگرفته است و به صورت جانبدارانه عمل مى نمايند.

يانكوبیش مسوول نمايندگى سازمان ملل متحد در افغانستان، قول داد كه دلايل ارايه شده از سوى تيم اصلاحات را با دوستان همكارشان در پروسه تفتيش در ميان گذاشته و آن را در معيارهاى ابطال آرای تقلبى، مورد اعتبار قرار می دهد.

کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   بلی درست است، باداران پی دروازه های غلامان حلقه بگوش خویش روانه هستند.
بابه زیزا

>>>   شرم آور ترین مرحله تاریخ افغانستان این همه رهبران خود را در طناب بیگانه گان بسته میکنند و طلب قدرت مینمایند این نوع گدایی را گدایی بیشرمانه عصر تکنالوژی عنوان میکنند. اصلاً اینها بخود نمیگیرند که چه کار های میکنند آفرین شان صد افرین شان مه قدرت ندارم اگر هر کدام شانرا برای یک یک ماه ریس جمهور و معاون میسازم میگم برایشان که دل تانه یخ کنین هر چه که دل تان است بکنین که باز نوبت تان تیر شد که دیگر گله نباشه.

>>>   بانکویویچ و مللمتحد رسمآ در پشتیبانی از تیم کوچی غنی در نشر صدای کریم خلیلی - متهم است.پس چرا افراد غنی برف بام خود را به بام دیگران می اندازند.
امروز دو تیم یکی تیم مردم یعنی اصلاحات وهمگرایی و دیگر تیم خارجیها از جمله تیم امریکا و انگلیس و پاکستان و اسراییل مقابل هم اند- این تصمیم آقای محقق و استاد عطامحمد نور در مقابل فرزندان اسراییل و پاکستان - از طرف مردم پشتیبانی میشود- هیچکس نمیتواند یک یهود اسراییلی را درافغانستان تحمیل نماید.
زنده باد سرداران استقلال و تمامیت ارضی افغانستان.

>>>   درست است تقلب شده امارهبران خانه جنگی وتکنوکراتهای غربزده نمایندگان واقعی مردمی بااکثریت خاموش نیستند.
نهاد نواندیشان بلخ .شیوا

>>>   جناب عبدالله خان و اشرفغنی ایا شما از مردم بدبخت مردم افغانستان
یا از مهاجرین ایران خبر دارید که اینها چه میکشد که د جان همدیگر افتادید


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است