واکنش آمریکا به اظهارات شبکه القاعده!
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۵۸    ۱۳۹۳/۱/۲۸ کد خبر: 70314 منبع: پرینت

آمریکا نسبت به اظهارات شبکه القاعده واکنش نشان داد.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا یک بار دیگر اعلام کرد که تاکنون در برابر القاعده پیروز بوده است.

وزارت خارجه آمریکا در واکنش به یک نوار ویدیویی تازه شبکه القاعده که در آن غرب به ویژه آمریکا که به حمله تهدید شده است، می گوید: القاعده و گروه های وابسته آن در افغانستان و پاکستان از سوی نیروهای آمریکایی و متحدانشان تحت فشار سنگین قرار دارند و دیگر شبکه القاعده یک هسته مرکزی ندارد.

کد (18)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   القاعده را CIA آدمکش جور کرد. القاعده همکار امریکا در سوریه است. امریکا تا هنوز به بهانه القاعده و طالب جاهل نامسلمان در افغانستان مانده. حنای امریکای دیکتاتور رنگ باخته.
دکاندار

>>>   برادران عزیز مسلمان .
به گفتار یهودیهای کاخ سفید فریب نخورید . القایده و کاخ سفید دو روی یک سکه است .

>>>   آمریکا اگر در عمر خود یک سخن راست گفته باشد، آن، همین است که می گوید تا کنون در برابر القاعده پیروز بوده است؛ واقعا این یکی را راست میگوید، زیرا آمریکا آنطور که میخواست و در ذهنش می پروراند، از این شبکه ضد بشری، برای منافع خود و همپیمانانش بهره برداردی کرده است.
هر کشوری را که میخواست اشغال کند، به بهانه مبارزه با القاعده آن کشور را اشغال و نا امن و ثروت های آن را به تاراج بردند و مردمان آن کشور را ضعیف و فقیر و بدبخت کردند.
آمریکا این مدعی مدیریت نظم نوین جهانی بدون وجود ناپاک القاعده، از لحاظ قوانین و مقررات بین المللی هیچ گونه توجیهی هرچند ضعیف، نمی توانست برای مداخله خود بیابد.
شبکه مزدور و خود فروخته القاعده را راه اندازی کرد، تا بتواند به راحتی در هرکجا که دلش بخواهد تجاوز کند و جزء مستعمرات خود بسازد و کدخدایی خود خواسته خویش را بر دهکده جهانی (که همواره از آن سخن میگوید) محقق سازد.
آمریکا میخواند جهان، جهان تک قطبی باشد و رهبر آن ا آمریکا باشد و در راستای تحقق یافتن این هدف انحطار طلبانه، شبکه القاعده یگانه دکترین و بی بدیل ترین نقشه راه است که می تواند با کمترن هزینه و راحت ترین توجیه و اندک ترین چانه زنی در محافل بین المللی آمریکای جهانخوار را به اهدافش برساند. بنابر این، آمریکا در بهره کشی از این شبکه جهانی ضد انسانی در جهت اهداف کذایی، بسیار موفق عمل کرده است.
باید اذعان کنیم که آمریکا در طراحی نقشه و استفاده ماهرانه از آن فوق العاده سیاست به کار گرفته است و بر سر همه جهانیان کلا گذاشته است تا آنجا خود جهانیان را نیز در اینکه آنها را زیر سلطه جهانی خود ببرد، همراه کرده و با کمک و همدستی خودشان، رهبری بی قید و شرط و بردگی خود را عینیت می بخشند.
این شیطنت ها و مهارت های ابلیسانه و شگفت انگیز آمریکا مرا به یاد سخن آن سیاست مدار فرزانه و روشن ضمیر( روح الله خمینی) جهان اسلام می اندازد که فرمود: «آمریکا شیطان بزرک است»
عبد الله

>>>   امریکا دروغ میگوید!
القاعده ( سی ای ای +ای اس ای+... انگلیس) در پاکستان دولت دارد.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است