بنابر نتیجه استخاره از اشرف غنی حمایت می کنم
علت اینکه من از داکتر اشرف غنی احمدزی حمایت می کنم براساس استخاره ای است که انجام دادم و به نتیجه استخاره این شده است که اشرف غنی شخص بهتری برای ریاست جمهوری می باشد 
تاریخ انتشار:   ۱۶:۱۶    ۱۳۹۳/۳/۱ کد خبر: 72462 منبع: پرینت

به گزارش بخش سیاسی شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpapaer)، محترم حضرت صبغت الله مجددی، رهبر حزب جبهه ملی نجات افغانستان، امروز پنج شنبه یک جوزا در یک همایش مردمی اظهار داشت که اگر عبدالله در دور دوم انتخابات پیروز شود از وی حمایت خواهد کرد.

محترم مجددی که در رقابتهای انتخاباتی از اشرف غنی احمدزی حمایت می‎کند، تاکید کرد که مردم با آرای خود سرنوشت افغانستان را تعیین خواهند کرد و هر فردی را که آنها براساس آرای خود انتخاب کنند، وی نیز به آن احترام می‎گذارد.

رییس جمهور سابق کشور افزود: علت اینکه من از داکتر اشرف غنی احمدزی حمایت می کنم بر اساس استخاره ای است که انجام دادم و به نتیجه استخاره این شده است که اشرف غنی شخص بهتری برای ریاست جمهوری می باشد.

ایشان تاکید کرد که انتقال قدرت باید به صورت مسالمت‌آمیز صورت گیرد و از مردم خواست تا به صورت گسترده در دور دوم انتخابات شرکت کنند.

جناب مجددی در دور اول نیز از اشرف غنی احمدزی حمایت کرده بود و این بار همراه با سید منصور نادری رهبر اسماعیلیان افغانستان، بار دیگر حمایت خود را از اشرف غنی اعلام کرد.

اینکه چگونه استخاره می تواند تعیین کند یک شخص لیاقت بیشتری نسبت به رقیبش برای اداره کشور دارد، سوالی است که کسی از جناب مجددی نپرسید و ایشان هم چیزی در این باره نگفت، ولی قدر مسلم این است که لیاقت افراد را عملکرد گذشته و میزان علم و مدیریت و تخصص فرد مشخص می کند نه وحی و استخاره.

جالب اینجا است که سال 2009 نیز جناب مجددی مدعی شد که در دومین انتخابات ریاست جمهوری به ایشان وحی شده است که از حامد کرزی حمایت کند زیرا حامد کرزی می تواند گره گشای مشکلات کشور باشد، که احتمالا این وحی اشتباه از کار درآمد و مشکلات کشور بیشتر شد که کمتر نه!

از طرف دیگر طی دو سه سال اخیر رابطه مجددی صاحب و حامد کرزی کمی تیره تر شده است که شاید هم دلیل این حمایت جناب مجددی از داکتر اشرف غنی همین دلخوری از حامد کرزی باشد که در قالب استخاره تبلور پیدا کرده است.

به هر حال باید منتظر بمانیم تا ببینیم نتیجه دور دوم انتخابات 24 جوزا که در ماه سرطان اعلام می شود، براساس استخاره جناب مجددی صحیح می شود یا اینکه نتیجه به گونه ای دیگر رقم میی خورد؟

کد (10)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   صبغت الله مجددی... از آله دست یهود حمایت میکند..
صمیم از کابل

>>>   اگه مجددی فوت کند درافغانستان دیگر هیچ استخاره کننده ای نیست چطورخواهد شد وهیچ انسان دیگری نیست که برایش وحی نازل شود
برای مجددی صلحب وحی شده که از یهود ها با اسراییل یکجا حمایت کن و در یک صف با اسراییل ویهود ها ایستاده شو

>>>   جناب حضرت صاحب شرافت معنوی را فدای دستور انگلیس نسازید. شما در آن مرحله سنی نیستید که گپ های خارجی ها را با پول قبول ونام آنرا استخاره بگذارید .وبهتر بود این استخاره را در زمان تره کی وحفیظالله امین میکردید و اعضای معصوم فامیل محترم را از چنگال مرگ نجات میدادید. دروغ به شرافت بزرگی شما نمی زیبد. از شیطان بنام خداوند پناه بخواهید.

>>>   جالب است استخاره به یک یهودی ها ها

>>>   برادران عزيز به استخاره توهين نكنيد
اول اينكه به او... غربیها امركردن
دوم اينكه شايد شيطان را در خواب اش ديده...

>>>   ما بدون استخاره به این باور بودیم که اقای اشرف غنی رئیس جمهور اینده افغانستان است.

>>>   جناب مجددی صاحب آیا نتیجه استخاره شما هم بر اساس اسلام به بانو شدن زن اول( ملکه)افغانستان لوار یهودی زن غنی روا است؟ در یک کشور اسلامی انسان کمونیست مانند غنی لایق و سزاوار ریاست جمهوری کشور ما را دارد.

>>>   جناب مجددی
اشرف غنی مسلمان نیست و قران پاک را تلاوت کرده نمیتواند و از دین مبین اسلام کاملا آګاهی ندارد آیا استخاره شما جایز است برای شخص...داماد پهودی و همه کاسه اسراییل؟همین حاضر در مسلمانی بودن شما محترم بر اساس استاره تان به شخص مشکوک آی اس آی برای کرسی ریاست جمهوری کشور اسلامی ما شک است.

>>>   میلیون جوان جانهای خود را از دست داد ولی در وطن این بابه ... خود را در چوکی چسپانده و پول ضرورتش میشود استخاره میکند.
فراهی

>>>   حضرت صاحب محترم! تو دیگر تاریخت تیر شده است، بهتر بود در کنج مسجد در تسبح گفتن خداوند و مغفرت خواستن از گناهانت تیر میکردی. شرم است که همرای یک مشت خلقی ها و پرچمی ها و مجنون های چوکی در این پس و پیری شوق یکجا شدن و حکومت کردن کرده ای. الله تورا و همه ملت ما را هدایت نیک کند!
بچۀ ربانی

>>>   جناب مجددی صاحب محترم کرزی ریشه شما را خوب شناخته بوده است

>>>   صبغت الله مجددی، رهبر حزب جبهه ملی نجات افغانستان، امروز پنج شنبه یک جوزا در یک همایش مردمی اظهار داشت که (اگر عبدالله در دور دوم انتخابات پیروز شود از وی حمایت خواهد کرد.) این چه نوع حماین از عبدالله است ...
پختون خیل

>>>   مجددی صاحب ازاول اهم به الله تعالی نزدیک بوده خدایتعالی گپ خوده به این اولیا میگوید . براستی درگذشته هم امرخداراست برآمد و کرزی کامیاب شد ایندفعه هم شاید همین گپ باشد . افسوس گپ خدارا هرروز بما نمیگویند کاش هرروز گپ های تازه را به ما ازروی پاس نان و نعمت ارباب و رعیت بما بگویند که همیشه امر الله تعالی را درنظرگرفته مجددی صاحب را هم به ارش اعلی اقامتگاه شان برسانیم .
اندخویی

>>>   مجددی کدام رهبر معظم و عالی مقام و به جا رسیده است که استخاره او سرنوشت ساز باشد، به خود برود استخاره کند تا رئیس جمهور شود. او یک بذله گو و ... هم قطار خود را پیدا کرده است.

>>>   براساس استخاره جناب مجددی اشرف غنی مسلمان نیست و قران پاک را تلاوت کرده نمیتواند و از دین مبین اسلام کاملا آګاهی ندارد . و عصاب خراب و بی حوصله مریض جسمی روحی است . و هم لجوج است ... و غنی کوچی زاده کشور ما را بسوی نابودی سوق می دهد و مغز او پوسیده و ...کمونیستی است . مفکوره غنی دیوان این که افراد بی گنا ه دیگر اقوام را زندانی سازد و بخاطر تعادل منصفانه در زندان ها مساوی سازد.

>>>   ...خو متاسفانه که سن و سال ازت گزشته و بازیهای سیاسی نمی زیبد ترا!
لالا سردار نافگیر

>>>   جناب مجددی صاحب براساس استخاره شما بر فرد بی دین و شریک آرمان و هداف پیش برد اسراییل در منطقه برای تمام مردم مجاهد پرور افغانستان دقیق آشکار شد که شما پرتاب شده انگلیس به راه اندازی نفاق در بین اقوام افغانستان استید.

>>>   این...از دارالسلطنه انگلیس استغاره دریافت کرده و آنرا بیان نموده است و همیشه این خاندان سخنگوی نیات پنهانی انگیس بوده اند و خواهند بود

>>>   ما را به استخاره اش کاری نیست ، اینکه انتخاب خوبی نموده از محتر اشرف غنی احمدزئ که یک شخص فهمیده ورسیده است ونیز یک شخص اکادمیک ومتخصص است ، در ګفتارش صادق، در عملش قاطع و در طرز اردت اش به وطن وملت ، مدافع منافع ملی وازش های مادی ومعنوی کشورش است ، بناعاً از ګفتار نیک مجددی استقبال میکنیم، به قول بزرګان خدا در ګفتارش برکت اندازد! ونیز خدا ملت بیچارهء ما را از شر دبل عبدالله وطن فروش نجات دهد.

>>>   این حضرات در طول تاریخ این کشور با استخاره های شان کشور را فروخته اند ، خدمتگزاران و فرزندان صدیق کشور را مجال خدمت نداده و علیه هر حرکت تحول خواهانه استاده اند ، این شیخ الاولیا هم استخاره های دوره قبلی اش کرزی بود و نتجه استخاره اش تباهی ، فساد اداری ، چور ، اختلاس،بیعدالتی، نقض قانون، قدرتهای مافیائی، سربری، معافیت تبهکاران و جنایکاران و و و بوده است.متیقین هستیم در صورت موفقیت شخص مورد نظر استخاره اش ما شاهد یک کشور فاشیستی ، ترورستی و مافیائی و در نهایت محو کشور بنام افغانستان خواهیم بود
نسیم

>>>   افغانستان با استخاره کردند جور نمی شود بیخی آبروی افغانستان را بردی همراه استخاره کردن ، انتحاری وانفجاری ، غلامی به پاکستان وانگلیس
غالب غزنوی

>>>   این ...هیچ گاهی بخاطر خدای خود ندیدیم که استخاره نموده باشد ومیگفتند که اصلیتش یهودی است در پشتیبانی اش از یک یهودی دیگر بملا شد
sharif

>>>   خوب در کشوری که یک پروفیسورش این گونه باشد از دیگران چی گیله داشت ؟شخصی که برای تفریح ... خود در پس پیری روانه دنمارک میشود و...این را دارد که استخاره کرده این ها کسانی استن که با دین مقدس اسلام تجارت را گرفته اند با هر چی بازی وبا ریش بابا هم بازی مجدی خود را چی فکر کرده است ریسمان در دست گرفته است دلش که هر طرف که بخواهد کش بدهد دیگر این تجارها یاسلام عمرشان کوتاه است انشاالله دین مقدس اسلام در گردن شان بزند
از کابل نسیم اکبری

>>>   بنا بر برنامه از اشرف غنی حمایت میکنم
غیرت خراسانی از پوهنتون کابل

>>>   ای منافق ، چرا نمیگوئی که امریکا دستور حمایت از اشرف غنی احمدزی رابرایت داده است
به دستور خدا(ج) استخاره کن ، نه به دستور امریکا!
خواجه عبدالله صدیقی

>>>   داود سلطان زوی و احمد ضیا مسعود در حقیقت دارای یک خاصیت چاپلوسی را دارند و از جامعه رانده شده اند حال به هر در و دروازه خود را می زند تا اگر امکانات پیدا شود تا اسم شان را در یک گوشه کتاب به پنسل بنوسیند دل شان کمی خوش شود هر دو از جمله اشخاص پسیف جامعه هستند در بین مردم جایگاه ندارند.. حاجی صبور

>>>   مجددی طرفدار آمریکا و انگلیس است که سالها آب دست انگلیسها را خورده و معاش مستعمری اخذ نموده است. رجوع شود به کتاب داود خان در چنگال کاجی بی . آمریکا پول کافی در اختیار آزاد مصارف غنی اشرفی در اختیار آنها گذاشته است. بهمین سبب هم کمیسیون انتخابات نامستل میباشد.اسخاره صرف در ممالک عقب مانده مانند افغانستان در اثر تلاشهای انگلیسی موثر می افتد. خاندان گیلانی و مجددی قبلا جهت همین مسائل رهبری بیگانگان در افغانستان مستقر شده اشت. ببینید همین آمریکا و انگلیس ملای یک چشمه را رهبر افغانستان ساخت تا به بهانه ای آن مملکت را اشغال نماید. اگر این اسخاره چی نباشد جانشین آن را پیشبین میباشد. این مردم تا بکی در خواب غفلت بسر میبرید.
با احترام گل محمد از سروبی

>>>   مگرجناب مجددی العیاذبالله ادعای پیامبری کرده اند که به اووحی شود شما استخاره راباوحی اشتباه گرفته اید دراینکه ایشان شخص صادق ودلسوز برای مردم ووطن هستند شک نیست ولی اوصاف یک سیاستمدار امروزس را ندارد وخواهشا شما هم به ایشان این همه پیله نکنید

>>>   یکی از هنرهای جاسوسان و مزدوران و نوکران خارجی همین حرف های پوچ است ما دیدیم سازمان های استخبارات ملاعمر را امیرالمومنین و اشرف غنی را مرد متفکر جهان ساخت... همچنان دومین مرد متفکر جهان که یک مقاله هم ندارد و کتاب را بگذار ... لذا ملت عزیز بیدار و هوشیار باشید. فریب تبلیغات را نخورید و هوشیار باشید و از مجددی صاحب خواهش میکنم اخر عمر شما است بروید گوشه مسجد که سالها است مسجد را ندیدید و مردم را بگذارید خودشان سرنوشت خود را تعین کنند...
اینجنیر احمد

>>>   عزیزان‏
جناب‏ ‏استخاره‏ ‏گر‏ ‏صاحب‏ ‏از‏ ‏روز‏ ‏اول‏ ‏که‏ ‏در‏ ‏صحنه‏ ‏سیاست‏ ‏آمده‏ ‏است‏ ‏جز‏ ‏فال‏ ‏بینی‏ ‏و‏ ‏یا‏ ‏مود‏ ‏جدید‏ ‏فال‏ ‏به‏ ‏وسیله‏ ‏soltire یا‏ ‏همان‏ ‏پر‏ ‏بازی‏ ‏ویندوز‏ ‏ها‏ ‏کاری‏ ‏بخیر‏ ‏ملت‏ ‏و‏ ‏وطن‏ ‏انجام‏ ‏نداده‏ ‏اند.‏ ‏و‏ ‏همیش‏ ‏... ‏در‏ ‏مسایل‏ ‏حیاتی‏ ‏کشور‏ ‏تصمیم‏ ‏گرفته‏ ‏است.‏ ‏شرم‏ ‏هم‏ ‏اندازه‏ ‏دارد‏ ‏حیا‏ ‏خوب‏ ‏چیز‏ ‏است‏ ‏غیرت‏ ‏را‏ ‏نباید‏ ‏لیلام‏ ‏کرد.‏ ‏با‏ ‏سرنوشت‏ ‏میلیون‏ ‏ها‏ ‏نفر‏ ... ‏تصمیم‏ ‏گرفتن‏ ‏کار‏ ‏عاقلان‏ ‏نیست. عزیزان‏ ‏اینکه‏ ‏کی‏ ‏رئیس‏ ‏میشود‏ ‏دعا‏ ‏میکنیم‏ ‏که‏ ‏مسلمان‏ ‏باشد،‏ ‏مردانه‏ ‏و‏ ‏با‏ ‏غیرت‏ ‏باشد‏ ‏سرخم‏ ‏و‏ ‏سرافگنده‏ ‏کسی‏ ‏نباشد‏ ‏و‏ ‏کشور‏ ‏را‏ ‏اداره‏ ‏درست‏ ‏کند‏ ‏نه‏ ‏چون‏ ‏بیادر‏ ‏خدابیامرز‏ ‏که‏ ‏نتوانست‏ ‏با‏ ‏وجود‏ ‏استخاره‏ ‏همین‏ ... ‏کشور‏ ‏را‏ ‏اداره‏ ‏کند...برو‏ ‏به‏ ‏لحاظ‏ ‏خدا‏ ‏مکر‏ ‏و‏ ‏فریب‏ ‏را‏ ‏رها‏ ‏کن‏ ‏ایمان‏ ‏فروشی‏ ‏نکن‏ ‏و‏ ‏این‏ ‏ملت‏ ‏بسمل‏ ‏را‏ ‏نابود‏ ‏مکن.

>>>   اين ... در اين سن سال هم پشت قدرت ميجفد از اين سو به اين سو والله نام خدا است كه يكي اينها به خاطر افغانستان كار كنند فقعد به. فكر جيب خود هستند اين ... ها.
جاويد

>>>   استخارهء این پیر دنیا طلب که در طول تاریخ نوکرهای در بارهای پادشاهان بودند، با خدا نیست بلکه با امریکا و موساد است. خداوند برای انسان ها مهلت میدهد تا به کارهای زشت شان ادامه دهند اما هرگز خداوند در مقابلشان اهمال نمی کند. مجددی توانست بعضی هارا برای همیشه فریب دهد و در افغانستان توانست برای مدتی همه را فریب دهد اما مطمئنا قادر نخواهد بود همه را برای همیشه فریب دهد. فکر میکنم وقتش فرا رسیده تا خداوند این... را رسوا سازد زیرا هرچه از حد بگزرد رسوا شود.
رلمی مجددی کابل

>>>   ﺻﺒﻌﺖ. اﻟﻠﻪ ﻣﺠﺪﺩﻱ. .
ﺑﺎﺯ.ﺑﻪ .. ﻣﺒﻨﻲ ﺑﺮ اﺳﺘﺨﺎﺭﻩ اﺑﻠﻴﺴﻲ ﺧﻮﺩ ﺩﺳﺖ ﻳﺎﺯﻳﺪﻩ اﺳﺖ... ﺩﻳﮕﺮ ﻣﺎﻧﻨﺪ ﺧﻮﺩﺵ ﺧﺮﻳﺪاﺭ, ﻧﺪاﺭﺩ. ﺳﻴﺪ اﺣﻤﺪ ﮔﻴﻼﻧﻲ ﻧﻴﺰ اﺯﻫﻤﻴﻦ ﻗﻤﺎﺵ اﺳﺖ ﻭﻟﻲ اﺯﻳﻨﻜﻪ ﻣﺎﻧﻨﺪ ﻣﺠﺪﺩﻱ ﺯﺑﺎﻥ اﻭﺭ ﻧﻴﺴﺖ... ﻣﻨﺼﻮﺭ. ﻧﺎﺩﺭﻱ ﻧﻴﺰ ﻛﺎﺳﻪ ﻟﻴﺲ ﺭﻭﺱ ﻭاﻣﺮﻳﻜﺎ ﻭاﺟﺎﻧﺐ ﺩﺭ ﻃﻮﻝ ﺯﻧﺪﮔﻲ ﻧﻨﮕﻴﻦ. ﺧﻮﺩ اﺳﺖ. ﻣﻠﺖ. ﻋﻠﻴﻪ ﻫﺮﺳﻪ اﻳﻦ ... ﻓﺮﻳﺐ ﻛﺎﺭ ﺑﻪ ﭘﺎ ﺑﺮ ﺧﻴﺰﻧﺪ ﻭﺑﺎ ﺭاﻱ ﭘﺎﻙ ﺷﺎﻥ ﺑﻪ ﺻﻨﺪﻭﻕ ﺩاﻛﺘﺮ. ﻋﺒﺪاﻟﻠﻪ اﻧﺎﻧﺮا اﺯ اﺳﺘﺨﺎﺭﻩ ﮔﻮﻳﻲ ﺑﺎﺯﺩاﺭﻧﺪ.
اﺣﻤﺪ ﺑﺮﻳﺎﻝ

>>>   باز صبغت الله انگریزی آمد با خریطه ی استخاره هایش. باز این...خواب میبیند. من از مطبوعات در عجبم که چرا این مرد را سوال پیچ نمی کنند...این شبخند باید هر شب درمورد استخاره ی این ...جوک میساخت. این ملک با سحر و جادو و اسطرلاب و رمل و تعویذ و دود کردن ... و موی کفتار و استخاره وغیره... اداره نمیشود... این قرن ٢١ است, دور, دور خرد است و سنجش؛ دوران منطق است و استدلال. زمین هنوز بر شاخ گاو استوار نیست. عصر اینترنت است و فزیک کوانتم... شما تاریخ این مجددی ها و گیلانی ها را بخوانید. بجز غدر, خیانت, عوام فریبی, دزدی, وطنفروشی, خدمت و چاکری به انگلیس و مردم را در انجماد فکری و بدویت نگاه داشتن, و مانند... از تاریکی و آلودگی استفاده و به زندگی طفیلی... داشتن, چیزی دیگری در چانته ندارند. بر داکتر عبدالله است که در نظام آینده, این مراجع و مظاهر ...و ریا و دین فروشی و دکاندارای دینی را برای همیشه, از صحنه ی سیاسی و مملکت داری بیرون اندازد.
فردین بلوچ

>>>   عبدالله اگر ریس جمهورهم شودبمدت دوماه دوام نمیکند:-سخنان مجددی صاحب شاید دور از واقعیت نباشدبخاطری تجربه نشان اگرداکترعبدالله ریس هم شودبمدت دوماه دوام نمیکند بخاطریکه اداره کرده نمیتواند.مثل چوکی استادربانی خواهدشد.
کل چرتگوی

>>>   جناب حضرت صاحب، استخاره و یا 230 هزار دالر حواله به حساب شخصی جناب شما در دانمارک؟؟؟؟؟ اگر شک دارید به حواله ای که بتاریخ 14 می از واشنگتن دی سی از جانب خانم کاترین (رفیق چندساله داکتر خلیلزاد) به شماره حساب شما در Andelskassen Østjylland ارسال شد مراجعه فرمایید. مبارک باشد. انشاءالله نتیجه استخاره به اندازه این مبلغ، شیرین باشد مگر حضرت صاحب چه میزان عمر دیگر در خود سراغ دارید که وارد این معامله شدید؟؟؟؟؟ البته اطلاعات تکمیلی هم موجود است که به حرمت اجداد حضرت مجددی از ارائه آن خودداری میکنم.
هموطن شما در دانمارک

>>>   استخاره مال وقتیه که ادم سر دو راهی باشه و نتونه تصمیم بگیره.

>>>   سلام به همه ملت عزیزم .استخاره مجددی صاحب تبریک باشد.اصلآ مجددی صاحب همراه انسان خوب و مسلمان جور نیست .همراه کسی جور است که زن یهودی داشته باشد. و در عمرخویش بنام نمازسجده نکرده باشد همراه این گروه مردم جوراست. من یک قصه مسنتد میکنم که خودم از کابل هستم در یکی ازقطعات دولتی ایفای وظیفه میکنم .ده قطعه کارت در مجموع داریم که یکی خودم و نه قطعه آن در مجموع فامیل بنده است یک از دوستان مرا مجبورساخت که باید به اشرف غنی رای بدهیم .قبول کردم خودم هم در قطعه بودم رای دادم به اشرف غنی وتماس گرفتم بخانه که همه همین نه نفر را وظیفه دادم که شما به اشرف غنی رای بدهید.خلاصه ازوظیفه رخصت شده بخانه رفتم گپی نبود وخودم هم ازاین جریان اطلاعی نداشتم .ازخانه دوباره به وظیفه آمدیم که روز13ثور1393ازخانه برایم تماس گرفتند سلام علیک و علیکم احوال پرسی کردیم درهمین جریان ریس خان که فامیلم یک شکل کمی قهر بود.پرسان کردم که انشاءالله خیریت است .گفتندکه دیگر خیریت چه باشد.شما ما رامجبورساختیدکه به اشرف غنی رای دادیم مردم میگویندکه زن اشرف غنی یک یهودی سازمان یافته است آیا ما پیش خدای بزرگ مسول نیستیم .من خودم هم ازاین جریان خبری نداشتم .خودم هم ازچندنفرپرسان کردم گفتندکه واقعیت گپ همین شکل است.بسیارخودم هم خسته شدم وازفامیلم معذرت خواستم .برای ایشان گفتم که من هم ازهمین جریان خبری نداشتم .شمامراتهدیدنکیندوحالامیدانیم که به که رای بدهیم .وبالای مجددی صاحب بسیار اخلاصمندبودم واخلاص خود را واپس گرفتم و بالایش مشکوک شدم. بهرصورت توکل این ملت بخدای بزرگ خدای بزرگ قادر و توانا است.خداوند توفیق بدهد مجددی صاحب را که خدای بزرگ همرایش محاسبه خواهد کرد.احترام به همه ملت عزیزم وکارمندان محترم شبکه afghanpaper.

>>>   شمایان اصلا بمرضی جهالت وتعصب دوچارهستید استخاره
یک سنت پیابری اسلام است که دربسیاری از احادیث ذکرشده
خودتان راقصدا بخاطری چند قاتل کافر نسازید
اګراین شخص باشما می پیوست باز بسیار خوب انسان
ومجاهد ورهبر جورش می کردی
این برای عبدالله شرم است که همه رهبرانی مجاهدین از او
نفرت دارند
شمایان اوراغلامی امریکا میدانی پیمانی غلامی درپنجشیر
بسته شد ویک دولت با ۸۰ میلون دالر فروخته شد درکتابی
رابت ګیس وخبریالی ببنید
مجددی همیشه بامردم خود بود ونظری خوب در باری کشور دارد
وخوب شد که باګروهی سیاهی (کی جی بی ) یکجانشد
جاوید هرات

>>>   خدا (ج)به طرق مختلف بنده گان صادق ، پاک و با تقوای خود را از اموری که در آینده رخ میدهد آگاه می سازد. اما مشکل اینجا ست که این بنده ای خدا اوصاف بالا را ندارد و این حرف های مسخره اش برای ... بیشتر ما مردم از دنیا بی خبر است. چرا صادقانه نمی گوید که منابع خارجی ( انگلیس و امریکا ) به او گفته اند که اشرف غنی شایستگی ریاست جمهوری را دارد وما اورا از پیش انتصاب کرده ایم. ای ...! بس است دیگر.....

>>>   حضرت صاحب برای پیوستن به یک عنصر یهودی، استخاره میکند، این استخاره از نگاه اسلامی و شرعی حرام میباشد ، حضرت صاحب آنقدر فرتوت شده که عقلش زایل گردیده و متاسفانه خبر ندارد که در جبهه ... ملی او یک... هم وجود ندارد!! اصلا حضرت صاحب بخاطر عشق دوستم به تیم اشرف غنی پیوسته است، بروند ...حضرت صاحب این آخرین آرزو که پیروزی اشرف غنی و دوستم باشد در گور خواهد برد!

>>>   حضرت صاحب در طول عمرش چند بار استخاره برای اهداف جنایتکارانه کرده است:
1- برای ادامه ریاست جمهوری موقتی که بوسیله آی اس ای در ارگ زندگی میکرد و میخواست که این قدرت را از دست ندهد ولی با زور احمد شاه مسعود مجبور شد بر خلاف استخاره خود ریاست جمهوری را ترک کند و اشیای گرانبهای ارگ و حتی قالین های مور آنرا نیز باخودببرد.
2- برای پیوستن به شورای هماهنگی یا کارمل- گلبدین- دوستم استخاره نمود و شهرکابل و شهریان کابل را به رگبار توپ و راکت و خمپاره بست و هزاران انسان بیگناه میهن عزیز مارا به خاک و خون کشید.و این استخاره هم به دستور آی اس ای بود.
3- بارسوم برای پیوستن با کرزی استخاره نمود که متاسفانه تا آخرین نفس در تمامی جنایات کرزی و دولت نابکار طالب پرست او خودش را خسته و ذله و ناتوان کرد، این استخاره تاریخی هم به دستور ای اس ای بود.
4- اکنون برای پیوستن به تیم غنی احمد زی که مسلمانی اش در شک است، بر ضد جهاد و دین مبارک اسلام است، همرزم و همفکر خلقی ها کمونیست ها و پشتونیست ها و حمایت گر بیدریغ طالبان تروریست میباشد بازهم به دستور آی اس آی آخرین استخاره اش را بخاطر پیوستن با این عنصر شناخته شده انجام داده است. ازسوی دیگر حضرت صاحب با این استخاره های شیطانی اش هربار تصمیم تازه برای جنایت تازه میگیرد و امیدوارم که دیگر قادر نباشد اینگونه استخاره های ... انجام بدهد و خدا سخت ازو بازخواست نماید.
پروین-کابل

>>>   ای کسانی که می گفتید اشرف کافر است یا بازیچه ی یهود است...آیا قرآن (نعوذ بالله) از کافر حمایت می کند؟؟؟و دیگر در جواب نویسندگان سایت هم بگویم که ...
((( مگر چه اشکالی دارد که وقتی انسان واقعا در جایی درماند و پس از تفکر بسیار نتوانست کاری کند به خدا وقرآن پناه ببرد و کمک بخواهد؟؟!!! ))) اگر جوابی دارید بدهید
شکرالله

>>>   حضرت پیاده کنندهء آرمان های استعمار گران در افغانستان است.

>>>   ﺻﺒﻌﺖ اﻟﻠﻪ ﻣﺠﺪﺩﻱ... است بخاطر استخاره اش به انسان غیر مسلمان او هم داماد یهودی و فورش سنت پیابری اسلام به 230 هزار دالر جای ﻣﺠﺪﺩﻱ در آتش جهنم است.

>>>   اعضای شبه مسلمان شورای نظار، طرفداران عبدالله برای حفظ قدرت حتی استخاره کردن، عبادت کردن، مسلمان بودن را مسخره میکنند.این خود ثبوت میکند که این گروه رانده شده کمونیست/ شبه مجاهد پیروهیچ دین ومذهبی نیستند. من بایکتعدادپنجشیری ها شناخت دارم، از گفتار و کردار آنها معلوم میشود که چندان پابندی به اسلام ندارند. در پنجشیر، تعداد اندکی مردم به مسجد میروند.
امین آقا از چاریکار

>>>   اول تو سن و سال تو ایجاب نمی کند که یه یک شخص مریض و دست نشانده امریکا خویش را فروختی جای شکی نیست که تو هم از نوکران امریکا بودی و همیش در خدمت یهودی ها قرار داشتی گناه تو نیست تو بادارانت وادار ساخته اند که شخص مریض بانک جهانی خویش را تسلیم نموده و نوکری اش را بکنی ...
سیف الله از عاشقان و عارفان کابل .

>>>   ... با این پیری هنوز هم مثل ... پشت قدرت می دوی، بجای فایده ریشه غنی خشک خواهد شد
. جوزجانی

>>>   فال بین ملا ﺻﺒﻌﺖ اﻟﻠﻪ ﻣﺠﺪﺩﻱ می گویدکه من استخاره کردم که لوار یهودی زن غنی احمد زی را مسلمان و ملکه افغانستان از همین روز اعلان می کنم .

>>>   من به نظری پروین جان صدفیصدموافق ام دوم اینکه سخن اندخویی سخن کفری است نشود به خاطری دوست شیطان خود را کهنگار کند

>>>   حضرت صبغت مجددی تو نمیشرمی عمرت به لب گور رسیده هنوزخمار چوکی ,دالر و کلدار هستی. برایت بسنده نیست همینقدر کلدار و دالر و پوند استرلیگن. آنقدر داری نواده و کواسه ات خرچ کند خلاص نمیشه. کمی خجالت بکش او اجنت سیا و او نوکر بریتانیا. تو کجا برزگ افغانستان هستی سالها خاندان تو بنام اسلام با باداران انگریزی ات معامله کرده حالی در پوست اشرف غنی درآمدی.
امان الله خلقی ازننگرهار

>>>   مجددی قهر نموده بود و قول داده بود که تا کرزی با امریکا معامله نکند از نزد بی بی ملکه انگلیسی خود دوباره به اوغانستان بر نمیگردد/ ولی بی بی ملکه اش دوباره وی را با استخاره انگلیسی از لندن به کابل فرستاد -تا فرزند دیگر انگلیس و پاکستان یعنی غنی کوچی را استخاره نماید.
کابلی

>>>   جناب حضرت صاحب مجددی یک شخص کهن سال بوده حالت ومزاج جسمی وروحی شان در حدی است که درست قضاوت کرده نمیتواند تمرکز قوای فکریشان برهم خورده ازخدمت معاف اند ونسبت کبر سن پیشرفته وشیخ فانی اند نظر شان از صحت قانونی برخوردار نبوده وهم استخاره شان مورد قبول خداوندقرار نمیگیرد بیشک که خداوند(ج) عادل,شنوا,بینا وتوانا است.
بااحترام ملاعبیدالله آخوندزاده کابل.

>>>   استخاره نمودن سنت پیغمبر صلی الله علیه وسلم است. مسلمان مأمور است تا در هر امر از خداوند طلب خیر یا استخاره نماید. اسهزا به سنت الحبیب صلی الله علیه وسلم به اجماع علما کفر است. از دید اسلامی استخاره جناب حضرت صاحب محمود استُ مگر سخنان دیروز اقای عبدالله در مورد استخاره مذموم است. چطور کاندید پیشتاز استخاره را به فال بینی برابر میداند. مخالفت های سیاسی و دید غیر اسلامی مادی گرائی یکطرف - مگر عبدالله عبدالله باید با ایمان خود محتاط باشد. نشود به یک سخن از دین چون تیر از کمان خارج شود. چون جناب خواستار کرسی ریاست جمهوری یک مملکت مسلمان هستند -- باید این اسهزا خود را به مسلمانان روشن نمایند.
کابل

>>>   صبغت الله این پیر دنیا طلب که در طول تاریخ افغانستان نوکرهای در بارهای پادشاهان ظالم برای استخاره فروشی بودند

>>>   صبغت الله مجددي يك انسان ... بي منطق است او بارها دعوى وحى. نخود واستخارهاى... نمود وخودرا را بخاطر قدرت ومتاع دنيا فروخت...
برهانى از جرمنى

>>>   صرف برای کسانیکه به داکتر اشرف غنی تهمتهای پوچ "یهود بودن"!!!! را میزنند یکی شان میگویند " قرآن خوانده نمیتواند" یکی شان میگوید که نماز را یاد ندارد!!!!
اشرف غنی در فقه اسلامی هم ماستری دارند و تا کنون چندین بار اعلان کرده که حاضر است با رقبای خود حتی در شریعت و فقه اسلامی هم مناظره کند!!! انهایی که به او دشنامهای کوچه و بازار میدهند و او را یهود و نصارا میگویند و یقینا از طرفداران داکتر عبالله هستند، بروند داکتر عبدالله را بگویند که یکروز بر خلاف روزهای دیگر به نماز بخیزند بعد از نماز تا ساعت ده صبح خوب به سر و صورت خود برسند و تا که میتوانند "فیشن و میک اپ" خود را خلاص کنند و اعلان کند که حاضر است با داکتر غنی در فقه اسلامی و شریعت مناظره کند تا "سیه روی شود هر که در او غش باشد"!!!!!
چړی

>>>   این یک واقعیت است که استخاره مسلمان به یک فامیل یهود نه مشروعیت دارد و نه ضورت میگرد پس چنین برمی اید که مجددی هم قرار افواهات انگلیس میباشد در غیران یک مسلمان و محاهد به کسی که نتوانسته خانم و اولادهای خود را مسلمان سازد دور از واقعیت است
دوراندیش

>>>   غنی کوچی و تیم چپاول و تداومش داکتر عبدالله را به باد انتقاد میگیرند که نفاق را دامن نزند/ اما این چوچه انگلیسیش یعنی بابای غنی کوچی /مجددی میگوید که عبدالله توان اداره اوغانستان را ندارد؟؟؟آیا این خودش نفاق و شقاق بین مردم نیست که به یک شخصیتیکه بیش از سه ملیون رای مردم را دارد - و مردم حامی و پشتیبانش است- تهمت می بندد.
کابلی

>>>   هر دو کاندید وابسته به بیگانگان هستند.اشرف غنی نماینده خلیلزاد و شما میدانید که خلیل زاد کی است ودر افغانستان چه کرد ؟
عبدالله عبدالله هم اعتماد امریکا را دارد وهم حمایت ازروسها ونمایندکان آنها را دارد. اگر ما بگذشته نچندان دور ...نظر بسیار
کوتاه بیندازیم ، در می یابیم که ملت بیچاره افغان 1000 را نوع جنایات از آنها دیدند وکشیدند وباز هم صبور هستند .
همین... بودند که در تبانی با بقایای رژیم کمونیستی بخاطر غصب قدرت وسلطنت در عرض 10
مردم را آواره و سرگردان و کشور را به گورستان مبدل کردند ، چنان کردند که قلم از بیان آن شرم دارد .
از ملت مسلمان افغانستان خواهش مینمایم به این وطن فروشان رای ندهید . اگر کسی به وطنفروشان
رای بدهد نزد الله مسول است .

>>>   جناب حضرت این را هم بگو که در خریطه های استخاره چه مقدار دالر($) وپوند سترلنگ(L) جا گزاشته شده بود.

>>>   زنده باد تیم تحول و تداوم، تیم مردمی افغانستان، تیم نجات افغانستان.
غیرت خراسانی از پوهنتون کابل

>>>   به ریاست جمهوری اینده افغانستان داکترصاحب اشرف غنی احمدزی چون یک دانشجوی هم میباشد کله فوق دارد به نظرمن قبول است چون عبدالله عبدالله به منفعد خودکارمیکندتشکر.
رامیز حمدرد

>>>   بلی دراول حکومت مجاهدین هم استخاره کرده بود که دوستم بی سواد را بنام خالد بن ولید لقب داد و این بار استخاره ان با میان اوردن اشرف ... است مگر سوال اینجا است که این استخاره را در خانه کعبه نموده ای یا در قصر واشنگتن چرا در کارهای رسول خدا اگر مشکل برایش پیدا می شد دو رکعت نماز میخواند و استخاره میکرد مگر این استخاره تو درقصر سفید بوده ...

>>>   داکتر عبد الله براساس استخاره مردم شریف مسلمان افغانستان ریس جمهور کشور اسلامی ما می شود .
جناب مجددی صاجب

>>>   صبغت الله مجددي اشرف غنی را آرای ای اس ای پاکستان رییس جمهور میسازند. نه براساس استخاره شما مجددی صاحب...باد پاکستان

>>>   صبغت الله مجددي اکثریت مردم میګویند که غنی دارای رسوخ و نفوس مردمی در بین مردم افغانستان نیست

>>>   مجددی شیخ فانی شده و گپ هایش دور از عقل و منطق است، بیچاره مجددی!!! یک ملای هم چند وقت پیش در خواب دیده بود که یک موی سفید نزدش می آید و می گوید که برای سیاف رای بدهید. و او مردم را برای رای دادن به سیاف تشویق می کرد. اکنون ملا مجددی فال دیده که برای غنی رای بدهد . افففف که افغانستان از دست همین انسان های...تباه شد.
عارف حسینی

>>>   مجددی دروغ می گوید هیچ استخاره نکرده و اگر استخاره کنه و استخاره یا فال او به عبدالله بر آید این جناب از عبدالله حمایت نمی کنه پس استخاره اش یک بهانه و عوام فریبی است البته که مردم دیگر فریب نمی خورند

>>>   به جواب "هموطن شما از دانمارک",
هموطن عزیز, اینکه اتهام تان را علیه صبغت الله با "اسناد دست داشته",- چنانچه حقیقت داشته باشد - در اینجا برای دید عموم, پیش نمیکنید در واقع یک جفا است در برابر تاریخ این ملک و حقی که ممکن پایمال شود. آخر شما چگونه به پاس "اجداد" شان ازین کار طرفه میروید ؟ صبغت الله بنابر ادعای شما دین و آخرت و خدا و قران را در برابر ٢٣٠,٠٠٠ دالر فروخته. آیا مردم ما این حق را ندارند که این مدارک را ببینند ؟؟ از شما جدا خواهش میکنم که هرچه درینمورد و یا در مواردی دیگر و در مورد هر کس, کاندید و یا غیر کاندید, که قرار است با سرنوشت مردم بازی کند, از اسناد و مدارک دارید, به شکل مستند درین میدان بریزید.
برادر عزیز, اگر شما درین مورد اغفال کنید یا بترسید, در واقع شریک جرم آقای مجددی هستید. ریشه ی بدبختی مردم ما درهمین است که در مقابل حق تلفی و ظلم و تعدی, سکوت میکنیم. مردم حق دارند که این مورد زنده را به چشم سر ببینند, تا بدانند که این... که سال ها دین فروخته تا شکم را اباد نگه دارد, چگونه دین و خدا و رسول و قران را در بدل ٢٣٠٠٠٠ معامله میکند. گرچه مردم جنس تقلبی این مردک مکار را خوب میشناسند ولی بهتر است که اسناد را هم ملاحظ کنند. یقین دارم که این دزد ها مالیات دولت دانمارک را هم "حلال" گفته با یک استخاره, نوش میکنند. خوب است که این را تعقیب کنیم و درصورت امکان به مقامات و مطبوعات دانمارک گزارش دهیم.
فردین بلوچ

>>>   سلام به همه ملت عزیزم .به جواب جاوید هراتی ... یک روز نه مکتب خواندید و یک روز نه در مسجد بنام نماز و سبق رفتیید تو از استخاره گپ میزنید. درست است بچه مسلمان اگر پنج ساله هم باشداز استخاره و از همه روش و کارکردهای پیامبر بزرگ اسلام میداند. استخاره را کسی کرده که او پیامبر و پیرو همه احکام پیامبر که در قرآن عظیم الشان از طرف پروردگار عالم امر شده است. پیروی کند و همه امر خالق یکتا را بجا بیاورد. استخاره هم نفر متدین بکار دارد شرایط بکار دارد. نه اینکه مجددی هر... اجیر حالا استخاره میکند. تو که استخاره میکیند حالا دخترهایت در کجا هستند و همه اولادهایت حالا در کدام کشورهای دنیا چه میکنند و پول مصرف شان از کجا است. جاوید تو اصلآ از هرات نیستید. تو یکی از جمله مزدوران isiهستید. به هر طرزیکه خواهی جامه پوشی. من از طرز خرامت میشناسم. من نه به داکتر عبدالله بندش دارم و نه به اشرف غنی ولاکن یکدفعه به اشرف غنی رای دادم. اشتباه تاریخی خود را گرفتم و این دفعه به داکتر صاحب عبدالله رای میدهم که ریس جمهور است .مورخ1/3/1393در شبکه تلویزیون ملی خبرنگار پرسان کرد از ملا غنی گفت که شما هر قدرکه پوف و پتاق میزنید و گلون خود را پاره میکنید و میگوئیدکه ملت ملت ملت و ملت رای دادند تقریبآ یکنیم ملیون رای داکتر عبدالله از شما در دور اول پیشی دارد. در همین گپ خبرنگار بکلی ملا اشرف مثل بت سکوت ماند و همین قدر خود را جنبانده گفت که مسله تقلب است در حالیکه تقلب را خود ما بدست مان دستیگر کردیم که یکی از وکلای شورای ملی در یک محل 30هزار رای را در چندین صندوق در ولسوالی موسی خیل ولایت خوست دستگیر کردیم و همه صندوق ها را نزد خود نگاه کردیم وکیل صاحب هم بسیار فرت جرت کرد که من یک وکیل هستم .ما گفتیم وکیل هم که باشید. همین صندوق ها را در گردنت آویزان نمیکنیم آبرویت است .منطقه را ترک کن که آبرویت را میبریم حالا ملا اشرف گپ از تقلب رای داکتر عبدالله میزند. احترام به همه ملت عزیزم وکارمندان محترم شبکه afghanpaper.
سیدحبیب ازکابل زیباباشنده ناحیه هفت کابل.

>>>   مجددي صاحب اشرف غنی ضعیف البنیه در طول چهل سال زن یهودی و اولاد خو د را نه توانست که مسلمان بسازد آیا حیثیت و آبروری این کشور اسلامی ما را نگهداشته می تواند؟

>>>   مردم دیگر بازی ...شما را نخواهد خورد ، در وقت غم و اندوه ما در دانمارک عیش و نوش میکنی و وقتیکه انتخابات را نزدیک دیدی و زود خود را رسانده و استخاره میکنی ، اینگونه سو استفاده از نام اسلام عوقب بدی در پی دارد ، در حالیکه من میفهمم که نه کدام پایگاهی اجتماعی داری و نه زور و قوت ،در آینده نزدیک انشاالله که گلم تان جم خواهد شد انشا الله ، باز اگر وقت داشتی در آنوقت یکبار دیگر نیز یک استخاره کن
اجمل(پنجشیری)

>>>   جادوگری آقای مجددی خوب است که سرنویشت مردم را هم تعین میکند.
عصتمیان

>>>   خداوند این اشخاص را هدایت کند اینها دین را مثل خود به مسخره میگیرند

>>>   آقای مجددی صاحب تو که فرد ملا و عالم هستی مسئله ریاست جمهوری با استخاره و امثال این امور حل نمی شود. در این امور مصالح ونیاز های اجتماعی، فرهنگی و ملی کشور از یک طرف و صلاحیت فردی که رئیس جمهور می شود از طرف دیگر نقش اساسی دارد شما باید شناخت لازم هم از افراد کاندید شده ها و هم از وضعیت فرهنگی، دینی، فرهنگی و اجتماعی کشور داشته باشد و آنگه تصمیم شفاف بگیرید. اگر این کار تو درست باشد باید تمام مردم در پای صندوق های رای گیری استخاره کنند و سپس بر طبق استخاره رای بدهند!!

>>>   افرین بر مجددی صاحب

>>>   آقای مجددی صاحب تو یک فرد ملا و عالم نستی یعنی با این استخاره به طرفداری فرد غیر مسلمان و هم سفره یهود اسراییل جهاد مقدس مردم افغانستان را زیر سوال بریدی و خدشه دار ساختی ...

>>>   گويند كه روزي ابليس بر حضرت مسيح (ع) وارد شدي و از وي پرسيدي تا چه اندازه به خداوند اعتماد و ايمان داري؟
حضرت مسيح فرمودي تمام كارهايك را به پشتوانه و اعتماد از او انجام دهم.
گفت: پس اكنون از پرتگاه خود را بيفكن و خداوند را آزمايش كن ببين آيا او تو را نجات ميدهد؟
فرمودي: اي ابليس رانده شده، خداوند مخلوقش را بيازمايد نه مخلوق خالقش را

>>>   صبغت الله مجددي استخاره شما بیجا است و اکثریت مردم میګویند که غنی کوچی پاکستانی دارای رسوخ و نفوس مردمی در بین مردم افغانستان بخاطر زن یهودی آن نیست.

>>>   این مجددی خود را آورنده وحی به مردم افغانستان معرفی کرده است او خدا ! مجددی که واقعاً من قبلاً خیلی برایش احترام داشتم ولی اکنون از این حرفهای ...بی معنی اش خیلی متنفر هستم ...

>>>   حضرت مجددی درست فرمودند، تمام رهبران جهادی مانند شخص مجددی صاحب ، پیرسیداحمد گیلانی، استاد خلیلی،مولوی صاحب دین محمد وبا تیم تحول و تداوم هستند، با پیوستن محترم احمد ضیا مسعود این تیم قوت بیشتر گرفت چون شخص ضیا مسعود یک شخصیت مورد قبول همه است، برادر قهرمان ملی و داماد ربانی صاحب پس هیچ جای نمی ماند که ما جز این تیم به کسی دیگر رای بدهیم جز تعصب. زنده باد تیم تحول و تداوم

>>>   اشرف غنی تحصیلات بالای دارد یا عبدالله ؟؟؟؟

>>>   انما الاعمال بالخواتم حدیث پیامبر است که یک مسلمان تا اخرین لحظات عمرش کاترهای خوب مینماید تا اینکه میان او وقبر یک بلیست میماند ناگهان عملی از او سرمیزند که سبب رفتنش به دوزخ میگردد میترسم که مجددی هم ازان جمله نباشد ایشان چندی قبل به دبی امدند واز تجار حدود یک ملیون دالر جمع نمودند که من نا راضی های حکومت را جلب وجذب مینمایم مثل اینکه کسی را پیدا نتوانستند ان مبلغ ومبالغی بیشماری دیگر از بودیجه ای عودت کنندگان نزدشان مانده که انشا ئالله امام مهدی {ع }با ایشان محاسبه خواهد کرد در گذشته ها هم هیچ عملی قابل قدر وشایسته ای را انجام نداده اند که رویش حساب شود ودر خطابه ای خود از تسلیم نمودن مسالمت امیز قدرت یاد نمودند که کاملا دروغ میباشد تا اخرین لحظه هم کوشش نمودند که در قدرت بمانند که فرصت نیافتند وبلاخره ارگ ریاست جمهوری و دار و ندار انجا را چپاول نموده رفتند و در زمان جهاد هم همیشه از هوا خواهان غرب و از گردانندگان سیاست های دشمنان اسلام به حساب می امدند
تبنگ چی

>>>   ... با استخاره می خواهد سرنوشت یک ملت را تعیین کند.

>>>   حضرت صاحب صبغت الله مجددی یا این کارت فرمان استعمار گران را به خوبی ادا کردی . فردا پیش خدا چه جواب خواهی گفت که تو برای خوش خدمتی به بادارانت از نام اسلام سوء استفاده می کنی .تا مانند اسلافت در بدل آن مستمری دریافت کنی وبه خاطر دنیا دین را بر باد کنی. مجددی زمان که در پاکستان بود وامریکا بغداد مرگز تمدن اسلامی را بمبارد می کرد ،به کمک امریکا شتافت ودر تخریب بغداد در صف یهود ونصا را ایسناد. این دفعه اول مجددی نیست، که از یهود ونصارا حمایت کرده باشد. در طول تاریخ این خانواده به نفع استعمار گران، صف خودر ا از صف مسلمانان جدا نموده ودر بدل آن معاش مستمری دریافت نموده اند.

>>>   جناب محترم مجددی صاحب!
اگر میخواهی از این اعتراضات هموطنان خود تبرئه شوید لطفآ 2 استخاره دیگر هم آنجام بدهید که اجمالی 3 استخاره میشود بعد از اسخاره سوم نتیجه را،اعلان کنید شاید در استخاره اول شما نسبت کهولت سن متوجه نشده باشید ...

>>>   حضرت مجددی اشتباه محض کردن و درست نفرمودند، تمام رهبران جهادی استخاره شخص مجددی صاحب را به یک فرد غیر مسلمان داماد و هم نشین یهود و اسراییل حمایت نکرده اند.

>>>   جورج بوش هم تحصیلات بالا دارد اشرف غنی تحصیلات بالای دارد ولی بدر ملکت ما نمی خورد و ما خود ما صد ها تحصل کرده مسلمان مانند داکتر عبدالله نسبت اشرف غنی کوچی پاکستانی گرده بهتر داریم

>>>   اشرف غنی تحصیلات بالا دارد

>>>   سلام دوستان ! خواند نماز به صدق دل به نزد خداوند(ج) مشکل کشای هر مسلمان است . اما حکم حضرت صاحب مجددی از روی نماز نیست بلکه به نظری بنده حقیر دیکتی شده بیرونی ها میباشد که از خارج تشریف آورده است ودر حالیکه داکتر عبدالله 45% رای را دارد و رقیبش 31% را ی را دارد این چگونه پیش بنی است ودر حالیکه رای زلمی رسول و گل آغا شیرزی که 13% جمع 45 % مساوی میشود 76% در دوری دوم اتخابات به نفع داکتر عبدالله . نباید از نماز حقیقی و از اسلام عزیز سوی استفاده های نا جایز صورت گیرد . آرزوی ما مردم از حضرت صاحب یک حکم علمی و منطیقی آرزو داشتیم نه این که خود را زیر باری منت هر شخص قرار داد . یادم آمد مهر در قران شریف و آوردن حبیب الله کلکانی توست همین اشخاص و پیش خدمتی به نادر و شهادت خادم دین رسوالله(ص) در ارگ . آقای مجددی صاحب قرن 21 است یعنی بیداری اقوام تحت ستم نه فریب دادن و باور کردن حرف های دروغین و مخشوش ساختن ذهنیت جامعه . ما باید حرف های صلح بزنیم نه حرف های تفریقه . وسلام
( سیفی )

>>>   .. جالب است استخارۀ تو یک بازنده را برنده خواهد ساخت ؟؟؟؟؟؟ آینده ثابت خواهد ساخت؟؟؟؟؟؟همانگونه که حکمتیار- سیاف - دوستم - اسمعیل خان - شیرزی و ده ها تن سرشناسان دیگرکه مردم فکر میکردند اینها کسانی هستند که ملت بالای آنها اعتبار دارد و رای ملت پیش اینها است... مشت شان پیش مردم باز شد و سکه شدند و حتی در ولایات که فکر میشد رای اول را دارند مردم برای شان رای نداد و به داکتر عبدالله رای داد و آن بیچاره ها سکه شدند. شما جناب استخاره ، شما جناب برنامه محور و شما جناب استفاده جو از تخلص پاک...... مشت شما نیز بزودی باز خواهد شد و سکه خواهید شد زیرا شما با یک رهبر عصبی همسو شده اید.
با احترام یما از کابل جان

>>>   جناب مجددی شما با یک رهبر عصبی کوچی همسو شده اید.

>>>   آقای مجددی بهترین کار را کرده، زیرا برای یک مسلمان در همچو موارد بهترین کار استخاره و کمک خواستن از خداوند است تا او را در تصمیم اش کمک کند، و باید گفت که داکتر عبدالله هم چندان گذشته روشن ندارد که لیاقت و شایستگی وی را برای رئیس جمهور شدن نشان دهد. جز اینکه در جنگ تمام عمر خود را سپری نموده است. به هر حال به نظر من استخاره در هر مورد زندگی برای یک مسلمان واقعی کمک خواهد کرد تا تصمیم درست بگیرد.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است