به نیروهای امنیتی افغانستان شک نکنید
که نوعی سازش میان آمریکا و طالبان قبل از برگزاری انتخابات صورت گرفته تا توانایی و قوت نیروهای امنیتی افغانستان برجسته جلوه داده شود؟ 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۴۷    ۱۳۹۳/۱/۲۸ کد خبر: 70301 منبع: پرینت

طالبان و حامیان خارجی شان کوشش زیادی نموده اند تا پروسه انتخابات را مختل بسازند که خوشبختانه به لطف خدا و حمایت مردم و نیروهای امنیتی بسیاری از نقشه ها بر ملا رفت و خنثی گردید.

این در حالی است که آمریکایی‌ها و بعضی دیگر از دولت‌ها نیز تبلیغ کرده اند که افغانستانی ‌ها قادر به اداره امور خود نمی باشند و در صورت رها کردن افغانستان از سوی غرب، این کشور دستخوش گسترش ناامنی ها می‌شود که پروسه بزرگ انتخابات این انگاره را باطل ساخت.

اما برخی بر این عقیده اند که نوعی سازش میان آمریکا و طالبان قبل از برگزاری انتخابات صورت گرفته تا توانایی و قوت نیروهای امنیتی افغانستان برجسته جلوه داده شود.

کاملا روشن است که آمریکا و طالبان دست در یک کاسه دارند اما نباید به شجاعت نیروهای افغانستانی شک کنیم، آخر چگونه به همین زودی دلاوری ها و توانایی های نیروهای افغانستانی را می توانیم از یاد ببریم؟

به روشنی دیده ایم که یکی از نکات مثبت این انتخابات بر عهده گرفتن مدیریت برگزاری انتخابات و تامین امنیت آن توسط خود افغانستانی ها بود اما در مرحله کنونی این مزیت ها در مقطع شمارش آرا و اعلام نتایج مخاطراتی به همراه داشته است، نه به این معنا که توانایی نیروهای افغانستانی زیر سوال برود.

مواردی چون تاخیر یک روزه در اعلام نتیجه اولیه آرا، موج شکایت ها و اعتراضات نامزدهایی که از آرای بالا برخوردار نبوده اند را بالا برده و از این رو به نگرانی ها در افغانستان و منطقه دامن زده شده است.

از سوی دیگر، کمیسیون ملی انتخابات نیز با طولانی تر کردن روند شمارش آرا و رسیدگی به شکایات به نگرانی ها دامن زده اند.

باید با صراحت بیان نمود که نیرو های امنیتی دفاعی کشور در حال حاضر از توانایی های خوبی برخوردار گردیده اند و سطح تعلیم و تربیت مسلکی آنها بسیار بالا رفته است و این توانایی های خویش را در تامین امنیت انتخابات به مردم کشور و جهانیان به اثبات رسانیده اند بنابراین کسانی که به توانایی های این نیروها به دیده شک می نگرند، همه از روی حسادت بوده و شک نکنین که این افرادحلقات وابسته به بیگانگان می باشند.

کد (16)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   زنده باد نیرو های امنیتی
و سرخم باد دشمنان زبون و طالبان کافر
اجمل(پنجشیری)

>>>   یک راه حل برای جلوگیری از شهادت جوانان ما که در اردوی ملی، پولیس ملی و امنیت ملی کار میکنند:اگر یک شخص از سکتور امنیتی جمهوری اسلامی افغانستان توسط طالبان (دشمن افغانها) شهید میشوند در همان لحظه دو تن از اسرای این گروه... که ثبوت جرمی داشته باشد اعدام گردند یقینا" دیگر جوانان ما توسط این گروه ...شهید نخواهند شد.هر کس خودرا واقعا" افغان و مسلمان میگوید در نشر این مطلب به اندازه توان خود کمک کند، اگر کدام منصب دولتی استید که از دست تان چیزی ساخته است اقدام کنید اگر بزرگ قوم استید، ملاامام مسجد استید، معلم استید، خان استید یا غریب... اگر این همکاری را نکردید باید منتظر باشید که این گروه... جاهل یکی از اعضای فامیل تانرا بکشد ولو یک طفل بی گناه باشد به اندازه ابوذر.آیا هنوز هم منتظر مینیشیند... یک ملیون، دو ملیون...؟ چقدر افغانهای مسلمان مابه جرم کار کردن در وطن در دولت خود و مردم خود شهید شوند.اگر ما واقعا" مسلمان استیم دستور خداوند(ج) به ما این است نه ظلم کن به کسی نه زیر ظلم برو. اگر زیر ظلم رفتیم این را بدانیم که به اندازه ظالم گناهکاریم لطفا" این پیام را نشر کنید تا لرزه به اندام این...ها بیفتد
بااحترام سعادت

>>>   غربیهای جنایتکار با همکاری نوکران شان پاکستان و طالبان بسیار کوشش کردند تا انتخابات ریاست جمهوری افغانستان ناکام شود. اما این دشمنان قسم خورده افغانستان به شجاعت و وطن دوستی مردم عزیز افغانستان خوب اگاه نبودند. برگزاری موفقانه انتخابات مشت محکم به دهن غربیهای جنایتکار و نوکران شان طالب و پاکستان بود .
زنده باد اردوی ملی افغانستان
زنده باد پولیس ملی افغانستان
زنده باد امنیت ملی افغانستان .
مرگ بر دشمنان افغانستان .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است