فرمانده زرداد به کابل بازگشت
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۴۶    ۱۳۹۳/۲/۲۲ کد خبر: 71795 منبع: پرینت

شنیده می شود فرمانده زرداد که در انگلستان زندگی می کرد، بر اساس دعوت داکتر عبدالله به کابل بازگشته است.

مسوولین میدان هوایی کابل گفتند که فرمانده زرداد سه روز قبل ساعت ده صبح به کابل بازگشته است و موتر های شخصی داکتر عبدالله به استقبال اش به میدان آمده بودند.

داکتر عبدالله باور دارد که فرمانده زرداد می تواند آرای لوگر و سروبی را به داکتر عبدالله بیآورد.

فرمانده زرداد فعلاً در حصه سوم خیرخانه سکونت دارد.

فرمانده زرداد در گذشته قرار بود برای محاکمه جنایات جنگی به کابل فراخوانده شود و یا در لندن محاکمه گردد.

زرداد در اوایل دهه 90 بخشی از شاهراه تجارتی کابل- جلال آباد را در کنترول داشت.

از زرداد قصه های متفاوتی نقل می شود که همگی آنها حکایت از جنایت های جنگی مانند: چور و چپاول، دزدی، قتل و جنایات دیگر دارد.


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   قومندان زرداد یک شخص صادق به وطن میباشد که هفته گذشته از انگلیس به کابل آمد چون قومندان صاحب در لوگر ،سروبی و چهار آسیاب از نفوذ بالای برخوردار است و میتواند رای زیادی را نصیب داکتر صاحب عبدالله عبدالله بکند و تبصره های دیگر همه و همه توطیه بیش نیست ،برای تخریت تیم اصلاحات و همگرایی
اجمل(پنجشیری)

>>>   زرداد قاتل و غارتگر و امثال هم در جمع حکمتیار و قطب الدین هلال هستند که از اشرف غنی کوچی اعلام حمایت نموده اند، چنین افراد...در محور سیاسی داکتر صاحب عبدالله عبدالله رئیس جمهور آینده افغانستان جای ندارند.
کابلی

>>>   عبدالله بخاطر بدست اوردن رای چه کارهای را که نمی کند زرداد قاتل است که خون هزاران هم وطن ما را ریختانده است مانند دگر دوستان نش
... به این سیاست که بخاطر رای دست به چه جنایات می زنند

>>>   شما فکر میکنید که خود عبداله و شریکایش بهتر از زرداد اند.همه و همه دزدان رهروان و شاگردان مکتب ... شما بیبنید امروز در کابل چند نفر دزد از شمالی و پنچشر که حمایت حلقه فهیم را دارند مرتکب چه جنایات که است نمی شوند.از دزدی و ادم ربای گرفته تا هزاران رسوای دیگر..

>>>   اجمل پنچرمین زرداد در لوگر،چهارآسیاب و سروبی هیچ نفوذ ندارد . در نقاط مذکور مردم طرف دار متفکرجهان داکترصاحب اشرف غنی احمدزی است.

>>>   زرداد جنایت کرده اما یهود نیست

>>>   قوماندان زرداد راخوب میشناسم یک قوماندان گروه مافیا وقاتل و دزد بزرگ بود واوازطرف عبدالله وجمعیت اسلامی حمایه میشد. وبه تیم عبدالله باج وخرچ میداد به نظرمیرسداگرهمین تیم چپاول گر عبدالله به قدرت برسد حال مردم بیچاره ماچه گونه خواهدبود. خیر است خداوندمنجی است
کل چرتگوی

>>>   زرداد خبر شده که یهود ها افغانستان را اشغال میکنند وبچه ببرک مارمل میخواهد دوباره افغانستان را بفروشد آمده تا ازکشور دفاع کند

>>>   اجمل خان برايت مبارك

>>>   زرداد سالها قبل از تیم اصلاحات و همگرایی موجود بود.از قصه های زرداد و قصه سگ زرداد تمام هموطنان ما مانند قصه های فلکلوریک اگاه اند.دیده شود زرداد و سگش چه خدمتی دیگر برای این ملت زخمی کرده میتوانند.

>>>   عقب گشتن به جنایات 1372

>>>   حال رزداد و داکتر عبدالله با ملت هیچ فرق ندارند هر دو در جنایات جنگی سیم بودند وباز هم با یک دیگر کله به کله شدند. باید که داکتر عبدالله بداند که ملت دیکر با ... نه میرود و راه خود را شناخته است ورز داد دیگر زرداد سالهای ۱۹۹۰ نیست او یک متهم جنگی وفرقی بوده ودست های او به خون وجنایت مردمی وملی اغیشته شده و محکمه جنایات جنگی انتظار محکمه اش را میکشد.

>>>   وای به حال این ملت که هنوز هم عدهء به زرداد و سگش اعتماد میکنند. وبه همراهان ان یعنی به عبدالله شورای نظار رای میدهند.بسیار جای خجالت و تاسف است.شعور این عده افراد را چه شده!!؟

>>>   كاش اميرحبيب الله كلكاني هم زنده ميبود

>>>   این یک دروغ محض است، تا جائیکه بنده خبر دارد و یکی از اعضای ستاد داکتر صاحب عبدالله میباشم، هیچ خبری ندارم و حتی اینکه این خبر را با خود داکتر صاحب در میان گذاشتم و داکتر صاحب در جوابم گفت که هیچ وقت خودکشی سیاسی نمیکند

>>>   کل چرتگوی جان... جای اصلی شما خو پاکستان است نی افغانستان یا خراسان زمین از خاطر شما مردم است که در کشور معامله میشود همیشه معامله کردید باز هم میکنید شما مردم از... خانه از وطن از اسلام تیر هستی مگر از چوکی یا از قدرت نی همه مردم افغانستان شما ها را میشناسد شما همان کسانی نیستی که در وطن تان روس حمله کرده بود شما فرار کرده بودید از یادتان رفته که این وطن را از ابر قدرت جهان دراکتر عبدالله عبدالله و پیروانش نجاد داد و حالا شما آمده اید سخنان بیجا بیجا میزنید وای به حال شما معامله گران
فخری

>>>   اجمل!
تو خو بیسار یک آدم بی...بودی و تابه حال همه موضوعات را که نوشته کردی من خوانده ام و همیشه جانبدارانه قضاوت کردی و حالی هم از زرداد قاتل و دزد تعریف های زیاد بی معنی کردی چرا که حالی او به نفع کاندید دلخواه تان میخواهد فعالیت نماید. در حقیقت خودت هم با خبر استی از جنایات این خائن. در صورت که عبدالله بخواهد به حمایت این شخص ... به پیروزی برسد پس گفته میتوانیم که حکومت از عبدالله نه بلکه از دزدان، قاتلین و غیره وغیره مانند زرداد... میباشد. وای به حال کسی که به این چنین کاندید که رای خود را به زور زرداد و امثال آن میگیرد و برنده میشود و وای به حال مردم بیچاره که باز گذشته سال های 1371 الی 1375 بالای شان میاید. بازهم میگویم اجمل خان یا اینکه سن بسیارکوچک داری که از ظلم و جنایات زرداد خبر نداری و یا هم اینکه بخاطر پیروزی داکتر عبدالله از همه چیز چشم پوشی میکنی ،که این چنین اشخاص را دراصطلاح عام ، شخص منافق مینامند.

>>>   در صورت که این شایعه حقیقت باشد ، فرق بین داکترصاحب عبدالله و زرداد وجود ندارد ، و حمایت زرداد از عبدالله در حقیقت حمایت از جنایت است. و من شخصا از طرفدارن و حامی در دور اول انتخابات از داکترصاحب عبدالله نفرین خود را اعلام میدارم.

>>>   معلوم شد که داکتر عبدالله بیشتر و بیشتر در فکر خود است نه ملت نه وطن.شما فکر میکنید که خود عبداله و شریکایش بهتر از زرداد اند

>>>   این قوماندان مربوط گلبدین است نه جمیعت ،گروه حکمتیار مسوول همه جنایات جنگی وی است.

>>>   دوستان عزیز هوشیاری کامل تان را نسبت به توطیه های جانب مخالف حفظ کنید
اجمل(پنجشیری)

>>>   با تاسف که حالا دبل عبدالله حتی محتاج کمک یک آدم کش راه گیر که حکایت های جنایت او ثبت تاریخ است گردیده دبل عبدلله از خداوند غافل است و به شهرت افراد خاین و جانی پناه میبرد من در دور اول متاسفانه به او رای داده بودم و لی با این عمل انشا الله ارمان پیروزی را به گور خواهد برد

>>>   اجمل پنجشیری
گمان نکنم که چیزی بنام ... و یا هم حیا در قاموس وجدانت وجود داشته باشد از کی یاد و دفاع میکنی ؟

>>>   دشمن چون از این حمایت گسترده مردم از محترم داکتر عبدالله شوکه شده حال دست به...پروپاگند زده ولی مردم ما کاملا بیدار ومتوجه دسایس شوم دشمن میباشند.پاینده باد وحدت ملی ما.
افغان

>>>   نوشته بالا از بنده نمیباشد ، کدام شخص مغرض از نام بنده سو استفاده میکند
اجمل(پنجشیری)

>>>   این شایعه در قبال داکتر صاحب عبدالله کاملاً بی اساس است داکتر عبدالله ضرورت به ارای اضافی ندارد اگر انتخابات به دور دوم هم برود همین رای که داکتر عبدالله دارد برای برنده شدنش کافی است چون در دور دوم هر کاندیدی که بتواند بیشترین رای را بیاورد برنده است بناً عبدالله انقدر درمانده وبیچاره نیست که دست به دامن هر... بزند در ضمن زرداد یکی از قومندانان مورد حمایت و بچه خوانده وحید الله سباوون است که این موضوع را همه دوستانیکه با احزاب سر وکار دارند به خوبی میدانند که قومندان زر داد به دستور وحید الله سباوون در منطقه سروبی دست به چپاول وغارت اموال مردم میزد اگر زرداد به کابل هم امده باشد بنا به دعوت وحید الله سباوون امده تا برای اشرف غنی کمپاین کند .
قیومی از کابل

>>>   قوماندان صاحب زرداد یک شخص وطن دوست و صادق و خذمت گار وطن است. در وخت جهاد به افغانستان خصوصا به کابلیان زیاد خذمت کرده است . انشالله در حکومت داکترعبدالله به مقام وزارت داخله ویا هم والی کابل میشود بخیر .
اوریاخیل از ستاد انتخاباتی ع ع

>>>   با تاسف که زرداد هم نمی تواند به عبدالله خدمتی کند . زیرا توطیه های بزرگ دیگر در حال انجام پذیرفتن است.به اوضاع و احوال ولایات کنر، ننگرهار، لغمان، قندوز، قندهار، زابل، ارزگان، پکتیکا، فراه، هلمند و نیمروزکنر، ننگرهار، لغمان، قندوز، قندهار، زابل، ارزگان، پکتیکا، فراه، هلمند ، نیمروز وپروان توجه کنید!

>>>   داکتر عبدالله یک ملیون رای از حریف خود کم ندارد که دست به دامان هرکس شود. مطمین باشید که این کار کار اشرف غنی است. اشرف غنی که همرای دوستم که صد قومندان مانند زرداد داشت ایتلاف کرد حتما دست به دامن زرداد بخاطر ولو یک هزار رای هم میگردد.
با احترام ولید احمد درانی پوپلزی

>>>   خداوند زرداد رابرای قصاص به افغانستان بر گشتانده. شما شاهد رویداد های صرف جند روز اینده باشید.

>>>   بلی ازداکترصاحب عبدالله بعیدنیست که تمام مجرمین رادوبارره برای بقایش بدورخویش جمع کند.

>>>   زرداد اگر بکابل آمده باشد، به دسیسه انگلیسها امده و او بوسیله باداران ای اس ای خود که گلببو و قطبو میباشد حتما دعوت شده ، او از داکتر عبدالله چنان میترسد که... از شیر، و من معتقدم که مردم اور را رها دادنی نیستند شاید به زودی به فاتحه اش دعوت شویم و یک پلاو شکم سیر نوش جان کنیم!
نعیم عطارد

>>>   کاملاً هویداست که دبل عبدالله یک ...ملی هست و برای حصول قدرت از هیچ نوع حیله و مکر و چال و نیرنگ دریغ نخواهد ورزید. زرداد خان که یک قاتل جهان شناخته بوده و حتی باید در لندن محاکمه میشد و هیچ یک فرد این کشور از وی خاطره خوشی در ذهن ندارد، را برای حصول چند رای برای خود جلب کرد. وطنداران محترم: ماهرانه و با تفکر رای دهید، هیچگاه ... کشور را اجازه ندهید تا دهه هفتادم را بار دیگر تکرار کند و یا اینکه بواسطه رای شما به قدرت برسند. یک مشت کوبنده را به دهان ... بزنید تا برای ابد و ابد برایشان درس باشد واقعی و تلخ!!!
افغان

>>>   بـــــه جـــــاويـــــد !
امير عبدالرحمن خان در كتاب خاطراتش چنين مي نويسد : من از هيئت انگليس خواهش كردم هرچه زودتر بيايد وتكليف مرز را مشخص كند بعد از اتنظار زياد ديورند وزير خارجه هندوستان آمد و مرز را تثبيت كرد من به پاس خدمات او مدال طلائي را به اودادم و هيئت همراهش را هم خلعت دادم مرز مردمان قبايلي را كه به ياغستان معروف است از ما جدا نمودند اين مردم مانند دوره جاهليت عرب زندگي ميكنند اكثرا مصروف غارت هستند و به اين راضي نميشوند كه زير سايه قانون زندگي كنند در مقابل علم و صنعت تعصب دارند در زمستان كه اب و هواي افغانستان سرد است اين مردم ميرفتند به جنرالان انگريز خود را همكار و تابع آنها اعلان ميكردند و پول و خلعت مي گرفتند و در بهار كه هواي ملك ما گرم و مساعد بود مي آمدند از من پول و خلعت اخذ كرده خود را رعيت من معرفي ميكردند ومن ميدانستم كه اين مردم بايد همچنان ياغي زندگي كنند ودر مقابل پول به هركه كه مي خواهند خود را بنده و رعيت به دروغ و منافقت اعلام ميكنند اما در قفا خيانت ميكنند ....
زمري خوستي

>>>   زرداد را به آورده اند که در باز تقسیم قدرت مانند سالهای 70 توسط ... آغاز میشود ، هرچه میخواهی میتوانی بکنی ، ولی بیخبر از این که طبق روحیه که مردم به دور دوم انتخابات دارند اشرف غنی احمدزی پیروز میدان است زرداد و مانند او به محاکمه کشانده خواهد شدند.
ثریا

>>>   داكتر صاحب عبدالله بايد حبيب استالفي راهم از چنگ پوليس آزاد سازد چون او هم از خود است

>>>   زرداد هم مثل دیگه... یک شخص قاتل، غلام کشور های خارجی، دزد ... بالاخره باید گفت که یک شخص است که مردم غیور افغانستان از او نفرت دارد.
ما مردم شریف کابل از... خسته شده ایم ما دیگه ... را نمی خواهیم. زنده باد اشرف غنی دشمن جنگسالارا.
غیرت خراسانی از پوهنتون کابل

>>>   بلی از قبل معلوم است که داکتر عبدالله عبدالله با اتکا بر سرگروپان ...جمعیت اسلامی به کمپاین پرداخته بود، سرگروپان ... در هر جا مردم را با تهدید مجبور میساختند تا به...کلان شان رأی بدهند اما مردم با وجود تهدید از ... متنفر اند، زرداد جنایتکار خود بپای خود برای محاکمه آمده است، او محاکمه خواهد شد امروز و یا فردا
م. زرغون

>>>   ...فاشیست های قبیله گرا در توطیه و تقلب دست بالا را دارند...زرداد مربوط گلبدین است نه جمیعت ،گروه حکمتیار مسوول همه جنایات جنگی وی است. شورای حزب اسلامی حمایت از چوچه یهود ..میکند٫ از همین لحاظ انگلیس زرداد قاتل و غارتگر و امثال شان در جمع حکمتیار و قطب الدین هلال هستند که از اشرف غنی کوچی اعلام حمایت نموده اند، چنین افراد جاهیل و قاتل در محور سیاسی داکتر صاحب عبدالله عبدالله رئیس جمهور آینده افغانستان جای ندارند. تمام افراد فاشیست٫ ... و نامسلمان مانند یون٫ طاقت٫ ووو غیره ...همرای اشرف غنی بوده که نتجه غیر از رسوائی شان چیز دیگر نخواهد بود.
سلیم کابلی

>>>   کشور های غربی خانه همه قاتلان جنایت کاران دزدان تقلب کاران قاچاقبران مواد مخدرکسانیکه بالای زنان واطفال تجاوز میکنند .... میباشد ببینید خلقی ها وپرچمی هاییکه صد ها هزار انسان رادرافغانستان زیر بلدوزر کردند درهمین کشور های غربی پناه داده شدند کسانیکه ده ها و صدها ملیون دالر افغانستان را اختلاس و دزدی کردند توسط همین کشورها حمایت میشوند و پناه داده میشوند قاچاقبران بزرگ مواد مخدر که در افغانستان تعقیب میگردند در غرب پناه داده میشوند زرداد و مانند آن صدها و هزاران جنایتکار دیگر در همین کشورهای غربی پناه داده میشوند و حمایت میگردند نمیدانم اروپا و غرب مکان قاتلان و جنایت کاران است یا کشور های حامی عدالت صلح وبی انصافی؟؟؟

>>>   زرداد به دعوت اعضای شوراهای حزب اسلامی که اخیرآ با غنی کوچی یکجا شده اند- به کابل آمده و او نیز عضو هیت سروبی ویا عضو شورای سروبی در مجلسیکه بمناسبت اعلام حمایت شوراهای گلبیدینی از غنی کوچی در کابل برگزار شده بود- سهم داشت.چرا برف بام خود را به بام دیگران میاندازید؟؟؟؟؟؟
م.ن از سروبی

>>>   هههه زرداد یک خاین است که انگلستان او را اجازه بیرون شدن نمیدهند؛دروغ گویید که به راست جور اید.
عباس

>>>   عبدالله به زرداد و امثال آنها ضرورت ندارد واضح است که اشرف غنی احمدزی از زرداد دعوت نموه است

>>>   اگر عبدالله نام باجعل کاری برنده هم شود، حکومتش 3 ماه دوام نخواهد کرد. دلایل آن:
1- امریکایی ها متوجه اشتباهات خودشده دیگراز پنجشیری ها وعبدالله نام حمایه وسیع نمیکند.
2- دیگر سالهای بعدازسقوط حکومت شهید دوکتور نجیبالله نیست. حالا شرایط به نفع شورای نظار نبوده و شورای نظاربه سرکردگی عبدالله، قانونی وبی قانون نمیخواهنذ فصرهاو شهرک هایشان تخریب شده دوباره محتاج توت وتلخان شوند .
حاتم بیگ

>>>   نه از کابل است، نه غیرت دارد، و نه هم خراسانی است۰ مانند خود غنی اصلاً از آنطرف خط سرحدی دیورند است۰

>>>   زرداد دزد و رهزن سروبی با بقیه دزدانش در گروپ هلال همه به غنی پیوسته اند۰

>>>   دروغ گفتن هم اندازه دارد شما ها یادتان رفته که زرداد خودش میگفت اول گلب الدین بعدش من خودم هستم بعد از گلب الدین حکمتیار چرا به جمیعت اسلامی نسبت میدهید داکتر صاحب عبدالله نیازی به این قاتل نداره این یهودی است که دنبال طالبان مزدور است نه دیگران
با احترام سمیع نظیری از پنجشیر

>>>   اگر راست باشد که زرداد وسیله داکتر عبداله دعوت شده باشد این عمل اعلان دشمنی بامردم شریف افغانستان است.مردم گرچه فعلا امکاناتی ندارندودولت حامی منافع شان نیست تا انتقام شانرا ازقاتلین شان بگیرند ولی هیچگاه هم آنها را نخواهند بخشید. هر آن هموطنی که دران سالها از مسبر سروبی رفت و آمد کرده باشد جنایات نابخشودنی زرداد را به چشم وسر مشاهده کرده است قصه های سگ زرداد را هر هموطن شنیده باشد.
کوهیر

>>>   تبلیغات سو و ناجوانمردانه

>>>   اين اچــــــمــــل پــــــنــــــــجـــــــابي نه... دارد نه وجـــــدان يك جنايتكار و يك دزد سرگردنه را صادق و وطنپرست مينامد اجمل چندساله است؟؟‌ شايد سنش كم باشد و آن سال ها را بياد ندارد ؟

>>>   اجمل جان میخواهم بگویم که یا خودت پنجشیری نیستی و یا اگر استی سن شما زیاد خورد باشد من به عنوان یک کوهدامنی این زرداد را بخوبی میشناسم که هزاران نفر از مردم شمال را کشته و قاتل مردم شمال است (بلخصوص پنجشیری ها) وی یک نفر داشت بنام سگ زرداد که یک اصلا" انسان نبود و بخاطر پول اکت سگ را میکرد. و اگر داکتر صاحب عبدالله این شخص قاتل را در تیم خود جا بدهد به هیچ وجه مردم شمال کابل (کوهدامن برایش رای نخواهند داد و همچنان رای خودرا درشمال افغانستان نیز از دست میدهد. ولی باز هم من فکر میکنم که زرداد چند سال قبل در لندن محمکه شده و هنوز هم در زندان به سر میبرد. و این شاید یک شایعه از تیم های مخالف اصلاحات و همگرایی باشد که تیم داکتر صاحب را بدنام کنند. و خواهش من از شما اینست که بخاطر یک قاتل کمپاین نکنید.
یما از کانادا

>>>   بلی حقیقت دارد داکتر عبدالله می خواهد دوباره پاتک سالاری به میان بیاورد زیرا خودش هم از جمله پاتک سالار و جنگ سالار بود باز هم همان جنگ سالاران قدرت را به دست گرفت و همان خرک و درک است
شغنانی کابل

>>>   بی شک دزدان پدرمیراث جمع شدند . این زرداد بود که دروندگیری راه جلال آباد ازآدم سگ آدمخور داشت هرکس پول نداشته باشدآدمخورش مانتدسگ دهان میزد تا پول پیداکنی . اودرمنطقه خودهمان سگان راهنوزهم دارد. اگرتمام سگان ولگردخودرا جمع کند درجمع سایردزدان ازآرای دزدان یک حکومت دزدامکان پذیراست.
ازفاریاب

>>>   قومندان زرداد و قومندان قلم (به گمان اغلب پسرکاکای زرداد) از جمله قومندانان حزب گلبدین حکمتیار بودند که اول در چهارآسیاب و بعد هم در سروبی جابجا شده بودند. قومندان زرداد در پاتک (پایگاه) خود در سروبی موتران مسافرین را ایستاده میکرد و از آنها پول میگرفت. زرداد یکی از نفر های خود را بنام سپی (سگ) یاد میکرد وی در گردن سپی ریسمانی را بسته بود و وقتی مسافران به وی پول نمیداند به سپی امر میکرد تا مسافر را بخورد و این سپی واقعآ از پای و دست مسافران دندان میگرفت.بعد از شکست نیروهای حکمتیار، زرداد به انگلستان فرار کرد و در آنجا یک رستورانت (پیتزا فروشی) داشت تا آنکه یک افغان که جنایات وی و سپی اش را تجربه کرده بود، وی را شناخت و به پولیس معرفی اش کرد. زرداد محکمه شد و در جریان محکمه از طریق تماس های ویدیو فون، شاهدان دیگر از افغانستان نیز بر ضد جنایات زرداد شهادت دادند. زرداد مجرم شناخته شد و محکوم به زندان شد.

>>>   اینها هم عجب چیزای مینویسه فرمانده او برادر فرمانده کسی است که در رشته خود تحصیل کرده باشه این خودش حیران میشود که فرمانده چی معنی دارد برایش سر دسته بگو بعد متوجه میشود. خدا کند که باز یکبار همان پاتک بازیش یادش بیاید وبه سروبی بیاید .

>>>   اصلا این واقعیت ندارد که داکتر عبدالله از زرداد خائین ودزد حمایت کند زرداد یک انسان نی بلکه... است اویک جنایت کار نزد مردم افغانستان است وزرداد نفر درجه یک حکمتیار است این واقعیت ندارد که با داکتر عبدالله یکجا شود . چون زرداد را باید در افغانستان محکمه کنند و در چهارراهی پل خشتی بدار آویزان کنند تا عبرت دیگران شود نه اینکه یک کاندید از او حمایت کند زرداد را هیج کس در افغانستان خوش ندارد همه میخواهند باید اعدام شود بخاطریکه بسیار مردم ما را بی رهمانه کشته است. اگر داکتر عبدالله به او و امثال اینها ضرورت ندارد که از او حمایت کند چرا که زرداد خودش دربین مردم ما جای ندارد چبرسد به اینکه از او کسی طرفداری کند و روی کدام ملحوظ این حرف را میزنید که داکتر عبدالله از او حمایت میکند این کاملا یک دروغ معض است...حالا میفهمن که داکتر عبدالله برند است این حرفها نوشته میشه ولی مردم ما خودشان میفهمن که کی خائین است وکی وطن دوست .
بابه گلکی

>>>   به اطلاع عموم مردم شریف کشور!
چندیست که تعداد از افراد استفاده جو از آدرس های مجهول در صفحات مجازی فیسبوک ادعا های دروغین در مورد ار تباط تیم اصلاحات وهمگرایی با قوماندان زرداد و دعوت او به افغانستان نموده اند. قسمیکه موقف روشن و مواضع اصولی ما هویداست این هیاهوهای بی اساس و دروغین را از ناسالم ترین شیوه مبارزات مدنی انتخاباتی دانسته مردود میشماریم. مردم عزیز افغانستان با رعایت اصل تفکیک و گزینش انتخاب شان را در مرحله رای دهی تبارز داده شفافیت و مسالمت آمیز بودن مبارزات انتخاباتی ما را تصدیق نموده مهر صحت گداشتند. چنانچی تیم اصلاحات و همگرایی بامشارکت مردم شمول در روند شفاف انتخابات پیام دیدگاه مواضع و برنامه مشخص در قسمت نشریات در رسانه های ارتباطات جمعی داشته است که همه ی این معلومات را فقط در وبسايت ها وصفحات رسمي مربوط به تيم اصلاحات وهمگرايي قابل دریافت و اعتبارمیباشد. تیم ما با کوشش خستگی نا پذیر درقسمت تامین وحدت ملی و حل مشکلات زندگی مردم و برقراری امنیت همیشه تلاش داشته و در آخر در خواست ما از مردم شریف کشور اینست تا تصامیم بجای و روحیه ی والای شان را با تبلیغات بی بنیاد و افواهات حلقات استفاده جو مکدر نسازند.

>>>   برادر به این ... باید سر گروه ... گفت نه انسان و یا فرمانده
بابه گک)

>>>   همه اش دروغ و پروپاکند است و بس.

>>>   زرداد و نرس عبدالله هیچ فرقی با هم ندارند هر دو... حالا هم جای هیچ تعجبی نیست حزب جمعیت یکی از فاشیست ترین احزاب دنیا میباشد
فرهاد

>>>   اجمل جان پنجشیری سلام !
من سخنان جناب شما را تائید مکنم چون شما یک رابطه فامیلی با ایشان دارید و میدانید که ایشان یک ادم صادق است .

>>>   عبدالله عبدالله مساوی زرداد هردو شان وطن فروشان... هستند
جاوید از هرات

>>>   ...برسر متفکر جهان یک جا وبر سر خاینین دیگر دیگه جای پشت قدرت پای لچ کردند مردم مظلوم مارا فریب می دهند. مردم غریب یک نانش دو تا نمی شه مطمئن باشید .
غ-غ-ک

>>>   هر آن کسیکه از زرداد حمایت میکند خودش... و بین او زرداد و داکتر عبدالله کدام فرق نیست همه یی اینها دزدان هستند که مردم افغانستان آنهار خوبتر میشناسند و بعد از این مردم افغانستان به آنها باور ندارند
سعیدی

>>>   په نظر ما که اجمل پنجشیری از همسنگرهای نردیک زرداد میباشد ودر جنایات ساالهای حکومت مجاهدین با اوشریک بوده که از خوبی برادر خود زرداد یا او روی نموده.......
باشنده کابل

>>>   او اجملک اب فروش :
.... با این ګپ ها تو میګی که زرداد یک شخص صادق و وطن دوست است از خدا نمترسی با این رقم ګپ ها .
از دست زرداد ظالم خو هزاران مردم بی ګناه کشته شدند و عزت شان از بین رفت واقعا که تو نمفهمی
فضل

>>>   ستاد انتخاباتی داکتر صاحب عبدالله عبدالله این خبر دروغین محض و بی بنیاد را به شدت رد نموده و آین توطعه را کار رقیبان سیاسی نا کام میداند.
کابلی

>>>   بابه گلکی محترم،
اگر بنظر شما زرداد بخاطری که "نفر درجه یک حکمتیار است" با داکتر عبدالله یکجا نمیشود!! خی لطفا بگوئید که انچینر محمد خان معاون اول داکتر عبدالله نفر درجه چندم حکمتیار است که نه تنها با داکتر عبدالله "یکجا شده" بلکه معاون اول او نیز میباشد؟؟؟؟

>>>   یگانه... در تیم ...حضور نداشت زرداد بود او هم به این تیم اضافه شد. چی یک تیم دهه 70 که کابل مارا ویران، خانه های ما را چور و چپاول کرد و 70000 هزار مردم بیگناه کابل را به شهادت رساند.
زیبا کابلی

>>>   پاتک سالاری کار گلبیدین و ... های گلبیدین بود۰ هنوز هم در بعضی نقاط جنوب حتی در موجودیت همین حکومت هم اینها و هواخواهان شان پاتک سالاری میکنند۰آفتاب به دو انگشت پنهان نمیشود۰
کابورا

>>>   به خدا باورم نمیشود که داکتر صاحب از یک قاتل و از یک انسان نام کمک بخواهد.

>>>   هیچ وقت به انهایکه در قتل مردم بی گنا ما دست داشته رآی نمی دهیم چراکه باز هم مردم ما را می کشد ... به قاتلین افغانستان

>>>   ازموده را ازمودن خطاست به همه مردم که در شاهراه جلال اباد - کابل رفت و امد داشتند معلوم است که کی خوب است و کی بد اما شایعات وجود دارد که داکتر صاحب عبدالله تکتیک خوب را پیش گرفته است در جریان انتخابات دور دوم از زرداد استفاده می کند و در صورت پیروزی زرداد را به محکمه می کشاند تا نام نیک در تاریخ برای خود کسب کند این موضوع بسیار محرم را با دوستان بخاطر در جریان گزاشتم که یک تعداد از داکتر صاحب عبدالله خفه نشوند و روی نگردانند حتی داکتر صاحب گفت که اگر تیم مخالف هم کامیاب شود زرداد را باید محکمه کند اگر در تمام دنیا یک نفر را داکتر صاحب بد ببیند همان شخص به جز زرداد کسی دیگر نمی باشد مطمن باشید تاریخ ثابت خواهد ساخت که حرف من چقدر صحت دارد

>>>   زرداد که سگ زرداد وی را به شهرت رسانده بود و مردم بیچاره را با دندان کندن شاه رگ شان میکشت با چه افتخاری به کابل برگشته است. آیا باز هم انتظار دارد که با به قدرت رسیدن (که خدا نکند) داکتر عبدالله در سروبی راه گیری را شروع کند چون میداند که حتی اگر حکومت هم به اینها برسد توان تشکیل حکومت سرتاسری را ندارد و به زودی دهه 70 تکرار میگردد. شرم است برای داکتر عبدالله که برای رسیدن به قدرت از هیچ عمل غیر مشروع نیز امتناع نمیکند و حتی دست به دامن یک قاتل حرفوی میشود. بدتر از همه کسانی مثل اجمل پنجشیری هستند که ... از هر وحشتی که زمینه را برای به قدرت رسیدن عبدالله میسر کند استقبال میکند. این ... که اکثراً پشتون ها را ........ مینامید حال چگونه برای زرداد دمبک میزند. جای شرم است.

>>>   زرداد که سگ زرداد وی را به شهرت رسانده بود یک ...بیدینی بود، او برای تقویه صفوف... بیدینی ها که در گروپ هلال به اشرف غنی احمدزی پیوسته اند بکابل آمده است۰این به همه معلوم است۰
آهنگر

>>>   آزموده را آزمودن خطا است۰ اشرف غنی درین ۱۳ سال آخر ریس جمهر پشت پرده بوده، امتحان خود را داده، و دیگر قابل اعتبار نیست۰
کابورا

>>>   پاتک سالاری کار گلبیدین و سک های گلبیدین بود۰ هنوز هم در بعضی نقاط جنوب حتی در موجودیت همین حکومت هم اینها و هواخواهان شان پاتک سالاری میکنند۰ آفتاب به دو انگشت پنهان نمیشود۰
کابورا

>>>   از حقیقت کاملا دور است داکتر عبدالله ضرورت ندارد.

>>>   زرداد+قم+جمعه خان همدرد /همه در شورای -شوراهای حزب گلبیدین به سرگرده گی ملا امین وقاد و سباون -قبلآ با زلمی رسول بودند و بعد از پیوستن زلمی رسول - آنها یعنی زرداد و جمعه خان همدرد یا همدرد مردم شبرغان؟؟؟؟ با اشرفغنی کوچی پیوسته اند.
کابلی

>>>   زرداد هم مثل شورای نظار به افغانستان خدمات فراوانی را انجام داده است و دیگر بس است حالا کشور ما به روشنفکرا و متخصصین ضرورت دارد نه به شورای نظار و زرداد.
غیرت خراسانی از پوهنتون کابل

>>>   کبوتربا کبوتر زاغ با زاغ بزرګان ګفته اند دیګر شما توقع دارید که با داکتر عبدالله کدام متخصص یا کدام دانشمند یکجا میشود ابدآ همین قسم مثلی خودشان با لباس و کش و فش نمیشود انسان تغیر کند حتمآ یاد و خاطر یاران و همسنګران خود را فراموش نمیکنند عبدالله بیچاره فکر میکرد که ریس جمهور میشود وارخطا شد زرداد را خواست ولی بسیار سخت اشتباه کرد ها ها

>>>   توغره بدان مشو که می مینخوری
صد لقمه خوری که می غلام است ان را
بلی در گزشته ها اتهامات وگمانه زنی ها درمورد اقای زرداد وجود داشت ولی اکثرا روی دشمنی ها ومخالفت هابوده اودر نزد طرفدارانش مجاهد ومقاوم وحماسه افرین بود ومخالفین ورقیب ها اورا غدار وپاتک دار ووند بگیر میشتاختنداما در هنگام دولت استاد ربانیهنگامیکه محاصره بالای کابلیان تنگ شده بود ایشان چندان سخت گیر وبی رحم نبوده اوراه را ولو باگرفتن امتیازات مسدود نکرد ومیگذاشت مواد مورد ضرورت به کابل بیاید باوجود اینکه رهبری حزب اسلامیبا این امر مخالف بودند همه کسانی که در راه های عامه قرار داشتند اعمال زیر دستان وما دونبه حساب انها محسوب میشد.بهر حال از ما بهتران در دنیا خیلی اند که در زمان و ووقت خود کارنامه های از خود بجا مانده اند که دران اعمال مثبت ومنفی شامل میباشد اما انطوری که ما برداشت منفی داریم هوا خ.واهانش طوری دیگری می اندیشند ودرین راستا با ما هم نظر نیستند
تبنگ چی

>>>   در حالیکه شورای نظار از میهن در مقابل متجاوزین و خائنین دفاع میکرد، ... گلبیدین زر داد، و سک زر داد در سروبی به دزدی و غارت مردم میپرداختند۰ مقایسه این دو امکان ندارد و کار جاسوسان دالخور است۰

>>>   من به یاد د ارم که در جنگ بین زرداد و شورانظار (عبدلله) زنان و اطفال کابل کشته میشدنداما حال عبدالله ...شرم وخجالت نمیکشد که باز به این ... مشهور پناه برده. من از رسانه ها خواهش میکنم تا عبدالله را در مورد بازجو کند تا مردم با چشم بی شرم و مطمتع قدرت روبرو شود و چهره اصلی اش را ملت ببیند.

>>>   زرداد آمده که با هم مسلکانش بپیوندد و در کابینه عبدالله وزیر داخله یا دفاع شود که اگر سلاح هم نداشت با دندانهایش مردم را چک بگیرد . هر کسی کو دور ماند ار اصل خویش --- باز جوید روزگاری وصل خویش و یا شاید به عوض هم مسلک دیگرش دوستم به حیث معاون اول در کابینه اشرفک دعوت شده باشد
عابد


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است