تولید لباس زنانه با مارک داعش در انگلیس!
 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۰۱    ۱۳۹۳/۶/۴ کد خبر: 78227 منبع: پرینت

شباهت نام محصولات جدید یک شرکت تولید لباس در انگلیس با نام گروه تروریستی داعش، دردسرهایی را برای این شرکت ایجاد کرده است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، شرکت آن سامرز نام این تولیدات جدید خود را ISIS گذاشته است که کاملا شبیه نام اختصاری گروه تروریستی داعش به زبان انگلیسی است.

سخنگوی شرکت آن سامرز پس از جنجال به راه افتاده به دلیل نام این تولیدات جدید، گفت که این شرکت به هیچ وجه قصد نداشته که نام این گروه تروریستی را روی مجموعه جدید خود بگذارد.

وی مدعی شد که این شرکت نام محصولات جدید خود را از یک الهه مصری گرفته است؛ ولی نام این محصول جدید با نام بزرگترین گروه تروریستی دنیا مرتبط شد.

به نظر می‌آید که این شرکت انگلیسی چندان هم از وضعیت کنونی ناراضی نیست، چرا که سخنگوی شرکت آن سارمز اعلام کرد که اکنون قصد تغییر نام تولیدات خود را ندارد، ولی در عین حال از همه به دلیل "سوء تفاهم" ایجاد شده عذرخواهی می‌کند، و این شرکت به هیچ وجه از اقدامات تروریستی و همچنین فعالیتهای خشونت آمیز گروه تروریستی داعش حمایت نمی‌کند.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   بیشتر از 4 قرن میگزرد که رهبران دینی و دولتی مسلمانان مانند... در دست کفار بوده و کم مانده که بساط اسلام حقیقی جمع شود! داعش، طالب، مجاهد، بوکوحرام انصارالله و انصارالشیطان زیاد اند که تحت لوای توحید کارهای میکند که اسلام را نه تنها در مقابل ادیان دیگر بلکه در مقابل خود مسلمانان نیز سیاه روی ساخت. و اگر این گروه ها مسلمان باشند مر ا از چنین اسلام توبه!!!!!!

>>>   خداوند متعال حامی و نگهبان این دین مقدس (اسلام) است و هرکه دین مقدس اسلام را تحقیر کند ویا به نظر بد بنگرد برای اسلام کدام ضرری در واقع نیست بلکه خود را گمراه کرده و منتظر کیفر خود باشد شاعری میفرماید:چراغی را که ایزد برفروزد*** هرآنکس پف کند ریشش بسوزد.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است