ازدواج زن آمریکایی با الاغ (عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۴۷    ۱۳۹۳/۲/۵ کد خبر: 70747 منبع: پرینت

زن آمریکایی در خصوص این اقدام ازدواج اش با الاغ گفت که پس از دلدادگی و تجربه بی‌نظیر ۲ ساله‌اش با این حیوان تصمیم گرفت که با او ازدواج کند.

شاید ازدواج با گربه، سگ و یا لوازم منزل و ساختمان در دنیا امری غیرقابل قبول و عجیب باشد اما به نظر می‌رسد آمریکایی‌ها با چنین ازدواج‌هایی انس گرفته‌اند.

به گزارش فارس، در تازه‌ترین نوع از ازدواج‌های عجیب آمریکایی، یک زن اهل شهر سیاتل با الاغ مورد علاقه خود ازدواج کرده است.

البته این تنها مورد از ازدواج آمریکایی‌ها با حیوانات نیست و چندی پیش نیز یک زن آمریکایی به نام لیندا با سگ خود ازدواج کرد.

مجلس سنای آمریکا نیز در سال گذشته میلادی قانون آزادی رابطه جنسی با حیوانات در ارتش آمریکا را تصویب کرد.

 

کد (4)

http://files.afghanpaper.com/newsfiles/201404/201404250559362462.jpg

http://files.afghanpaper.com/newsfiles/201404/201404250559361495.jpg

 


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   هردم از این باغ بری میرسد-تازه تر و تازه تری میرسد.
چقدر مترقی!! چقدر پیشرفته!! انسانیت یعنی همی! یعنی ازدواج آدمی با سگ و الاغ و غیره! اسلام خو قدیمیه ولی امریکا مدرنه! زنده باد امریکای فاسد خراب!
گیلگمش واقعی-غلام USA

>>>   عجب. اين از بي عقلي امريكايي ها است . ميخواهند از اين طريق خود را معروف بسازند. ولي اينكارش كار غيره انساني وغيره اخلاقي است بنده به شدت اين را محكوم مي نمايم
حبيب الله يوسفزي

>>>   چون ترس از خداوند ندارند با چنین ازدواج ها دست میزنند

>>>   می خواهد زن خر شود خوش به حال اون خر!

>>>   حیف نام انسان به که برایش بگوید درحقیقت هردو شان حیوان هستند
غوری

>>>   شاید این موضوع در بساری مناظق جهان به اشکال مختلف و پنهان وجود داشته باشد و لی در امریکا آشکار است.
آیا میدانی در وطن خودت چقدر زنا با حیوانات است؟
آیا میدانی در وطن خودت چقدر همجنس بازی است؟
آیا قصه مثنوی معنوی مولانا جلال الدین بلخی را در مورد زن، اسپ و کدو شنیده ای؟
نباید اینقدر کم ظرفیت باشید عیب خود را نبینید و به دیگران انگشت بگزارید.
با احترم
نظام

>>>   در اسلام یکی از حقوق های اساسی زن عبارت از حق نفقه بالای شوهر است. در امریکا این حق وجود ندارد، چون مرد زن همه مساویانه کار میکنند و معاش دارند و از مدرک معاش زندگی میکنند.
در دنیا فعلاً هشت ملیارد انسان زندگی میکند، که کره زمین توانایی بیشتر رساندن آب و نان را برای آنها ندارند. از طرف دیگر کشور های اسلامی روی ملحوظات دینی جلو توالد و تناسل و در نتیجه رشد نفوس را نمیگیرند، و امریکا نمیخواهد با رشد نفوس دنیا، برای دنیا پروبلم زیاد تر خلق کند.
بناُ باقی میماند مسایل ارتباط جنسی. اگر از نگاه ارتباط جنسی کدام آدم از خر و یا اسپ قویتر است، لطفاً بنویسید.

>>>   شاید به قول خودش طی چند سال تجربه کرده
اگر این بیراهه رفتن ها نباشد عقلانیت اسلام نمایان نمیشود

>>>   فکر می کنم علت اصلی این ازدواج شباهت چهره خانم با هم خر باشد. به نظر مه هردوی شان یک چهره دارند.

>>>   این یک صحنه ی ارکستیک است. زن رول بازی مینماید. حالا فبول کنیم که این زن با الاغ بطور مجازی ازدواج نموده است. پیامی دارد، پیامش اینست که الاغ باشرفتر از انسان است. الاغ حیوان بسیار بی آزار وزحمتکشی است. کثافتکاریهای که انسان میکند را انجام نمی دهد. انسان اشرف المقلوقات نیست. انسان هیچ برتری نسبت به حیوان ندارد. شما بیبینید عزیزان من این الاغ القاعده، طالب...که نیست. امیدوارم من را درک کرده باشید.
بومین خان

>>>   مبارک باشد چه عروس و داماد خوشگلی،هههه.خرراضی زن راضی ...لق ناراضی

>>>   خوبه دیگه همیشه بالای شوهرش سوار میشه که آرزوی همه زنان می باشد
کابلی

>>>   اوها ایرا دیدم ، قصه مشهور مثنوی معنوی بیادم آمد :)

>>>   بــــه گيلگمش تقلبي ! يا همان خــــــالــــــو !
اين كار بد است اما نسبت به كسيكه زير نام دين فحشا ميكند بهتر است روي بالشت ها كلمه طيبه را نوشتن وبعد زنا كردن بنام نكاح جــهــاد ! يا با دختر خود لواط كردن!‌امريكائيها يا اروپاوئي ها بعضا كارهاي ميكنند اما بنام دينن خود ختم نميكنند آنرا عمل شخصي خود معرفي ميكنند نه بنام دين !دركشورهمسايه خود پاكستان ديدي با اجساد مرده ها زنا ميكرد گوشت سك را مي فروخت . مرده انسان را مي خوردند درپاكستان !
گيلگمش

>>>   رنگ مــــوهايش سياه است شايد عرب يا آسيائي باشد

>>>   اين الاغ نميتواند گوش و بيني زن را قطع كند

>>>   این نشان نزول شخصیت مقام انسانی در جوامع سرمایداری است که با انسانها مثل کالا و حیوانات بی شعور رفتار میشود و در مورد تربیه اخلاق انسانی آموزشی ندارند . البته خود ملیونر ها و طبقات بالا به تربیه اعضای خانواده های شان رسیدگی مینمایند . و بقیه را به حال خود شان میگذارند که نتیجه آن چنین است که میبینید .

>>>   دركنارش يك عكس ديگر هم ديده ميشود خسر اش هست يا خشويش ؟

>>>   ــــه غـــــــوري !
كـــار اين دخــتــــــر را كه خودش علني وبنام خود انجام ميدهد بدتر است يا فحشا مسلمان نما ها كه بنام جــهـــاد نكاح بنام دين انجام ميدهند؟ اين دختر دين ومذهبش را بد نام نساخته وازان آدرس اين كار را نميكند بلكه كار و عمل خودش است
خـــالــو

>>>   ...در امریکا فساد های اخلاقی شدید وجود دارد ولی عروسی با حیوانات تبلیغات است۰ چند سال پیش در خوست یک سرباز در جریان معامله با یک خر گیر آمد و از وظیفه اش منفک شد۰ آیا او با خر عروسی کرده بود؟

>>>   در تمام ولایات افغانستان ، نه بز ماند ، نه خر ، نه اسپ و غیره که رابطۀ جنسی با این بی زبانها برقرار نشده باشد . اما به صورت پنهان و در یگان طوله و زیر پل و جا های مخفی دیگر . بنا بر این ما حق نداریم بالای دیگران خود را با تقوا و خدا ترس جلوه بدهیم . نظر آقای نطام صد در صد درست است ..

>>>   جای تاسف است لعنت براین نوع انسان ها.
نقوی

>>>   بدتر از اين عمل اين پست تر از خر، توجيه قانون گذاران امريكايي و سران غربي است. كه با تاييدشان اين عمل زشت را رسميت مي دهند كه درحقيقت به ترويج آن پرداخته اند. و از آن بد تر توجيه امسال نظام فرستنده كامنت بالا است. كافر همهرا به كيش خويش پندارد آدم تو مگر خود مبتلا به به اين عمل زشت هستي چرا مردم با فرهنگ مارا متهم مي كني.

>>>   به این میگویند دموکراسی و حقوق زن در غرب و اروپا

>>>   وقتی که این بی حیا مانند طالیب نماها مرد با مرد بچه بازی
کند الاغ خیلی عادی است چر الاغ به خاطیری زورش بسیار
است خوب دقت کنید فرهنگ غرب را انم امریکائ ها واسرایل
وانکلیس شیطان وبعد بنام مسلمان جهاد نگاح نیست
جهاد زنا جهاد شیطان ادم خوران دشمنی خداوند است وسلام
مسافر دور ازوطن

>>>   جوامع غربی برمیگردد به حا لت اولی وحشت .اینگه در غرب بالای زنان چه میگذرند دلیل ان را درازدواج با الاغ وسگ واضح است مردان عیاش بدون اخذ مسئولیت ازفامیل روبه عیاشی اورده زنان منحیث یک عکسالعمل انسانی وجنس مخالف ازین انسانا ن بی مسئولیت خر وسگ را ترجیع داده این بیغیرتها باید بشرمند که نام انسانیت را لکه دار ساخته است تمام زنان منحیث موجود انسانی بر ضد این اعمال به پا خیزند ویکروز زن انسانی تر رادر تقویم علاوه کرده.

>>>   اين قضيه و تصويب قانون رابطه جنسي با حيوانات در ارتش امريكا نقض صريح حقوق بشري (كرامت انساني) است. به عوض اين نوع كارها ي كه كرامت انسان و حيوان را يكسان معرفي كند پس احترام به حقوزق زن و كرامت انساني چه ميشود؟ ايا به نسل اينده اين خانم بهاوله و حيوان پرست چه خواهد بود ؟ انسان؟ يا حيوان؟
نادر افغان- كندهار.

>>>   لاهو والله، جوانان ما در افغانستان از دست بی زنی در بدر هستند و دختران غربی از بی شوهری با حیوانات ازدواج میکنند. عجیب دنیای است حالا و ما در قرن عجیب زندگی میکنیم.
کابلی

>>>   فرق این زن با الاغ چیست ؟ خودش الاغ بود با الاغ ازدواج کرد. در دموکراسی امریکای ازدواج با سگ ، الاغ ، محارم ، تمدن وفرهنگ محسوب می شود. این دموکراسی غربی است. وغربی ها وپیروانشان تلاش دارند تا این تمدن وفرهنگ را به افغانستان به ارمغان بیاورند.

>>>   به این میگن حماقت وجهالت قرن بیست ویکم

>>>   یوسفزی خان ..انتحاری عین که همراهی مرکب عروسی کردن است ازتو دیگر چیزی نمیماند که دیگران رابد بگوی به حق خود ظلم کرده نه به دیگران .
م

>>>   همچون انسانهای لیاقت الاغی را هم ندارد.

>>>   اگر آخر و عاقبت پیشرفت این است عقب ماندگی نعمتیه
رسول صداقت

>>>   در آمریکا آزادی تعدد شوهر وجود دارد این زن می تواند به اضافه خر با خوک و خرس و گاو و گرگ و سگ و سوسمار و تبرغان و تمساح هم ازدواج نماید و همه را یک شبه در حجله غریبانه خود جمع نماید و... گروه گوره خران و سایر همنوعان اولا بخ خر و ثانیاً به خانم خر تبریک می گویند!!!

>>>   این حیوانات دوپا اگر مفهموم ازدواج را میدانند چرا با حیوانات؟؟!! اگر نمیدانند دیگر چرا به عنوان ازدواج مطرح میشن!!!!انگار واقعا داریم به اخرالزمان نزدیک میشیم یا شاید ه بتر از اینها تا اخرالزمان اتفاق بی افتد؟؟؟از شما تشکر که مارا در جریان خبر ها میگذارید.
samarاز تهران

>>>   امروز یا فردا همچو اشخاص در امریکا سرگین خود را خواهند خود.
م.ا.کابل

>>>   در عکس دوم مظلومیت الاغ بیچاره آشکارا نمایان است!!!

>>>   لعنت خدا سر ای رقم زن اصلا خودش حیوان است
فضل

>>>   این همان ازادی ای است که نظام سکولار غربی برای زن در نظر دارد ودرحال هدیه ان به زنان افغانستان هم است وبا هزار تبلیغات وتوطئه وتلبسیت انرا خوب ومفید وانسانی چلوه میدهند وتعدادی از زنام ما را هم به دنبال می کشاند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است