فوری: انفجار در کابل با 15 کشته و زخمی خارجی
 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۳۱    ۱۳۹۳/۴/۳۱ کد خبر: 76017 منبع: پرینت

ساعتی پیش انفجاری در منطقه قصبه شهر کابل محوطه معاونت دفتر مبارزه با مواد مخدر رخ داد.

یک منبع می گوید که ماین از پیش جاگذاری شده در کناره جاده با عبور یک موترسایکل منفجر شد و گفته شده است که در این انفجار ده تن به شمول چهار خارجی کشته شده و تعدادی نیز زخمی شده و تعداد دیگری نیز زخم برداشته اند.

اما یک منبع دیگر اظهار داشت که ماین جاسازی شده در یک موترسایکل که توسط یک نگهبان افغانی آمریکایی ها در هنگام خنثی شدن منفجر گردید.

این منبع می افزاید که در این انفجار بیش از 15 خارجی کشته و زخمی شده اند.

در همین حال طالبان مسوولیت این انفجار را برعهده گرفته اند.

کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   طالبان یعنی پاکستان!

>>>   اینها طالب نیستند ...های وزیرستان هستن یا کسای در کشور های خودشان جرم سنگینی دارند اعدام یا زندان ابد مرگ شان تعین شده اکثرا پا کستانی هستند بار مرگ از نادانی افتخار میکنند

>>>   هرکس هست نوش جانشان که ای خارجی های بی... را کشتند. آفرین به این جوانمرد آزادیخواه

>>>   طالبان کرزی است همان های رهاشد خدا کند که بچه کرزی منفجر شود

>>>   ...بر کسانیکه این جنایات نا بخشودنی را آزادیخواهی و جوانمردی میدانند ، انسانهای نا آگاه و وطن فروش این خود کشان بیگانه پرور را آزادیخواه میخوانند ورنه آنها به اشاره سازمان استخبارات پاکستان به وطن ما خون و آتش صادر میکنند و روزانه وطنداران بیگانه و ملکی ما را آماج قرار میدهند ولی هیچ وجدانی چنین عملکرد ها را نباید آفرین باد بگویند.
کوه کن کابلی

>>>   پاکستان از کجا تولد شده؟؟؟ از بطن انگلیس.انگلیس کیست؟؟؟؟مشاور و یاور امریکا.پس پاکستان فرزند انگلیس و امریکاست و طالب بیفرهنگ و عامیانش که همه درافغانستان به چهره هایشان بلدیم -یعنی کرزی -خلیلزاد و اشرفغنی وغیره که هزاران زندانی پاکستانی -عرب و چچنی و اوغان طالب را دسته -دسته از زندانها به میل امریکا و پاکستان و انگلیس بیرون نموده اند- اینها همه فرزندان پاکستان اند- تنها میماند یکعده مردم عام و بیفرهنگی که نا خود آگاه درین سه دوره انتخابات به کرزی و اشرفغنی جهت پیروزی طالبان وپاکستانیها رای داده اند- که اینها نیز از جمله مرتدترین آدمکهای بیفرهنگ روی زمین اند.

>>>   همهء این جنایات را آن برادران کرزی میکنند که از زندان ها رها میشوند.برادران دیگر کرزی در تبانی با آی اس آی پاکستان بنام مهاجر مسلح داخل خاک ما شده اند وجواز حمل سباح هم برایشان داده شده تروریست ها اند.میدان هوایی کابل را هم مورد حمله قرار دادند برادران کرزی اند....
غلی خان فندقک.از مراجی.

>>>   به نظر شما کوچی ها، همان پشتون ها هستند؟ طالبان که 99 درصدشون از قوم پشتون هستند خود کرزی و اطرافیان پشتون دوست ندارند که پشتون ها رو بکشند اگر حتی این طالبان برادر کرزی رو بکشد... این حرف صحت دارد ای مردم پشتون؟؟؟؟

>>>   اشرف غنی که عبدالله خان بخاطر سهمیه ګیری پیشش چاپلوسی میکند .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است