مشرف پاکستان را به مقصد امارات ترک می‌کند
 
تاریخ انتشار:   ۰۰:۰۷    ۱۳۹۳/۲/۴ کد خبر: 70688 منبع: پرینت

پس از کش و قوس‌های فراوان در خصوص وضعیت رییس جمهور پاکستان و احتمال محاکمه و زندانی کردن وی، محافل نزدیک به رییس جمهور سابق پاکستان اعلام کردند که وی به زودی این کشور را به مقصد امارات ترک خواهد کرد.

محافل نزدیک به رییس جمهور سابق اظهار داشتند که پرویز مشرف ماه آینده به امارات خواهد رفت.

این در حالی است که «فاروق نسیم» وکیل مدافع مشرف 2 روز پیش دادخواستی را مبنی بر حذف نام مشرف از لیست افراد ممنوع‌الخروج به دادگاه ارایه کرده بود.

وکلای مشرف خوشبین هستند که حکم قانونی عدم ممنوع‌الخروجی مشرف تا ماه آینده و حتی پیش از آن اعلام گردد.

چندی پیش پرویز مشرف رییس جمهور سابق پاکستان که قصد داشت برای ادامه مداوای پزشکی به خارج از کشور برود، توسط دادگاه عالی پاکستان با صدور حکمی ممنوع الخروج شده بود.

این دادگاه مشرف را متهم به خیانت به کشور کرده است.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   مشرف وهمه مفسدین وقاتلین وجنایت کارها حامی وپشتیبانها بین المللی دارند تداوی یک بهانه است واو را برای قتل بیشتر مسلمانهای پاکستان وافغانستان به دصورت اشتبنی نگاه میدارند ودر وقت ضرورت باز وارد صحنه میسازند اوکه در شراب نوشیر وخون ریزی سرامد روزگار خود است گاهی نه محاکمه میشود ونه هم مجازات در نزد اربابانش او قابل مکافات وتحسن است غیر او دیگر چه کسی در یک روز تعداد یک هزار ملا وطالب مدرسه را میتواند به قتل برساند؟ که او در لال مسجد این عمل شنیع را انجام داد ودر افغانستان مدت بیست سال ملیونها مسلمان را به شهادت رسانیید.و...
نیم جان از نیم روز

>>>   مشرف وامسال او باید اعدام شود.
نقـــــــــــــــوی

>>>   بد بختانه امثال نواز شریف بسیار بدتر از مشرف است. بقول ملروف سگ زرد برادر شغال است. امیر

>>>   مشرف برای ملت پاکستان خوب خدمت کرد و با ایجاد تحرّک همه جانبه برای احیای پاکستان مدرن صادقانه عمل نمود ولی عده ی از وهابیها تاب و تحمل پیشرفت پاکستان را نداشته و بیرق مخالفت را بر علیه مشرف بلند نمودند. در مسجد لال فتنه ی برپا بود خطرناک و اگر ریشه کن نمی شد امروز طالبان در پاکستان حاکم بود که همان قضیه عقب الاغ را مطرح می کرد که در افغانستان کردند.گرچه که موضوع پاکستان به ما ربط ندارد ولی اصل قضیه اینست که اگر مشرف را میگذاشتند امروز شاهد ترقی پاکستان بودیم. ناگفته نماند که در دوران حکومت وی در کویته و کراچی امنیّت عالی بود.
رسول محاجر

>>>   ديگر در زندگي به پاكستان نخواهدآمد !


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است