تیم ملی فوتبال به مقام چهارم دست یافت
 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۰۷    ۱۳۹۳/۳/۱۰ کد خبر: 72893 منبع: پرینت

تیم ملی فوتبال کشور ما در آخرین دیدار خود در برابر مالدیو روز جمعه (نهم جوزا)٬ شکست را پذیرفت و به عنوان تیم چهارم رقابت های چلنج کپ آسیا شناخته شد.

در این بازی اسلام الدین امیری کاپیتان تیم، مصطفی آزادزوی و آرش هاتفی دو بازیکن اصلی دیگر تیم ملی به سبب تصادف و مصدومیت در بازی برابر مالدیو غایب بودند.

در حالی که حدود سه هزار تن از هواداران تیم ملی افغانستان در استادیوم حاضر بودند و تیم ملی کشور ما را تشویق می کردند، دو تیم در نود دقیقه بازی نتواستند گلی را به ثمر برسانند. تلاش دو تیم در دو وقت پانزده دقیقه ای هم به جایی نرسید تا برنده بازی در ضربات پنالتی مشخص شود.

هرچند که نیمه اول بازی صفر - صفر به پایان رسید و در لحظات پس از شروع نیمه دوم تیم ملی افغانستان با ضربه سر حامد کریمی به نخستین گل این بازی دست یافت اما تنها دو دقیقه مانده به پایان نیمه دوم٬ علی فصیر با ضربه ای دیدنی دروازه ما را باز کرد تا بازی به پنالتی کشیده شود.

در ضربات پنالتی از ۹ شوت افغانستان هفت شوت وارد دروازه مالدیو شد اما از ضربات پنالتی مالدیو فقط یکی آن به گل تبدیل نشد تا مالدیو سوم و افغانستان چهارم شود.

افغانستان و مالدیو سال گذشته در مسابقات فوتبال جنوب آسیا در نیپال با هم بازی کردند که با نتیجه صفر - صفر بازیکنان زمین بازی را ترک کردند.

این برای نخستین بار است که دو تیم افغانستان و مالدیو تا مرحله نیمه نهایی چلنج کپ آسیا صعود کردند.

لازم به ذکر است که تیم ملی فوتبال افغانستان در رده بندی فدراسیون جهانی فوتبال مقام ۱۲۸ و در آسیا جایگاه ۱۸ را دارا است در حالیکه مالدیو در رده بندی فدراسیون جهانی فوتبال مقام ۱۵۳ و در جایگاه ۲۸ آسیایی قرار دارد.

کد (22)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   چانس بد که افغانستان حادثه ترافیکی داشت وگرنه حتما اول میشد.
کریمی

>>>   انشاالله دوره بعد صاحب کاپ میشویم

>>>   دور بعد حتما حتما تا فاینل میرن اول هم میشن چهارم هم خوب است
نظری


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است