فلسطین در پرتگاه
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۲۵    ۱۳۹۳/۵/۵ کد خبر: 76329 منبع: پرینت

چرا کشورهای اسلامی به ویژه کشور متمدن پایتخت جهان اسلام، عربستان سعودی در قبال مسلمان کشی های اسراییل مهر خاموشی بر لب زده است؟ باید گفت یکی از فرایض اسلام این است که یک فرد مسلمان باید از حقوق، ناموس، مال، جان، برادر مسلمان خود در برابر تجاوزگران ملحد مبارزه و دفاع نمایند. پس چرا مسلمانان جهان این اصول را نادیده گرفتند و از جنایت های اسراییل که در نوار غزه جریان دارد چشم شان را می بندند و به پیام تسلیت اکتفا می کنند؟

سوال اصلی این است که آنهایی که همواره از مجاهدت و جهاد حرف و حدیثی بر زبان می آورند و لقب مجاهد را بر خود اختصاص می دهند و همواره در کوچه و پس کوچه های کشور ما با انتحار و انفجار و جاسازی ماین ها هزاران مادر را داغدیده می سازند و هزاران جوان برومند ما را به کام مرگ فرو می برند. طفل معصوم هم از این اعمال جنایت کارانه شان در امان نیست و همواره می گویند که سند بهشت را در دست دارند و این اعمال ناشایست شان را مشروعیت می دهند، این تروریستان که با نام جهاد می کشند چرا نمی روند همین اعمال را بگونه ی مشروع آن در برابر اسراییل انجام نمی دهند که واقعا مردم مسلمان فلسطین را قتل عام می سازد، چرا جرات همچو کاری را در مقابل یهودی ها خون خوار ندارند که با اصول جهاد برابر شود نه این که با کشتن چند طفل به ماتم کشاندن خانواده های افغانستانی بخواهند جهاد کنند.

یک انتحار کننده یا کسی که اینگونه داد از اسلام می زند و انتحاری تربیت و آموزش می دهد یا اینکه انتحار کردن را در کشور ما فرض می داند فکر می کند، افغانستان کشوری است که در آن کفر حاکم و اشغال شده است یا به مسلمان بودن افغانستان شک دارند و می خواهد با کشتن افغانستانی ها فرض خود را بجا نمایند؟

از این دیدگاه من باید بگویم امروز فلسطین برای شما جهادی های انتحاری که با کشتن افغانستانی های بیگناه خود را مجاهد می نامید فرصتی است که باید این کار را انجام بدهید چون شما با انتحار کردن از دین اسلام محافظت می کنید. پس افغانستان جای انتحار نیست. شهامت خود را در غزه که ماتم می بارد و یک کشور اسلامی است انجام بدهید نه در افغانستان


حمیده وردک


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است