جنرال عبدالرزاق: طالب ها را بکشید
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۱۹    ۱۳۹۳/۵/۱۷ کد خبر: 76953 منبع: پرینت

جنرال عبدالرازق فرمانده پولیس قندهار دستورداد تا پس از این برطالبان رحم نکرده بر آنان تیر اندازی کنند و آنها را به قتل برسانند.

وی از کشتن 249 مخالف مسلح در ولایت های قندهار و ننگرهار خبر داده افزود: این عملیات تنها در ژیری، میوند و پنجوایی توقف نخواهد کرد، این عملیات دوامدار خواهد بود و در هرجا این ها از بین برده خواهد شد، به تمامی عساکر ام دستورم این است که دگه این ها ( طالبان ) را زنده نگذارند، به هرشیوه که می شود از بین ببرند.

جنرال عبدالرازق اضافه کرد: 171طالب تا همین لحظه کشته شده اند و در این میان جسد های کشته شده عرب ها و پنجابی ها هم هستند.

کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   آفرين بر اين ابر مرد جوان
بايد به دشمن رحم نکنند هرکس که هست چه طالب وچه مخالف بايد در صحنه جنگ به دوزخ فرستاده شوند. چون اگر زنده تسليم دولت فاسد کرزى شوند دوباره آ نهارا برادر خطاب کرده واز زندان آ زاد ميشوند. موفقيت اين جوان را از خداوند خواهانم .
مهاجر از مسکو روسيه

>>>   جنرال صاحب! کار نیک میکنید اما با کشتن برادران کرزی جناب رئیس جمهور خفه خواهد شد
حبیبی

>>>   تشکر از قومانده جنرال صاحب! سر سلامت باشند

>>>   تناقض گوی های دولت امر تازه نیست رئیس ارگ میگوید که انهابرادران ماست و عناصر ناراضی و طالب جان هستند ولی جنرال صاحب امر قتل انها را میدهد و میگوید بانها رحم نکنید در واقع طالب چندین بار است که قصد جان جنرال رازق را نموده و به خانه ای او نیز حمله ورشده اگر دست می یافت شاید همه ای فامیل او را نابود مینمود انها به زن و طفل وپیرمرد وغیر نظامی و هیچ کس رحم نمیکنند ولی ازین سو درجن درجن از زندان ها رها گردیده دوباره به صف محاربه می پیوندند ازین معلوم میگردد بهترین را نابود کردن مزدوران و عناصراجنت خارجیست اگر انها اسیر گرفته شوند دوباره یا از سوی محاکم با پول ویا با واسطه ویا ازروی همدردی رها میگردند ویا اگر کدام نفرشان به زندان هم برودتوسط رئیس ارگ رهای یافته باهدایا وتحایف مرخص میشونداین دستور را جنرال عبدالرازق از روی مجبوری و باساس سیاست های غلط رهبری غیر قانونی وبا تقلب امده ونصب کرده ای جان کری در 2009 میباشد. جالب اینجاست که خود توسط همین اقای کری با تقلب بمیان امده اند ولی وقتی کری بخاطر مصالحه میان دوکاندید انهم از روی مجبوریت که انها ورئیس های کمیسیون خیانت کارشان در انتخابات انجام دادند در کابل می اید عبدالله رابیگانه پرست میخواند گویا مزدور بودن به انها اجازه است ومدد جستن ورفع خیانت های انها از کسی کمک بخواهد اجازه نیست
بیدل

>>>   زنده باد جنرال عبدالرزاق

>>>   زنده باد جنرال عبدالرزاق با این فرمانش چون میداند که اگر آنهارا اسیر بگیرند برادران نکتائی پوش شان آنهارا دوباره رها نموده و با مهارت بیشتر به شهید ساختن مردم ما میپردازند... بر طالبان نکتائی پوش.

>>>   اگر نظامیان کشوردر این چند سال همان رفتاری که طالبان با مردم مکنند را باخودشان مکرد قطعا شک نکنید که ریشه فکر طالب خشکیده بود و خود طالبان هم به روند صلح میپیوستند. تنها کافی بود بعد از دستگیری بینیهایشان بریده مشد تا درس عبرتی مشد برای اربابانشان.
مهاجر

>>>   چشمته صدقه یک مرد در افغانستان پیدا شد بخیالم تا بحال اردو ملی انتظار حمله انتحاری را بالای خود دارند همچو امربالای شان نشده که بکشید طالبان را جای افسوس است این امر را باید کرزی میکرد باز هم خوشا بحال تو مرد قهرمان که دشمن اصلی را شناختی
میلاد

>>>   آفرین جنرال صاحب رازق آفرینت والله یگانه راه حل همین است سزای هر خائین باید مرگ باشد

>>>   افرین بر این جنرال

>>>   افرین بر تو موفق باشی
امیر

>>>   زنده وسربلند باشی جنرال صاحب.اگر کرزی قدر شما فرزندان غیور این کشور را میدانیست دیگر طالب نابود بود.
ننگیالی

>>>   باید زود تر ازین این کار را می کردید تا جنایت و جنایت کاران جرئت جنایت بیشتر را امروز نداشتند

>>>   سلام برتو ای قهرمان کندهار ،آفرین باید رحم نکنیم بر این طالب ... خصوصا عرب سوسمار خور وپنجابس دال خور نعلت بر اینها ،تو جنرال باعظمت هستی تو جنرال وطنپرست هستی شیر مادرت حلال برتو باشه

>>>   مااز این امر جنرال قهرمان ووطن پرست کشور پشتیبانی می کنیم اگر این عمل قبل ازاین درچندسال گذشته اجرا می شد حالی یک طالب هم درافغانستان نمی بود زیرا طالب کاملآ مطمهن است اگرمن دستگیرهم شود ولو یک لوا را هم ازبین برده باشد بعدازمدتی رها میشود ودرپهلوی آن اگرطالب یک سربازعادی را هم درجریان جنگ یادرمسیرراه رخصتی خانه وحتی اعضای فامیل سربازرا دستگیرکرد بدون محاکمه وانتقال به یک محل دیگردقعتآ تیرباران می کند . این امرجنرال صاحب رزاق برای سربازان روحیه می دهد تابیشتربه جنگند . برای ما جان سربازوافسرمهم است .
نعیمی

>>>   افرین برشجاعت این قوماندان جنایتکاران را نابود کن اگر تمام قوماندانان امنیه همین طو ر باشد دیگه در کشور ما نامی از طالبان نمی ماند دولت باید مدال شجاعت بدهد به این فرزند دلسوز وطن برادران عزیزم ما باید متحد باشیم انتحا وانفجار به هیچ قومی تعلق ندارد دیده میشود هزار هزار فرزند برادران پشتون ما در مقابل دشمن مشترک همه افغان ایستادگی میکند من از صمیم قلب برای همه شان دعا میکنم که در مبارزه با دشمن موفق شوند بخدا قسم تمام مردم وطنم را دوست دارم فدای فرزندان دلیر وطنم خصوصا قوماندان محترم امنیه قندهار من یک تاجیک هستم به تو افتخار میکنم
مهاجر از ایران شیراز

>>>   زنده باد جنرال عبدالرزاق

>>>   آفرین برتو جنال وطن دوست و دلاور ولی مواظب باش که کرزی تو را از کار برکنار نکند. اگر چهار نفر قوماندان مثل تو در چهار طرف افغانستان بود طالبان از افغانستان نابود میشد.

>>>   زنده باد جنرال صاحب عبدالرازق وقعاکه اینواعلان کرده باشی فرزندغیورافغانستان هستی برتمامی جنرالان وطن دوست افغانستان هم اینوبفهمان تاکه هرجای وهرگوشه کشورعزیز ماافغانستان بنام طالب رابگیرند یاکه طالب تسلیم شوند باید جرمشان مرگ باشد آنوقت ملت افغانستان میتواند مانند شماوطن دوستان غیورافتخارکندمانند جنرال عبدالرازق ازهرولایت افغانستان یکی باغیرت بلند شود تعدادشان به 34 جنرال میشه آنوقت میتواند یک افغانستان آبادوآزاد داشته باشیم زنده باد زنده باد.
امانی فاریابی ازفاریاب

>>>   خداوند قوت بدهد جنرال صاحب دست تان درد نکند.

>>>   آفرین دورد برشما جنرال وطن دوست زنده باشید

>>>   زنده باد فرماندهان وطن دوست و وطن خواه مانند رزاق، زور آور ذاهد غزنی، صمد فراه و...
مرده باد دشمنان افغانستان و هواداران پاکستان و جانیان طالبان در هر پست و مقامی که باشند
جواد از غزنی

>>>   خوب کرده تا کی ملت شاهد جنایات طالبان و تروریست ها باشد و بعد ببیند که کرزی و محکمه انها را رها میکند.
خدا به جنرال رازق خیر بدهد که شب و روز در تلاش است که جلوی قتل و غارت این شیاطین مسلمان نما را بگیرد.
ترحم بر پلنگ تیز دندان
جفا باشد به حق گوسفندان

>>>   سلام قوماندانصاحب محترم.
آفرین شیر مادر برای شما قهرمان میهن حلال باشد. کسیکه به وطن خود که خانه مادرش است خیانت بکند عاقبت اش مرگ حتمی است که شما گفته اید. لعنت به کسیکه تروریستان خارجی را به خاطر تخریب مادروطن خود را میدهد و همکاری نیز میکند.زنده باد وطن دوست و وطن پرست واقعی افغانستان.

>>>   رحمت به بتو فرزند صدیق وطن در افغانستان راه بیرون رفت همین است درمقابل لشکر وفرزندان امریکا و انگلیس
غوری

>>>   بسيار عالي زنده باد
غورياني

>>>   حتما درحق جنرال صاحب نشناسی کرده اند و گرنه این برادران ناراضی کرزی صاحب دوست و دشمن را خوب می شناسند فرق نمیکند که دشمن ولو برادر کرزی باشد یا بچه کاکای کرزی؟؟؟
محمد ظاهر

>>>   آفرین

>>>   اين جنرال وطن دوست ومردم دوست هميشه زنده وسر فراز باشد خداكند كه خاهين هاي وطن فروش كدام توطئه نكنند بالايش خصوصأ از كرزي ... طالب پرست هيچ شك نيست بلكه اين كار از او ساخته است.

>>>   قهرمان واقهی ملت افغان مارشال صاحب عبد لرزاق .
وین.

>>>   زنده مرد دلیر افغان

>>>   از این تصمیم ژنرال به شدت حمایت می کنیم. در طول 13 سال اگر نیروهای امنیتی افغانستان این روش را در پیش می گرفتند دیگر طالبان جرأت نمی کردند که به جنایت های خود بر علیه مردم افغانستان و نیروهای امنیتی کشور و به حملات و جنایت خود ادامه دهند. متاسفانه مماشات و سهل گیری با طالبان آنها را جری کرده است که هر کاری بکنند دولت آنها را آزاد خواهد کرد و نخواهد کشت. وقتی که متوجه شوند که کشته می شوند قطعا مثل گذشته نخواهد بود بلکه مثل موش به غارهای شان خواهند رفت.کاش تمام فرماندهان از جنرال عبدالرازق تبعیت کنند و دیگر به طالبان جنایتکار امان ندهند و در هر جا دیدند آنها را بکشند و به سزای اعمال شان برسانند. در آن صورت که است که امنیت به کشور بازخواهد گشت. شک نکنید.

>>>   اگر برداران کرزی کشته شوند جنرال صاحب برکنار میشی

>>>   سلام به همه هموطنانم!!
زنده باد جنرال صاحب رزاق از همه قومندانهای امنیه ولایات کشورم می خواهم که منتظر کرزی ننشسته مثل این شیر قندهار با مذدوران چتلستان (طالبان) رفتار نمایند.خداوند مثل این خدمت گذاران واقعی کشورم را حفظ نمایند.
بیسواد از بامیان باستان

>>>   اگر این جنرال در قندهار نمیبود قندهار وولایات همجوار سقوطومیکرد قاطعیت جنرال علیه دشمنان سرزمین مقدس افغانستان به خصوص پاکستانیها قابل قدر است زنده وموفق باشید ملت با شما است ولی کوشش کنید افراد بیگناه را ازگنهکاران جدا سازید .

>>>   جنرال صاحب پیش از این چه کار می کردید حالا فهمیدید که باید طالب را کشت پیش از این اگر طالب یک پولیس را می گرفت فورا می کشت ولی یک پولیس کوشش می کردکه طالب را زنده بگیرد و بعد چند روز بندی میشد و بعد آزاد می شد

>>>   کار جنرال صاحب عبدالرازق قابل قدر است امید که دیگر هاهم یاد بگیرند تا شاهد امنیت خوبی در کشور خود باشیم
Kh Az

>>>   صد فیصد راست میگوید باید کشته شود نه بدرد فامیل خوردن نه بدرد جانه ووطن .
م.ی

>>>   سلام صد سلام برای شیران قهرمان جنرال صاحب عبدلرزاق حدوند نگهدارد باشد دشمنانت نیست نابود شود که همین رقسم اختار دشمنان فریب خورده را بدهد .

>>>   خدا پشت و پناه این ژنرال شجاع باشد . آمین یا رب العالمین


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است