فوری: حشمت کرزی در حمله انتحاری کشته شد
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۳۸    ۱۳۹۳/۵/۷ کد خبر: 76443 منبع: پرینت

یک حمله کننده انتحاری مواد انفجاری همراه اش را در مقابل موتر حشمت کرزی پسر کاکای رییس جمهور کرزی منفجر کرد.

یک منبع از قندهار گزارش داد که این حمله انتحاری در مقابل منزل وی در ولسوالی دند در منطقه کرز رخ داده است.

وی که عضو شورای ولایتی قندهار است، مسوول رقابت های انتخاباتی ستاد اشرف غنی احمدزی در قندهار نیز می باشد.

در این حمله انتحاری که حوالی ساعت 10 صبح امروز رخ داد، حشمت خلیل کرزی کشته شد. در این حمله انتحاری تعدادی از محافظان حشمت کرزی نیز کشته و زخمی شده اند.

کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   إنا لله و إنا اليه راحعون

>>>   إنا لله و إنا اليه راجعون، وقت قيام بر ضد طالبان رسيد، الله اكبر ،
بايد همه افغانها در سر تراسر افغانستان بر ضد طالبان ... قيام كنند.
الله اكبر * الله اكبر * الله اكبر.

>>>   خیلی خوب شد کشته شدن حشمت کرزی نتیجه رهای زندان طالب ازسوی حامد کرزی وروزی برسد میرویس جان هم ازطرف برادران ناراضی کشته خواهد شد وآنوقت حقیقت را حامد کرزی درک خواهد خواهد کرد.
قره ازبلخ

>>>   طالب ها نیز یگان کار های خوب میکنند خوب نه باین معنی که یک انسان ویا چند انسان وانهم از شخصیت های ملی کشور را ازبین برده است بلکه ازین خاطر که به کرزی بفهمانند که این تلاش های فاشیستی ونیشنلیستی اوبجای نمی رسد طالب وطن ندارد قوم ندارد ودین ندارد از سه چیز خلع سلاح است دین وطن وقوم اشرف غنی احمد زی واحدی وکرزی همه فریب خورده اندانها با فاشیزم مفرط خود هم سایر اقوام را از دست دادند وهم نتوانستند طالب بی وطن وبی قوم را رام کنندانها وحکمتیار همه ای اس ای هستند وپاکستانی شده اند جز به منافع پاکستان ودستور اربابان به چیزی دیگری اعتقاد ندارند بهتر است اینها {فاشیست ها } به ملت مراجعه نموده از هم وطن های خود نسبت جفاهای سیزده ساله معذرت بخواهند اینها هم لعل را از دست داده اند وهم دل یار را رنجانیده اند
بیدل

>>>   این هم عاقبت ړنیا طلبی.
دنیا طلبیدیم و بمقصد نرسیدیم
آیا چه شود آخرت نا طلب ما

>>>   خوب شد که یکی از وطن فروشای افغانستان... رفت. وهمچنين رهایی زندانیان توسط کرزی یه روزی اقوام کرزی هم به گور فرستاده خواهد شد.
بچه افغان آلمان

>>>   سلام به دوستان عزیز اولترازهمه عید سعید فطر را به همه هموطن های عزیز خویش تبریک عرض مینمایم . دررابته به ترور پسر عموی کرزی باید گفت که این تحفه عیدمبارکی برادران طالب جناب رئیس جمهور کرزی برای شان ست .که در روز اول عید بااین جوانان طالب غم شریکی کرده بود ...
محمود احمدی از تهران

>>>   اگر چی همه قتل و ترور بد است.
مگر خوب شد که ترور شد تار فامیل کرزی از دل مردم بیایند.
قابل یاد آوری است که این ترور نه توسط طالبان شده و نه توسط دشمنان افغانستان.
منتظر ترور های مشابه باشید و بیبنید که این همه .... که حق مردم افغانستان را خوردند چطور به جان همدیگر می افتند و یکدیگر را نابود میسازند.
حالا شما هم میتوانید - شخص انتحاری - بخرید و به جای و یا جان کسی الظام کنید و انتقام بگیرید.

>>>   خیراست لااقل اشکمش خوسیر بود ولباس لکس داشت ودر موتر زد گلوله سوار بود درجیبش دالر بود یک چهار روز خو عیش دنیا راخوکرده لااقل پسر کاکای ریس جمهور بود بدا به حال اوکسی که اشکم گرسنه لباس پاره پاره بی خانه وبی جای برآمده که یک لقمه نان برفامیل خود پیدا کند که دردم بم جاهلان برابرشده حتی کفن برایش پیدا نشده کدامش غمگین کننده .
مسافرجبری

>>>   همیشه و همیشه هم عید و هم رمضان هر روز خونهای بیشماری در این وطن ریخته میشوند شش سرباز پولیس در ننگرهار تا کشته شدن حشمت خلیل کرزی در قندهار از قتل عام غور تا روز خونین ارگون آخر تا کی ؟
احمدفهیم طوفان

>>>   خود کرده را نه درد است و نه درمان. برادرن ناراضی حامد کرزی حتی به برادران بسیار راضی‌ خود هم رحم نمیکنند. ببینیم که حامد کرزی باز هم این جنایت را از طالبان نمیداند و به دوش "خارجی ها" میندازد؟ این آقای حشمت کرزی که در حشمت و جلال زندگی میکرد، بلاخره همه چیزش ماند و از این دنیا رفت، بهتر بگویم "رانده" شد. به گفته قاانی شیرازی:
نه باده نه جام باده ماند باقی
نه ساده نه نام ساده ماند باقی
ما زادهٔ مام روزگاریم ولی
نه زاده نه مام‌زاده ماند باقی
اجمل

>>>   آفرین بر طالبان همین کار را بکنند

>>>   صد ها تن از هموطنان کشته شدند ایشان هم صدویک، حشمت کرزی برتر از غوری تازه عروس و داماد نیست.

>>>   ... یکی پس از دیگری به هلاکت میرسند فرق نمیکند طالب باشد ، یا برادر کرزی .

>>>   اقای کرزی برادرنش را از بچی کاکایش بیشتر دوست داره هیچ پروا نداره
داود مهاجر افغان از ایران

>>>   انشالله حامد کرزی مانند سایر مردم داغ دیده از طالبان، داغ میرویس، ملالی و مروه را هم ببنید و برادرانش یک خدمت بزرگ نمایند تا حامد کرزی از دل مردم آگاه شود.

>>>   به اجمل:درین جا باید گفت که خود کرده را درد است و درمان نه.
بهرام

>>>   برادران کرزی کشته دیگه عیب ندارد

>>>   خود کرده را نی درد است نه درمان . کرزی و خاندان هوتلی اش این را بدانند که اگر شما طالبان را هم سجده کنید آنها باز هم شما را می کشد .

>>>   خوشحال شدم، خوب کار شد ، امیدوارم روزی برسد که ترور جناب کرزی و یاران فاشیستی طالبانی اش را هم بشنویم.
زاخیلوال

>>>   ﺟﻨﺎﺏ ﺁﻗﺎﻱ ﻛﺮﺯﻱ ﺑﺎﻳﺪ ﺑﺪاﻧﺖ اﻳﻦ ﺟﻨﺎﻳﺖ ﻛﺎﺭ ﻫﺎ ﺑﻪ ﻫﻴﭻ ﻛﺲ ﺭﺣﻢ ﻧﻤﻴﻜﻨﻨﺪ ﺣﺎﻻ ﺑﺎﺯ ﻃﺮﻑ ﺩاﺭﻱ ﺑﻜﻦ

>>>   پنجابی های پاکستان خواستند زهری چشمی ازکرزی بگیرند شایدبی ادبی کرده مانمیدانیم.پنجابی های پاکستان پشتون ها... را پتانها میگویند.بااحترام

>>>   این طالبان بی وجدان اصلا درک ندارند این ها باید خون کسانی را بریزند که دستان شان به خون ملت آغشته است امروز با تمام چشم سغیدی عبدالله عبدالله ...یک دزد میلیونر با دار ودسته سمت شمال او خود را کاندید ریاست جمهوری می کند و اشخاص ... متعصب از او حمایت می کند این همه پول ها را از کجا بدست اورده شما که به مرګ فامیل کرزی خوشی مینماید کور خود و بینای مردم و یک دسته دشمنان قوم پشتون هستید در حالیکه در این کشور نه شما ها ونه پشتونها به تنهای زندګی کرده می توانید... اګر پشتونها نباشند باز بین خود میزنید شما چه وقت اصلاح میشوند
بنده خدا از تګاب

>>>   اګر همین کرزی با این همه کار های که انجام داده تاجک می بود همه شما او را تایید میکردید مشکل شما فقط با ملیت پشتون است

>>>   ترور حشمت کرزی حاوی از سه علت بیش نیست.
اول: دشمنی دیرینه فامیلی که با حامد کرزی دارد, ترور پدر حشمت کرزی و اتهام بر سر عبدالاحد پدر کرزی, کشت و کشتار فامیلی کرزی و بالاخره نوبت حشمت کرزی. حامد کرزی خواست تا در اخیر روز های قدرت خود دشمن فامیلی خود را از بین ببرد تا اینکه شاید از شر این دشمن خود به امان باشد. طالبان را نیز رها ساخت تا بعد ها کرزی را ترور نکنند. هر کس به فکر جان و مال خویش است.
دوم: حمایت حشمت کرزی از اشرف غنی احمدزی و مخالفت با دولت کرزی. شنیده شده است که بعد از ائتلافات بین دو کاندید طبیعی است که چوکی ها تقسیم میشود و حامیان دو تیم نیز به کمبود چوکی و وعده های که برایشان داده شده بود مواجه هستند. حشمت کرزی با اشرف غنی احمدزی بر سر تقسیم چوکی ها بحث و حدال میکند و بالاخره امکان این میرود که اشرف غنی کارش را ساخته باشد تا در دولت آینده حشمت کرزی برایش مشکل ساز نشود.
سوم: حشمت کرزی ملقب به پادشاه هیروئین از طرف رقیبان خود (مافیای مواد مخدر) به قتل میرسد تا لقب پادشاهی را کسی دیگری نصیب شود. دقیقا مانند فلم های مافیائی هالیوود و بالیوود.
از هرات باستان


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است