مدیر املاک شکردره کابل، بازداشت شد
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۵۷    ۱۳۹۳/۱/۲۷ کد خبر: 70238 منبع: پرینت

مدیر املاک ولسوالی شکردره کابل به اتهام رشوه خواری بازداشت شد.

وزارت امور داخله در خبرنامه ای گفت: محمد ظاهر فرزند محمد داوود مدیر املاک ولسوالی شکردره کابل با همکاری باشندگان و در یک عملیات که از سوی اداره مبارزه با فساد اداری تنظیم شده بود همراه با 25 هزار افغانی از قبل نشانی شده بازداشت شد.

وی متهم به اخذ رشوه و همچنین اذیت و آزار مردم است.

کد (18)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   به به... افغانستان جورمیشه چون که فاسد گرفته شد.

>>>   واقعآ قانون بالای مامور وکارمندان ضعیف بیچاره خوب تطبیق میشود . چرا مافیان ، اختلاس گران ، قاچاقچیان و انتحاریان وغیره وغیره بازداشت نمیشوند .
گل خان از کندهار

>>>   باید این شخص بازداشت میشد چون بازار رشوه خوران را خراب کرده بود و باید اعدام شود چون 2500 افغانی هم پول است چه است ؟

>>>   سزاي قروت آب جوش !
بارها حكومت ما اعلان كرد رشوت به دالر ! اما اين بي تجربه ها نام حكومت را بدكردند آيا اين ها چشم وگوش ندارند؟ تا حال كسي شنيده باشد كه رشوتخور دالري را كسي اذيت كرده باشد؟ چرا از حقيقت بگذريم گناه از مدير است حكومت بيچاره چي كند اين افراد از طريق اصلاحات اداري نيامده اند افراد بي تجربه هستند
كرزي صاحب نميتواند يك مدير املاك را هم از گروپ بزرگ با تجربه ودريا نوشش انتخاب كند اين مردم خودشان بايد اينقدر بدانند با اين پول حالا به قاضي صاحب چي ميدهي به سارنوال چي ميدهي وچطور ميتواني دوباره به بست بالاتر مقررشوي ؟ بي تجربه باتو وطن آباد نميشود!

>>>   خانه خراب جزایت از این بدتر چون از بزرگان خوب نیاموخته بودی این کار تو توهین به شخصیتهای بزرگ این پروسه است 25000 اونم افغانی چی پیروزی بزرگی به اداره مبارزه با فساد اداری واقعا برایتان تبریک باشد بعد از این باید این روز را تجلیل کرد ما که مردم عام هستیم میدانیم شما در عین مبارزه رهبران فساد را نمیشناسید . دستگیری را چی میکنید که طرف شان به چشم بد سیل کنید باز هم ما بشما افتخار میکنیم.
احمد از کابل

>>>   با اين دست آورد بزرگ وزارت داخله بايد مدال بدست بياورد براستي كه حكومت در مبارزه عليه فساد جدي است اين دست آورد حكومت كرزي صاحب در طول 13 سال است !!! اما چرا نمبر پايش از شما فراموش شده نگفتيد تا مردم بيشتر بشناسند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است