چهارراه های هرات به دوربین مجهز می شوند
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۳۳    ۱۳۹۳/۴/۳۱ کد خبر: 76049 منبع: پرینت

چهار راه ها و چوک های پر ازدحام شهر هرات مجهز به دوربین مدار بسته امنیتی می شوند.

رییس پولیس ترافیک ولایت هرات می گوید: نصب این دوربین های امنیتی نه تنها برای تطبیق قانون ترافیکی در هرات آنان را کمک می کند بلکه مرجعی برای تثبیت برخی جرایم و نیز تطبیق هر چه بیشتر قانون می باشد.

رویدادهای ترافیکی هر ساله جان ده ها تن به شمول جوانان، کودکان و زنان را می گیرد و در بسیاری از موارد عاملان این رویدادها فرار می کنند.

وی هدف از این کار را کاهش رویدادهای ترافیکی و جلوگیری از تخلف ها و بی نظمی ها در سطح شهر عنوان کرد.

وی همچنین افزود: به منظور کاهش خطرات و رویدادهای ترافیکی تمام راکبین موترسایکل ها نیز باید از کلاه ایمنی استفاده کنند در غیر این صورت به مبلغ 600 افغانی جریمه خواهند شد و موتر سایکل آنان متوقف خواهند شد.

کد (18)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   ﺑﺎ ﻋﺮﺽ ﺳﻼﻡ ﭼﻲ ﻋﺠﺐ ﻣﺎ ﺳﺎﻝ ﻫﺎ ﺳﺖ ﻛﻪ ﻣﻨﺘﻆﺮ اﻳﻦ ﻫﺴﺘﻴﻢ. ﺩﻭﺭﺑﻴﻦ ﻣﺪاﺭ ﺑﺴﺘﻪ ﺑﺮاﻱ ﻛﺎﻫﺶ ﺟﺮاﻳﻢ ﻭﺣﻮاﺩﺙ ﺗﺮاﻓﻴﻜﻲ ﻭﺩﺯﺩﻱ ﻭﺳﺎﻳﻄ ﺧﻴﻠﻲ ﻣﻔﻴﺪ اﺳﺖ. اﮔﺮ ﻧﺼﺐ ﺑﺸﻪ ﺧﻴﻠﻲ ﺧﻮﺏ ﻣﻴﺸﻪ.
ﻫﺮاﺗﻲ

>>>   خداکند که این حرفها راست باشد
حیدری ازمشهد

>>>   گپ کلان زدن آسان است مگر عمل کردن به آن مشکل. از ده سال به این طرف بدون لایسنس مردم بر موتر های تیز رفتار، سکل و ریگشاه گشت و گذار می کنند و مدارک جعلی و تقلبی با پول از طرف ریاست های محترم به فروش رسانده می شود. ما طرفدار اجرای قانون هستیم مگر مجریان قانون خود از قانون تخطی میکنند و قانون فقط برای پرکردن کیسه و رشوت استفاده میکنند.
باسکل والا

>>>   ترافیک های مدار بسته در چوک ها شاهد هزاران تخلف در روز هستند ولی چون بت بامیان جمود میمانند و یا گاهی هم مانند رباط های کنترول از راه دور دستی میتکانند و زبانی به دشنام میجنبانند.ما که از شخص ترافیک نمیترسیم بلکه از دور بین های مدار بسته که روز یکساعت فعال و 23 ساعت از عوارض مختلف ناشی از تخنیک و عدم موجودیت برق غیر فعال خواهد ماند بترسیم.
احمدی از هرات


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است